Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Fri 1 Oct - 13:20

eddy 250 wrote:

salam..

heheh maaf pasal byk sgt koner nnti x sempat jual karipap tu dh penyekk arr ...wokey sabtu ni jom naik klawang..ajak ni juan skali k..

x dapek sabtu ni, tok. Jadual mampat. Maybe next time, yer! Wink
avatar
syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 35
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Fri 1 Oct - 14:36

syd wrote:
Salamzz...

Yang ni memang Bikin Karipap Penyek Terbakar! Razz Razz

vespa jobot pun layan laa..
ko kan dewi awana... pe lagi... kasi libasssss satu kali...hehehe

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"
avatar
jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Fri 1 Oct - 14:49

Jimf!!!!!!
avatar
kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Fri 1 Oct - 15:04

kamalia wrote:Jimf!!!!!!

pe hal lak ni..
nk kasi BP aku naik ko...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"
avatar
jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Fri 1 Oct - 15:07

gersang la tu,kan ujan ni Razz

BP nek ka apo ni uncle? Very Happy (xde plak emoticon yg gelak smpi terbaring yer,kalo dak musti besh)

selmat kembali bertugas suma..
avatar
kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 35
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Fri 1 Oct - 15:17

fuhhh..baru balik dari mesejid belakang istana....Razz
tido la jap.....

sekian
avatar
Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 41
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Fri 1 Oct - 15:54

kak mah..!!!
cheers
avatar
kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by hi-wayMAN on Fri 1 Oct - 16:14

[You must be registered and logged in to see this link.]

untuk perhatian semua.....
avatar
hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Fri 1 Oct - 16:18

kamalia wrote:kak mah..!!!
cheers


silent !!
avatar
kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 35
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by hi-wayMAN on Fri 1 Oct - 16:20

[You must be registered and logged in to see this link.]

pawwwa slide sattuuuu!!!!
avatar
hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Fri 1 Oct - 16:28

Petang ni Amjal
Utk ahli kelab jiwa luka sahaja.
5:44pm - 7:04pm
avatar
kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Fri 1 Oct - 16:30

jimf wrote:
syd wrote:
Salamzz...

Yang ni memang Bikin Karipap Penyek Terbakar! Razz Razz

vespa jobot pun layan laa..
ko kan dewi awana... pe lagi... kasi libasssss satu kali...hehehe

libas pakai ape bang..kuda saya x de ekor laa tongue
avatar
syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 35
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Fri 1 Oct - 16:37

kamalia wrote:Petang ni Amjal
Utk ahli kelab jiwa luka sahaja.
5:44pm - 7:04pm

1740-kuda putih tgu kat amjal....malam ni x dpt join tts sebb kena kerja subuh gaban.. Sad
avatar
syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 35
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Fri 1 Oct - 16:40

aduh,cana ni..nak lukakn jiwa ni dgn ape yer..(kalo dak xleh nak amjal ini ptg,wuaaa....)

haa,kciwa sbb xleh nak join amjal lah,tu yg dtg amjal scratch blh kot centu
avatar
kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 35
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Fri 1 Oct - 16:47

Sila daftar nama ride Langkawi ...
avatar
furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 79
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Fri 1 Oct - 17:03

furqaan wrote:Sila daftar nama ride Langkawi ...

Mak neng ni ketua rombongan ke suh daftar ride?
avatar
ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Fri 1 Oct - 17:05

Idak ler ... ketua rombongan kak kiah... dia soh seluar seluarkan .. mak neng balik dulu yeaa...
avatar
furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 79
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Fri 1 Oct - 17:06

dia suh mak neng pakai seluar ke?
avatar
ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Fri 1 Oct - 17:07

Mak neng, barang ZZR250 ada lagi ke?, teman nak mencari beberapa barang skit
avatar
ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Fri 1 Oct - 17:17

Apa barang tue ...ari tu ada sapa tah pm mak neng nak penutup tank .. pastu bagi no phone ... mana laa mak neng ada kredit nak calling2 nie ... mak neng makan pencen jer ..
avatar
furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 79
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Fri 1 Oct - 17:22

mak neng tunggu jer la nnt dia call mak neng.....

teman mencari penutup valve angin kat rim tu jer. kaler hitam atau krom, x kisahle...
avatar
ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Fri 1 Oct - 17:26

hati den mmg terluko...
kiro leh jadi presiden kelab amjal laa ni...
ado tak tak weiiii??

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"
avatar
jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Fri 1 Oct - 17:27

mr.pot!!! ade amjal ke arini? Very Happy
avatar
kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 35
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Fri 1 Oct - 17:31

jawap laaa pot... ado barang rampasan tu tak?
nyampah laaa..
telingkung dgn tempayan ni kang baru tau..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"
avatar
jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Fri 1 Oct - 17:32

ada amjal tak?

Nak g amik nijuan nii......gerak dulu aa ~~~daaaa~~ Cool
avatar
syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 35
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum