Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Mon 2 Jul - 14:19

Rate rm 220 smlm.. 3 bilik..

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 14:29

faizal_bulat wrote:Rate rm 220 smlm.. 3 bilik..

utk 6 org...lebih kurang rm37 sorang.. entrance wetworld bape ek?..rm25 ke...
so dlm rm55 laa utk accm + mandi...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Mon 2 Jul - 14:32

jimf wrote:
faizal_bulat wrote:Rate rm 220 smlm.. 3 bilik..

utk 6 org...lebih kurang rm37 sorang.. entrance wetworld bape ek?..rm25 ke...
so dlm rm55 laa utk accm + mandi...

Kalu ikutkan ruang tamu pun bole... Mat zzr mmg dh biasa... Hehehe.. Mungkin 8 0rg... Masuk rm22 kalux silap.. Dapur arang disediakan

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 14:37

eden dgn matzzr dah biasa... aku bawa sejadah aje dah ok hehehe...
tp ada ke yg nk ngikut ni? aku pun x sure lagi ni hehehe...
minggu depan outstesen... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by hi-wayMAN on Mon 2 Jul - 15:02

salam senin sume...
ride gi gambang???....gang bang??? Suspect

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Mon 2 Jul - 15:05

Kasik up john la

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jani on Mon 2 Jul - 17:27

teman dah lama up brand john...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 17:29

kat sini pun muka samaaaa ajeee.... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 18:09

biar betul ni 600cc...
mcm 250cc aje... harga offer lak rm2900...tp kena overhaul rm1500..
cukup ke rm1500 tu hehe

[You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by hi-wayMAN on Mon 2 Jul - 18:16

jimf wrote:biar betul ni 600cc...
mcm 250cc aje... harga offer lak rm2900...tp kena overhaul rm1500..
cukup ke rm1500 tu hehe

[You must be registered and logged in to see this link.]

kompom 250cc neh...nak kencheng tgk org lah...huhuhuhuuu Razz

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Mon 2 Jul - 20:38

jimf wrote:biar betul ni 600cc...
mcm 250cc aje... harga offer lak rm2900...tp kena overhaul rm1500..
cukup ke rm1500 tu hehe

[You must be registered and logged in to see this link.]

betul la 600CC, tapi untuk stripe die jer la.... motornyer 250 ajer.....dunia...dunia...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by mat zzr on Mon 2 Jul - 20:49

jimf wrote:biar betul ni 600cc...
mcm 250cc aje... harga offer lak rm2900...tp kena overhaul rm1500..
cukup ke rm1500 tu hehe

[You must be registered and logged in to see this link.]

wah murahnya zzr600...aku nak 4 bijik...bungkuskan yea...


Last edited by mat zzr on Mon 2 Jul - 21:17; edited 1 time in total

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by mat zzr on Mon 2 Jul - 20:49

jimf wrote:eden dgn matzzr dah biasa... aku bawa sejadah aje dah ok hehehe...
tp ada ke yg nk ngikut ni? aku pun x sure lagi ni hehehe...
minggu depan outstesen... Very Happy

sakit tengkok ooooo tido atas sofa...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Tue 3 Jul - 8:07

salam pagi....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by ManCaL on Tue 3 Jul - 9:17

Salam pepagi selasa

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by hairol21 on Tue 3 Jul - 9:30

ManCaL wrote:Salam pepagi selasa

Cool

hairol21

Posts : 329
Join date : 10/10/2010
Age : 39
Location : shah alam - putrajaya - cheng,melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Tue 3 Jul - 9:37

As salam...selamat pagi.
moga penuh rahmat hari ni... diampunkan dosa kita semua...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by ManCaL on Tue 3 Jul - 9:41

jimf wrote:As salam...selamat pagi.
moga penuh rahmat hari ni... diampunkan dosa kita semua...

amin..

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Amm on Tue 3 Jul - 10:36

Yarghhhh...best wooo tido

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by hi-wayMAN on Tue 3 Jul - 11:42

salam hiway PLUS...

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Tue 3 Jul - 11:53

Kalu xdpt ke gambang ke sg klah pun ok jer... Leh main gelongsor...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jani on Tue 3 Jul - 12:41

assalamualaikum & slmt tghari.....

jom main gelongsor.....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by kudud on Tue 3 Jul - 13:31

sama mcm mancal Wink

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Amm on Tue 3 Jul - 14:11

sama macam kudud

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Tue 3 Jul - 14:18

dah tengahari...
nak sama dgn sapa ek?
sg klah ke ulu jempol? leh battle dgn ajis king bkt putus

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Sponsored content Today at 12:02


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum