Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Page 13 of 16 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Wed 10 Aug - 9:43

smolixz wrote:
adambikers wrote:morning andrew sunny

abg adam, motor dah siap ek? What a Face

drunken

simpson ko ada kena bako kang... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by awestol on Wed 10 Aug - 9:48

As salam semua.......
masih boleh makan lagi ke........ drunken

awestol

Posts : 416
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : penang-kelate soon

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Raziskov on Wed 10 Aug - 9:50

jimf wrote:
Chef Bob wrote:
rm16k
jimf moto champion dah turun harga...


ajis... tolong pelupoh dia ni...
ingat aku cop duit ke.... Razz

ok..
kono tondang tolor dio dulu ni sbb saiz bosar chef bob ni..
tumbang baru pelupoh.....hehehehehee...Razz
kalau tak tumbang gak...kito hantar Kudud pelupoh pulak....Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Chef Bob on Wed 10 Aug - 9:51

hidu minyak cap kapak berlebihan batal pose tak? chef sakit pala ni? kalau batal nak beli air oren ais rasanya......

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by kudud on Wed 10 Aug - 10:00

aku jugak ke yg kena?

nak kongsi lagik..

[You must be registered and logged in to see this link.]

hidu xpe lg kot chef, tp makruh la kot.. tp kalo hirup minyak kapak tu, mmg batal, konfirm!!

(org baik mcm den pun kena bahan, sedey giler Crying or Very sad )

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Apai on Wed 10 Aug - 10:05

Chef Bob wrote:hidu minyak cap kapak berlebihan batal pose tak? chef sakit pala ni? kalau batal nak beli air oren ais rasanya......

Tak batal lah chef bob kalau hidu....tapi kalau minum air oren ais..lagi lagi yg Mirinda tu mmg Kompom batal posa! Basketball

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Chef Bob on Wed 10 Aug - 10:19

Apai wrote:
Chef Bob wrote:hidu minyak cap kapak berlebihan batal pose tak? chef sakit pala ni? kalau batal nak beli air oren ais rasanya......

Tak batal lah chef bob kalau hidu....tapi kalau minum air oren ais..lagi lagi yg Mirinda tu mmg Kompom batal posa! Basketball

kicapoo pun sedap gak apai...

[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Apai on Wed 10 Aug - 10:29

Chef bob!...tu bukan aku la..tu Uncle furqaan.... Rolling Eyes

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by furqaan on Wed 10 Aug - 10:30

perhal laaa pulok teman tersabit skali.... mike tue yop masa muda belia ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Dinz on Wed 10 Aug - 10:34

Apai wrote:Chef bob!...tu bukan aku la..tu Uncle furqaan.... Rolling Eyes

Sobolah dio tu, kalau sekali imbas, macam rupa paras Bongx ada jugak... Very Happy

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Apai on Wed 10 Aug - 10:40

Dah sah tu mmg Uncle Furqaan ngan pak Dinz.....(chef bob yg bagitau sebab dia yg tukang tangkap gambo)

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by furqaan on Wed 10 Aug - 10:50

nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Apai on Wed 10 Aug - 11:19

furqaan wrote:nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..

Adussss!.... drunken

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by ziex69 on Wed 10 Aug - 11:59

furqaan wrote:nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..


Seligi [sɛliɡi] adalah sebuah kampung di daerah pentadbiran Gmina Bielawy , dalam masa Lowicz County , Łódź Voivodeship , di tengah-tengah Poland. [1] Ia terletak kira-kira 21 kilometer (13 batu ) barat Lowicz dan 37 km (23 batu ) utara Łódź modal serantau .

[You must be registered and logged in to see this link.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Wed 10 Aug - 11:59

Apai wrote:
furqaan wrote:nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..

Adussss!.... drunken

seligi?...ishh x best...kita mandi ayor perigi laaa best bulan2 posa ni...sejukkkk wooo..mandi junub pun senang

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by mat zzr on Wed 10 Aug - 12:02

ziex69 wrote:
furqaan wrote:nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..


Seligi [sɛliɡi] adalah sebuah kampung di daerah pentadbiran Gmina Bielawy , dalam masa Lowicz County , Łódź Voivodeship , di tengah-tengah Poland. [1] Ia terletak kira-kira 21 kilometer (13 batu ) barat Lowicz dan 37 km (23 batu ) utara Łódź modal serantau .

[You must be registered and logged in to see this link.]

SKIP.

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Vistana1 on Wed 10 Aug - 12:04

Asalamualaikum Semua...

Tuan Furqaan...haram nak ajak teman buka puasa...

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Vistana1 on Wed 10 Aug - 12:05

mat zzr wrote:
ziex69 wrote:
furqaan wrote:nko .. apai kalau dekat dgn teman ... mau kena seligi ..


Seligi [sɛliɡi] adalah sebuah kampung di daerah pentadbiran Gmina Bielawy , dalam masa Lowicz County , Łódź Voivodeship , di tengah-tengah Poland. [1] Ia terletak kira-kira 21 kilometer (13 batu ) barat Lowicz dan 37 km (23 batu ) utara Łódź modal serantau .

[You must be registered and logged in to see this link.]

SKIP.

Jenis suka bypass ni.......

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Wed 10 Aug - 12:06

Vistana1 wrote:Asalamualaikum Semua...

Tuan Furqaan...haram nak ajak teman buka puasa...

namo kome dah kena potong dari list unkel tu..
pasal kome perasap dia byk kali bebenor dah...lebh 10x... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Bongxz on Wed 10 Aug - 12:09

Apahal plak nama den kena petik nih.............. kan abg bosa tuh dgn tok misai tuh....

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Amm on Wed 10 Aug - 12:13

Chef Bob wrote:hidu minyak cap kapak berlebihan batal pose tak? chef sakit pala ni? kalau batal nak beli air oren ais rasanya......

Chef,kalo nak beli oren ais,beli sekali ngan soya,chincau ajak sekali kudud ngan jimf....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Apai on Wed 10 Aug - 12:14

buhsan nyer.....masih takdak kerja nak buat.....letih dah layan youtube....Sleep Sleep Sleep

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Wed 10 Aug - 12:43

Apai wrote: buhsan nyer.....masih takdak kerja nak buat.....letih dah layan youtube....Sleep Sleep Sleep

apai...meh teman kan den ride cari gpz250...
kalu letih, den ado bawa ayor asamboi ni...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 10 Aug - 13:02

GPZ250 ni penah dilihat desekitar kawasan Puncak Jalil, dokek dgn ghumoh lamo den....warna base gold.....

cubo tanyo tenuk, kot-kot dio ado ternampak kelibat spesis terancam nih...mcm tenukz jugok..

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Wed 10 Aug - 13:27

ZAM@GHIMEHV wrote:GPZ250 ni penah dilihat desekitar kawasan Puncak Jalil, dokek dgn ghumoh lamo den....warna base gold.....
cubo tanyo tenuk, kot-kot dio ado ternampak kelibat spesis terancam nih...mcm tenukz jugok..

yeee betulllllll....10 markah

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Sponsored content Today at 11:02


Sponsored content


Back to top Go down

Page 13 of 16 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum