Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:35

Mat zzr...kalu ekau nak yg lebih cantek...poie dekat Bxxxxg..sebijik cam CT Nurhaliza..cumo suara je spoil..tpi maso dio bekerja..langsung dio x leh bersuara...

Bxxxxg = Baling

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:38

camner aku buleh terjebak dalam cerita pondan ni... Shocked

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Raziskov on Tue 9 Feb - 16:39

furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

Takdo org ajak den pun..takpo lah..den barai dulu la motor den ni yg berkompang dan berkabus ni.. Sad Crying or Very sad

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 16:39

Apai wrote:Teringat lak mudo2 dulu meraba dalam semak!...Yg ni tak yah samak! sebab meraba2 dlm semak carik kunci muto! drunken

Apai...kunci motot mutant kono simpan dlm semak ko?. Atau pun maso tu poket sluar kau bocor..he..he..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:41

motor sesuai ke hadyai...

[You must be registered and logged in to see this link.]

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Apai on Tue 9 Feb - 16:43

Poket suar tak bocor tapi kunci terkeluar mase bukak suar!

p/s: Jgn ditanya kenapa aku bukak suar mase tu! Suspect

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 16:44

mat zzr wrote:camner aku buleh terjebak dalam cerita pondan ni... Shocked

Man..kalu nak yg lebih dekat..poie ajo kat Tmn Tasek Teipen..dokat ajo ngan P.Buntar..tpi kono standby minyak brycream dlm telingo..kalu tidak dirang x layan sobab x ado pelincir katonyo...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:45

farislan wrote:
mat zzr wrote:camner aku buleh terjebak dalam cerita pondan ni... Shocked

Man..kalu nak yg lebih dekat..poie ajo kat Tmn Tasek Teipen..dokat ajo ngan P.Buntar..tpi kono standby minyak brycream dlm telingo..kalu tidak dirang x layan sobab x ado pelincir katonyo...

cuti tahun baru cina ni aku balik parit buntaq...che lan pun sama ke?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 16:47

Raziskov wrote:
furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

Takdo org ajak den pun..takpo lah..den barai dulu la motor den ni yg berkompang dan berkabus ni.. Sad Crying or Very sad

sekian

Ajis..kito barai motot samo2 leh..den pun dah x tahan dongar motot den asyik bunyi meletop-letop ajo..tpi power x ado langsung...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 16:49

mat zzr wrote:
farislan wrote:
mat zzr wrote:camner aku buleh terjebak dalam cerita pondan ni... Shocked

Man..kalu nak yg lebih dekat..poie ajo kat Tmn Tasek Teipen..dokat ajo ngan P.Buntar..tpi kono standby minyak brycream dlm telingo..kalu tidak dirang x layan sobab x ado pelincir katonyo...

cuti tahun baru cina ni aku balik parit buntaq...che lan pun sama ke?

Kalu ado peluang den balik le..pastu bleh kito ajak Pak Din ngan Cak On poie meliwat melawat Tmn. tasek Teipen geder2...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:53

farislan wrote:
mat zzr wrote:
farislan wrote:
mat zzr wrote:camner aku buleh terjebak dalam cerita pondan ni... Shocked

Man..kalu nak yg lebih dekat..poie ajo kat Tmn Tasek Teipen..dokat ajo ngan P.Buntar..tpi kono standby minyak brycream dlm telingo..kalu tidak dirang x layan sobab x ado pelincir katonyo...

cuti tahun baru cina ni aku balik parit buntaq...che lan pun sama ke?

Kalu ado peluang den balik le..pastu bleh kito ajak Pak Din ngan Cak On poie meliwat melawat Tmn. tasek Teipen geder2...

aku pun Onn ajer...boleh kita TTS char koay tiaw kat belakang petronas... pirat

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by nawza on Tue 9 Feb - 16:57

farislan wrote:
nawza wrote:
furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

den x bghanie ler lotak namo dulu kak fur....psal den tgok yg poie smuo gadang2 bangko...blako..! takut motot den kono tggal...kang x psal2 den balik kuale plak...opsss...! hajat di hati mmg nak poie...kono tgok kondisi moto camno.... Laughing

Tok Sidang kito poie naik keretoapi cukup aaa...janji dpt raba dan diraba...I likeee....

hahh aahhh..best gakkk che lan..bleh kito ambik yg ado katil nyo....! nanti bleh layan goyang dlm ketapi..kuceuhhh...kecuhhh...kecehhh...kecehhhh.....haa..haaa...!

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:58

farislan wrote:
Raziskov wrote:
furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

Takdo org ajak den pun..takpo lah..den barai dulu la motor den ni yg berkompang dan berkabus ni.. Sad Crying or Very sad

sekian

Ajis..kito barai motot samo2 leh..den pun dah x tahan dongar motot den asyik bunyi meletop-letop ajo..tpi power x ado langsung...

che lan...apasal che lan nak baraikan zzr500 tu...kata mono ajer yg rosak...aku sajes bukak mono tu dulu...pastu bawak pi motosing jalan pudu...mana tau kalau ada 2nd hand yg elok lagi...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 16:59

zzr500 down ...kan che lan ada suzuki VS 1500...apa susah...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by kamalia on Tue 9 Feb - 17:01

mana adaaaaaaaaaa.........!!!!!!

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by jimf on Tue 9 Feb - 17:01

mat zzr wrote:motor sesuai ke hadyai...

[You must be registered and logged in to see this link.]

ni jgn kata hatyai, vietnam terus beijing laaa...
takat hatyai tu buat ulangalik hari aje...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 17:04

jimf wrote:
mat zzr wrote:motor sesuai ke hadyai...

[You must be registered and logged in to see this link.]

ni jgna kata hatyai, vietnam terus beijing laaa...
takat hatyai tu buat ulangalik hari aje...

betul...betul...betul...lepas pi Beijing terus naik atas pi Russia...then Alaska.

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 17:04

mat zzr wrote:
farislan wrote:
Raziskov wrote:
furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

Takdo org ajak den pun..takpo lah..den barai dulu la motor den ni yg berkompang dan berkabus ni.. Sad Crying or Very sad

sekian

Ajis..kito barai motot samo2 leh..den pun dah x tahan dongar motot den asyik bunyi meletop-letop ajo..tpi power x ado langsung...

che lan...apasal che lan nak baraikan zzr500 tu...kata mono ajer yg rosak...aku sajes bukak mono tu dulu...pastu bawak pi motosing jalan pudu...mana tau kalau ada 2nd hand yg elok lagi...

Entah le..apa sal motot tu sojak den balik dr flag off Beris dulu..smpi skang ni mcm2 ragam..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Guest on Tue 9 Feb - 17:06

nawza wrote:
farislan wrote:
nawza wrote:
furqaan wrote:Kak wawa ... Pak dinz ... Amm kasanova ... mat zzr ... jom pi haatyai ... jadilah group zzrianz yg pertama menjejakkan kaki di sana ...

den x bghanie ler lotak namo dulu kak fur....psal den tgok yg poie smuo gadang2 bangko...blako..! takut motot den kono tggal...kang x psal2 den balik kuale plak...opsss...! hajat di hati mmg nak poie...kono tgok kondisi moto camno.... Laughing

Tok Sidang kito poie naik keretoapi cukup aaa...janji dpt raba dan diraba...I likeee....

hahh aahhh..best gakkk che lan..bleh kito ambik yg ado katil nyo....! nanti bleh layan goyang dlm ketapi..kuceuhhh...kecuhhh...kecehhh...kecehhhh.....haa..haaa...!

Tok Sidang...mano bleh amik yg ado katil punyo..Ladyman lebih suko style berdiri...he..he..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by mat zzr on Tue 9 Feb - 17:08

che lan wrote..

Entah le..apa sal motot tu sojak den balik dr flag off Beris dulu..smpi skang ni mcm2 ragam..

boleh senaraikan masalah motor zzr500 che lan...aku pun nak standby...mana tau pasni aku plak yg kena...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Amm on Tue 9 Feb - 17:11

jimf wrote:pehtu ekau jadi pillion eden...kito main rabo2...sampai hatyai takyah rabo dah...terus mancut ajo.... Razz

Cit....Teman masih suci lagi.Sentuh pun tak pernah lagi apalagi raba....Uwekkksss...Eii Geligaban teman.

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by jimf on Tue 9 Feb - 17:21

farislan wrote:Tok Sidang...mano bleh amik yg ado katil punyo..Ladyman lebih suko style berdiri...he..he..

kalu nak style berdiri, duk kat dlm toilet ketapi ajo laaa chelan....tiket pun xyah bayar... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by jimf on Tue 9 Feb - 17:22

Amm Nova wrote:Cit....Teman masih suci lagi.Sentuh pun tak pernah lagi apalagi raba....Uwekkksss...Eii Geligaban teman.

nasib baik geli kat GABAN ajo...kat den tak goli kan?....awwww awwwww

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by fie on Tue 9 Feb - 17:35

salam potang..

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by gilababan on Tue 9 Feb - 17:53

Ahukkkkzzz... hukk.... ahhhaka..koh koh... sapola bangko asik menyobut namo den nih... takdo kojo lain ko membabitkan den dlm dram swasta oren nih... cet...

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V9 - 9th Feb 2010 (Apa-apa aje laaa...jgn apai udah)

Post by Sponsored content Today at 18:13


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum