Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Amm on Thu 11 Aug - 15:23

Raziskov wrote:
adambikers wrote:takpe la kamal..

kami sedar sapa kami ni.. uhukzzzzz

dam,
takyah ko tgk kamal..
ko tgk ctmiya pun dah cukup...Sad

sekian

Ngah,tadi aku jumpa Ctmiya,dia kirim salam ghindu kat ko....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Thu 11 Aug - 15:41

kamalia wrote:
jimf wrote:ko baru tau ke adam?...



tembak geng nmpk..Evil or Very Mad

dia epal...den biji cheri aje... mano ado geng... Sad

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Thu 11 Aug - 15:43

ManCAL wrote:Assalamualaikum...arhhhh..terasa haus..sekali

sekali aje?
kalu 2 kali sure terasa lapo lak ye yop...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by fie on Thu 11 Aug - 16:02

as salam...

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by adambikers on Thu 11 Aug - 16:28

Raziskov wrote:
adambikers wrote:takpe la kamal..

kami sedar sapa kami ni.. uhukzzzzz

dam,
takyah ko tgk kamal..
ko tgk ctmiya pun dah cukup...Sad

sekian

belum tgk eddy g-pang lagi Sad

rasa cam kena siat2 je hati ni

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by kamalia on Thu 11 Aug - 16:47

adambikers wrote:
Raziskov wrote:
adambikers wrote:takpe la kamal..

kami sedar sapa kami ni.. uhukzzzzz

dam,
takyah ko tgk kamal..
ko tgk ctmiya pun dah cukup...Sad

sekian

belum tgk eddy g-pang lagi Sad

rasa cam kena siat2 je hati ni



sama la adam,

aku pun rasa tersiat2. jgn tgk la..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Raziskov on Thu 11 Aug - 17:01

pergghhh...dah lama tak makan daging siat ni... Laughing

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Thu 11 Aug - 17:09

ajis....kt amjal ado daging siat tak?
nk mengamjal laaa pulak hari ni

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by kamalia on Thu 11 Aug - 17:10

Raziskov wrote:pergghhh...dah lama tak makan daging siat ni... Laughing

sekian



aku suka fresh meat jis.

jum pegi lepas buka

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by jimf on Thu 11 Aug - 17:25

kalu dah buka kompom nmpk fresh meat....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Raziskov on Thu 11 Aug - 17:28

den baru semalam berbuko ngan fresh meat siat chinese muslim kat bangi..
ffuuhhhh....terbaekkk siotttttt....
manis sungguh rase dio....ssllurrrppppppss.... tongue

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by farislan on Thu 11 Aug - 17:39

Salam smua....naseeb bdn..org len dah nak smpi rmah skang ni..den masih kono keje...uhhhuukk

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Raziskov on Thu 11 Aug - 17:41

farislan wrote:Salam smua....naseeb bdn..org len dah nak smpi rmah skang ni..den masih kono keje...uhhhuukk

samo la kito che lan...
tapi che lan dapek bonos..den tak dapek... Sad Sad

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by mat zzr on Thu 11 Aug - 18:24

dapat jis bulan sept nanti...lain lah kalau ko punya R&R 1...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by kamalia on Thu 11 Aug - 18:33

Raziskov wrote:
farislan wrote:Salam smua....naseeb bdn..org len dah nak smpi rmah skang ni..den masih kono keje...uhhhuukk

samo la kito che lan...
tapi che lan dapek bonos..den tak dapek... Sad Sad

sekian

kopom ko ajis?
patut la bini den tak bagi den tgk bito mlm td.
beriyo bonar ajak terawih. baru pukul lapan ..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Dinz on Fri 12 Aug - 0:11

kamalia wrote:
patut la bini den tak bagi den tgk bito mlm td.
beriyo bonar ajak terawih. baru pukul lapan ..



Tiga hari lepas, kau cakap, bini kau baru basuh telekung? Cepatnya......

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by gilababan on Fri 12 Aug - 0:23

Salam hiiii.... tidola...sok nk sahur....

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Raziskov on Fri 12 Aug - 5:48

dah findahhhhhh...

[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 90 - Buko puaso kat ipoh nak??

Post by Sponsored content Today at 9:52


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum