Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Page 14 of 16 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 15:36

mat zzr wrote:JimF...kalau tak mampu beli ST...beli yg ni lah....

[You must be registered and logged in to see this image.]

ko jangan buat aku nangis leh tak?
kang batal lak posa aku... Sad

pasal tu moto member aku...aku dah rasa bawa dah...pergggg....layannnn


Last edited by jimf on Thu 12 Aug - 15:39; edited 1 time in total

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by adambikers on Thu 12 Aug - 15:37

kamalia wrote:
adambikers wrote:nak makan ubat sekang ke tak nak ni.. ishkkkk

makan ubat sekarang tak bes dam,
biasa org makan ubat dalam pukul 6 camtu..
tapi makan ubat je, minum tak bleh ..

kuatkan semangat dam, jgn dengar bisikan shaiton ni.. tunggu time berbuka pose baru makan ubat dam

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kamalia on Thu 12 Aug - 15:40

adambikers wrote:
kamalia wrote:
adambikers wrote:nak makan ubat sekang ke tak nak ni.. ishkkkk

makan ubat sekarang tak bes dam,
biasa org makan ubat dalam pukul 6 camtu..
tapi makan ubat je, minum tak bleh ..

kuatkan semangat dam, jgn dengar bisikan shaiton ni.. tunggu time berbuka pose baru makan ubat dam

ko tak ingat ke kat cherating dam,
yang bercakap ngan ko ni bakal imam muda

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Thu 12 Aug - 15:42

jimf wrote:
mat zzr wrote:JimF...kalau tak mampu beli ST...beli yg ni lah....

[You must be registered and logged in to see this image.]

ko jangan buat aku nangis leh tak?
kang batal lak posa aku... Sad

pasal tu moto member aku...aku dah rasa bawa dah...pergggg....layannnn

motor dah siap ada pannier...bwk pergi langkawi mmg sesuai sangat lah...tape jimf...umor 55 thn boleh withdraw KWSP....tak lama lagi la tu...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 15:45

mat zzr wrote:motor dah siap ada pannier...bwk pergi langkawi mmg sesuai sangat lah...tape jimf...umor 55 thn boleh withdraw KWSP....tak lama lagi la tu...

55 thn lambat laa bang...
tggu 4 tahun aje lagi.. leh kuar "tabung 2" hehehe...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Thu 12 Aug - 15:46

ini utk ajis...dah ada org nak jual...

[You must be registered and logged in to see this image.]

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by adambikers on Thu 12 Aug - 15:48

redzman,

betul ke nak tolak moto tu? bape duit?

kamal..

BAKAL imam muda, belum jadi lagi laaa..

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Thu 12 Aug - 15:50

bulan posa x elok byk2 ckp,xnak pahla posa berkurangan,jadinya nak kurgkan masuk forum lah..

wassalam..



p/s:bknnye org kisah pun xmasuk,heee

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 15:51

kudud wrote:p/s:bknnye org kisah pun xmasuk,heee

tau xpe... Razz Razz Razz
ada yg tau, tapi buat2 tak tau....tu yg masalah....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Thu 12 Aug - 15:55

adambikers wrote:redzman,

betul ke nak tolak moto tu? bape duit?

kamal..

BAKAL imam muda, belum jadi lagi laaa..

tolak moto?...kata kau demam...larat ke nak tolak motor...kalau jatuh kan susah...tolak motor tak pakai duit...guna tenaga saja...




BMW - RM68,000
KSR - RM6,500

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Thu 12 Aug - 16:01

jimf wrote:
kudud wrote:p/s:bknnye org kisah pun xmasuk,heee

tau xpe... Razz Razz Razz
ada yg tau, tapi buat2 tak tau....tu yg masalah....

nak p nangis pun xleh,takut batal posa plak...saba je la byk2,pahala aku gak yg dapat..
(nak bersara la ceni)


aktif betol set2 celcom ni bln posa,sana dia,sini dia,tepi sinun pun dier...

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Raziskov on Thu 12 Aug - 16:04

nasib baik den tak keje Selkom...Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 16:05

kudud wrote:aktif betol set2 celcom ni bln posa,sana dia,sini dia,tepi sinun pun dier...

tu ko lum nengok BB mesenger lagi... ado org tgh giler racun owner zx6 suh jual...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Thu 12 Aug - 16:09

jimf wrote:
kudud wrote:aktif betol set2 celcom ni bln posa,sana dia,sini dia,tepi sinun pun dier...

tu ko lum nengok BB mesenger lagi... ado org tgh giler racun owner zx6 suh jual...

bahasa yg agak mendalam,dilarang sama skali set2 bwh 30an menggunakan peribahasa ini..(ajiss bwh 30 gak ker,advised...)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Thu 12 Aug - 16:13

lupa plak,sempena bulan baik,bulan utk mengaut pahala'sss..
dkesempatan ini SAYA ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan,syukur kerna dpt lg kiter bertemu ia,sama2 la kiter berdoa dan berusaha untuk melakukan smua yang terbaik n agar segalanya dterimanyaNYA...

(maaf kalo ayat agak tertonggang terbalik)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Raziskov on Thu 12 Aug - 16:17

kudud wrote:lupa plak,sempena bulan baik,bulan utk mengaut pahala'sss..
dkesempatan ini SAYA ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan,syukur kerna dpt lg kiter bertemu ia,sama2 la kiter berdoa dan berusaha untuk melakukan smua yang terbaik n agar segalanya dterimanyaNYA...

(maaf kalo ayat agak tertonggang terbalik)

Dud..ko demam ke? Suspect Suspect

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Guest on Thu 12 Aug - 16:25

bukan demam la... jadi nyanyuk posa....kekekekkeke

wasalam

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kamalia on Thu 12 Aug - 16:26

ZAM@GHIMEH wrote:bukan demam la... jadi nyanyuk posa....kekekekkeke

wasalam

ko ni cergas len macam je zam..
baru lepas sahur ke dude?

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 16:28

kamalia wrote:
ZAM@GHIMEH wrote:bukan demam la... jadi nyanyuk posa....kekekekkeke

wasalam

ko ni cergas len macam je zam..
baru lepas sahur ke dude?

semlm lupa baca niat posa laa tu.... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by syd on Thu 12 Aug - 16:28

kudud wrote:lupa plak,sempena bulan baik,bulan utk mengaut pahala'sss..
dkesempatan ini SAYA ingin mengucapkan selamat menyambut ramadhan,syukur kerna dpt lg kiter bertemu ia,sama2 la kiter berdoa dan berusaha untuk melakukan smua yang terbaik n agar segalanya dterimanyaNYA...

(maaf kalo ayat agak tertonggang terbalik)

Imam Muda Kudud...hik hik..Selamat Berpuasa Dud!

Kawan-kawan, waktu berbuka ialah ketika Azan Maghrib yer bukan Azan Asar. [You must be registered and logged in to see this image.]

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Thu 12 Aug - 16:32

sya.... bawal goreng kat dapo dah hangusss tu...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Thu 12 Aug - 16:33

PUHH,SYIOKNYA...DA BLH BALIK!!!
OK KAWAN2,SELAMAT BERBUKA(AZAN MGRIB YER)..
MEMBELI TU BERINGAT2,JGN MELAMPIASKAN NAFSU TU SGT..HATI2 MENUGGANG..

SALAM... cheers

(EH,BETUL KE AYAT NI,HENTAM JELA)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jefnoka1 on Thu 12 Aug - 16:35

tempoyak udang.... masak asam pedas ikan pari... goreng ikan loma pekasam... i lap u lah datin seri cheers

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
murid Kerajaan 7 petala langit, Lastmen konvoi, Ahli Lembaga Pengarah Jambu Air Holdings, pemilik muto reput

jefnoka1

Posts : 1170
Join date : 19/01/2010
Age : 50
Location : Kota Damansara - DENmark - DresDEN Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by fie on Thu 12 Aug - 16:35

musim demam ke?....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Guest on Thu 12 Aug - 16:38

kamalia wrote:
ZAM@GHIMEH wrote:bukan demam la... jadi nyanyuk posa....kekekekkeke

wasalam

ko ni cergas len macam je zam..
baru lepas sahur ke dude?

berkat air semayang ....permata hijrah... Amin....burrr... Alhamdulillah...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Sponsored content Today at 17:33


Sponsored content


Back to top Go down

Page 14 of 16 Previous  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum