Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Thu 30 Sep - 17:42

Version yang dulu..
[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 30 Sep - 17:43

no SATU!!! yes,yes yes!!!


Last edited by kudud on Thu 30 Sep - 17:44; edited 1 time in total

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ManCaL on Thu 30 Sep - 17:44

no.2 pun 2 lah...

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ManCaL on Thu 30 Sep - 17:45

1st time dpt duk atas top 5..ehehehee

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Thu 30 Sep - 17:46

karipap pisang!!!

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 17:47

ziex69 wrote:
1) Kudud- ptg ni konfirm xde amjal kan..(mana ziex ni,besa dia yg tanya,hmm).
2) Syd- ADA SESI CUCI MATA KAT AMJAL KE ARI NIH?
3) ziex69- tempayan dah ada kat amjal ke ptg ni?
4) ziex69- kat amjal ptg nia ada kat amjal ke?
5) ziex69- ptg ni ada ke x kat amjal?
6) ziex69- amjal ptg ni ada ke x tempayan tu?
7) ziex69- ptg ni ada amjal ke?....
Cool ziex69- sebelom tu ada amjal x ptg ni?
9) Kudud- ade amjal ke en.ziex? amjal ke ade ptg ni? en.ziex ade kat amjal ke ptg ni? rumusannya-ptg ni ade sesapa lepak kat amjal ke?
10) Bongxz- Pak Amjal musti ada kat sana kan..................
11) ManCal- amjal xder tapi mohd syakir amjal ada lr nun di kg teman nama anak buah teman ehehehe...
12) ziex69- Encik Kudud tanya ada amjal jugak ke ptg ni?...
13) Kudud- nmpk gaya mcm xde yg nak je, ADE KE AMJAL ARINI?
14) tambah lagi... lai... lai....



Last edited by ziex69 on Thu 30 Sep - 17:48; edited 1 time in total

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 30 Sep - 17:48

nak sambung citer amjal ke kat sini? xyah la yer..

uhk,mutor ku ade kuar munyi2 an yg agak kurg mnyenagkn hati ni,haih.. smnjak pg ni td..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Thu 30 Sep - 17:49

karipap penyeekk!! huahua -aku ingat statement ni sampai bila2 beb..huhu

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 17:50

kudud wrote:nak sambung citer amjal ke kat sini? xyah la yer..

ye laa... x yah amjal. nak balik je la...

nak sambung citer amjal ke kat sini? xyah la yer.. -aku ingat statement ni sampai bila2 beb..huhu

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Thu 30 Sep - 17:52

memang x der amjal laa ari ni bang pot. Diorg nk balik awal... malm ni malam 'bunuh setan'. takkan abg lupa kot. Tnggal laa sya kesepian...sunyiiii...cip!cip!cip!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 30 Sep - 17:54

haha,jom blk suma,berhati2 yer..
pd kakak,jgn la amik hati sgt(aku pun tatau psl pe siyes sgt,ade ke maksud tersirat kat ayat buah2an tu)..

ahh,lantak lah,balik dgn hati2 yer..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 17:55

sya... patutla xder nak jawab... x perla saya pun sama gak kesunyian...sepiii... ceplop!!ceplop!!ceplop!!

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Thu 30 Sep - 17:56

kudud wrote:haha,jom blk suma,berhati2 yer..
pd kakak,jgn la amik hati sgt(aku pun tatau psl pe siyes sgt,ade ke maksud tersirat kat ayat buah2an tu)..

ahh,lantak lah,balik dgn hati2 yer..

x der amik ati laa dik....Hidup mesti sempoi!!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Thu 30 Sep - 17:56

hye... salam semua...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Thu 30 Sep - 17:58

tumpang tanya...
pasal pe xde amjal hari ni?
habisss tempayan ni saya nk letak mana?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Thu 30 Sep - 17:58

jimf wrote:hye... salam semua...

Bang..jom beli baju perang bang...

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by adambikers on Thu 30 Sep - 18:00

tagged

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 18:01

jimf wrote:tumpang tanya...
pasal pe xde amjal hari ni?
habisss tempayan ni saya nk letak mana?

kudud wrote:nak sambung citer amjal ke kat sini? xyah la yer..


ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Bongxz on Thu 30 Sep - 18:02

Fulartzzz la..............


Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Thu 30 Sep - 18:03

syd wrote:
jimf wrote:hye... salam semua...

Bang..jom beli baju perang bang...

nak beli kat ne? palestin...baghdad...kabul...tiannemen square??

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 18:05

Bongxz wrote:Fulartzzz la..............


bongxz, jom fulatzzz

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Thu 30 Sep - 18:07

ada ke tak ni?
kompom xde?...
ok laa..eden lepak pulau ajo laa..
minum sengsorang... kopi o.. cicah dgn pisang goreng, cekodok..
ehhh... murtabak pun ado..
kalu sesapa lalu ket sini mai laaa singgah...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Thu 30 Sep - 18:07

jimf wrote:
syd wrote:
jimf wrote:hye... salam semua...

Bang..jom beli baju perang bang...

nak beli kat ne? palestin...baghdad...kabul...tiannemen square??

Umm x jadi laa beli. Ilmu x cukup lagi. Ingat....nak cuba jual karipap. penyek pun penyek laaa..hikhik..

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 30 Sep - 18:10

syd wrote:
Umm x jadi laa beli. Ilmu x cukup lagi. Ingat....nak cuba jual karipap. penyek pun penyek laaa..hikhik..

Sya... makan 3 ketul, bungkus 5 ketul ye...

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Bongxz on Thu 30 Sep - 18:11

ziex69 wrote:
Bongxz wrote:Fulartzzz la..............


bongxz, jom fulatzzz

Tak dapek la 2-3 hari ni, orang depan rumah meninggal, kena balik awal sebab dia buat tahlil.............

Innalillah utk jiran saya, semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yg beriman.

Al-Fatihah.............

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Sponsored content Today at 11:56


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum