Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Raziskov on Wed 4 Aug - 16:36

Version lepas:
[You must be registered and logged in to see this link.]
sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 16:40

Nomo 1... yeehhhaaa...

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 16:40

nomo 2 ...yehhaaaaa...

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 16:40

nomo 3 ...yehaaa..... cyclops

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by mat zzr on Wed 4 Aug - 16:43

salam ramadhan...

minggu depan dah start puasa...yahoo...fuhyoh..fulamak...bestnya bulan posa...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by UnoS on Wed 4 Aug - 16:43

salam petang

UnoS

Posts : 545
Join date : 19/01/2010
Age : 39
Location : Sepang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Raziskov on Wed 4 Aug - 16:48

aiyakkkkk...
puaso yg lompang2 tahun2 lopeh den tak ganti laie ni...
kono bayar fidyah la ni..ko kono bebaskan hamba sahaya yg cun..Very Happy

sekian


Last edited by Raziskov on Wed 4 Aug - 16:50; edited 1 time in total

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Vistana1 on Wed 4 Aug - 16:49

Salam........

Petang ni nak berbuka dengan apa yaa????

Puasa ganti.......tahun lepas kacau dodol....sebab.....jangan derhaka cakap bapak...dia kata minum air nanti pengsan.....

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 16:51

Vistna, tak balik umah bapak mentuo ko taun ni....

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Raziskov on Wed 4 Aug - 16:52

Vistana1 wrote:Salam........

Petang ni nak berbuka dengan apa yaa????

Puasa ganti.......tahun lepas kacau dodol....sebab.....jangan derhaka cakap bapak...dia kata minum air nanti pengsan.....

betol bro..kalau derhaka nnt masuk neraka..(Ben 10 aku ckp)...Very Happy
so marilah kita kacau dodol setiap hari dibulan puasa ni...hahahaa

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Vistana1 on Wed 4 Aug - 16:54

gilababan wrote:Vistna, tak balik umah bapak mentuo ko taun ni....

Tahun ni kalau beraya di Johor.......mungkin tak balik Mersing...balik rumah kat Kampung Melayu dah Wadihana jeee...semua adik beradik mentua duduk sana....rumah kat kampung Mersing jadi Homestay jeee.....

Baban balik x ??

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by adambikers on Wed 4 Aug - 16:54

saya lock yee.. ada amjal ka ptg ni?

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 16:59

Vistana1 wrote:
gilababan wrote:Vistna, tak balik umah bapak mentuo ko taun ni....

Tahun ni kalau beraya di Johor.......mungkin tak balik Mersing...balik rumah kat Kampung Melayu dah Wadihana jeee...semua adik beradik mentua duduk sana....rumah kat kampung Mersing jadi Homestay jeee.....

Baban balik x ??

Balik.... sbb da sorang ni kono la balik...

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 17:01

Amjal kat Kb ko?

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Vistana1 on Wed 4 Aug - 17:01

adambikers wrote:saya lock yee.. ada amjal ka ptg ni?

Bro...malam hari tu aku malu nak tanya......amjal tu adik beradik dengan apa yaa???

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by gilababan on Wed 4 Aug - 17:04

Amjal tu sedara sepapat dgn castello.....

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by adambikers on Wed 4 Aug - 17:05

laaa jumpa depan2 pon malu lagi kaa.. ni musti jatuh chenta ngan aku ni..

amjal tu adik beradik ngan restoran darul ehsan.. cuma lain bapak jee.. Wink


adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by xxx on Wed 4 Aug - 17:07

biarla aku tlg jawabkan..
walaupun aku x pena pegi...
amjal tu nama kedai makan kat depan UM tu...
kat sana lah dorg lepak mkn pas keje...

xxx

Posts : 795
Join date : 19/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Vistana1 on Wed 4 Aug - 17:11

xxx wrote:biarla aku tlg jawabkan..
walaupun aku x pena pegi...
amjal tu nama kedai makan kat depan UM tu...
kat sana lah dorg lepak mkn pas keje...

Hishhh....camna laaa aku tak tahu....masa aku mengaji kat UM dulu x ada lagi kot........atau aku pegi kedai lain....mesti kedai tu x ada awek...

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by jimf on Wed 4 Aug - 17:12

Deiiiii....AMJAL ye ne daaaa??

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Raziskov on Wed 4 Aug - 17:13

Vistana1 wrote:
Hishhh....camna laaa aku tak tahu....masa aku mengaji kat UM dulu x ada lagi kot........atau aku pegi kedai lain....mesti kedai tu x ada awek...

Bro Vis..masa bro belajar kat UM tu kedai tu dah ade la...kedai mcm tengah2 pulau tempat org u-turn menghapdap stadium hoki...
Kedai ni mmg takde awek...tapi awek hoki pakai skirt selalu toron minum2...:p

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Amm on Wed 4 Aug - 17:15

Vistana1 wrote:
gilababan wrote:Vistna, tak balik umah bapak mentuo ko taun ni....

Tahun ni kalau beraya di Johor.......mungkin tak balik Mersing...balik rumah kat Kampung Melayu dah Wadihana jeee...semua adik beradik mentua duduk sana....rumah kat kampung Mersing jadi Homestay jeee.....

Baban balik x ??

Vistana,Baban tanya umah lain la..he..he...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by adambikers on Wed 4 Aug - 17:17

ada awek main phoki sambil minum2? perghhhh gile ah kedai tu.. pale

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Vistana1 on Wed 4 Aug - 17:18

Raziskov wrote:
Vistana1 wrote:
Hishhh....camna laaa aku tak tahu....masa aku mengaji kat UM dulu x ada lagi kot........atau aku pegi kedai lain....mesti kedai tu x ada awek...

Bro Vis..masa bro belajar kat UM tu kedai tu dah ade la...kedai mcm tengah2 pulau tempat org u-turn menghapdap stadium hoki...
Kedai ni mmg takde awek...tapi awek hoki pakai skirt selalu toron minum2...:p

sekian

Ok..got it...tapi kalau x salah aku....awek yang main hoki....semuanya budak sekolah kan?? Boleh kena 10 sebatan ni......berbirat badan kalau kena..

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by adambikers on Wed 4 Aug - 17:19

Vistana1 wrote:
xxx wrote:biarla aku tlg jawabkan..
walaupun aku x pena pegi...
amjal tu nama kedai makan kat depan UM tu...
kat sana lah dorg lepak mkn pas keje...

Hishhh....camna laaa aku tak tahu....masa aku mengaji kat UM dulu x ada lagi kot........atau aku pegi kedai lain....mesti kedai tu x ada awek...

umur pakcik brapa sekang? Razz
kedai tu bukak taun 1980.. musti pakcik grad dari UM sebelum 1980, sebab tu pakcik tatau kedai tu.. kih kih kih

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 38: Bulan Puasa dah dekat ni woiiii...

Post by Sponsored content Today at 10:57


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 16 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum