Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Fri 29 Jun - 21:33

Smala kita

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by mat zzr on Fri 29 Jun - 22:56

ni mesti dah pegi TTS....sunyi jer porem...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Fri 29 Jun - 23:34

Blum la

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by mat zzr on Sat 30 Jun - 8:07

Askum dan selamat pagi...

....semoga hari ini dimurahkan lagi rejeki...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Sat 30 Jun - 13:23

salam pagi eh...dh tengahri hehe
hebat tul pemain zzrianz semlm main futsal...mcm2 gaya menjaringkan gol dipaparkan... aksi mengalahkan euro2012...
leh wat friendly match dgn ladybikers dah ni...

tadi gi nks nk tukar visor helem den... terang bebenor smpi silau mata... tukar yg hitam aje. Ternampak lak aksi combat dgn owner barunya..
hebat siap pasang tong nk pusing malaya tu..
petang ni nk jalan2 santai dgn combat naik genting utk running in hehehe

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by adambikers on Sat 30 Jun - 13:36

Kul bape naik genting wehhh???

Ksr mau follow ngan kamera nih!!!

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Sat 30 Jun - 14:45

Nanti ajak gi perang tau

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Wan@Blakepare on Sat 30 Jun - 14:48

Salam lemau...balik tts kol 6 pg zzzzzzzz...... Sleep

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by adambikers on Sat 30 Jun - 15:35

awe,

esok sarapan di karak.. kul 8.30 pagi kat bhp..

zx6 biru tu tak penah gi karak lagik oiiiii

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Wan@Blakepare on Sat 30 Jun - 15:49

Hahaha...Aku tgh gosok motor ni,nak tembak cat.Macamana nak turun.Suit hijau motor kaler biru tak ngam.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Sat 30 Jun - 20:29

salam..
just for info sesiapa yg berminat

Forum bersama Dr Ridwan Tee
Tajuk : Ayah PerjuanganMu dan Kasihmu Kekal Abadi...
Sempena Hari Bapa.
Venue : Kajang
More info kasi buzz den...

tq

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Chef Bob on Sun 1 Jul - 9:16

[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Amm on Sun 1 Jul - 10:10

Tahniah la Chef Bob nak masuk filem Combat.....Minat kat Little John ke Sarjan Saundes ke Kirby ke Cage atau Leftenen Henley... Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by kudud on Sun 1 Jul - 12:28

waa, kaya2 zzrianz ni, skali petik ja nak beli ape, tros g kedai sign, perrggh..bedarah idung menengokkanya..

errkkk, ade org ke dlm porum ni? What a Face

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by mat zzr on Sun 1 Jul - 12:29

plet kenderaan dah WXA....bila sampai WYX ....lepas ni mcm mana pulak...?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Sun 1 Jul - 13:39

dud kt sana no turun TTS x?

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by kudud on Sun 1 Jul - 15:09

xde geng la beb

(jwb juga la wlau x brp paham kt soklan tu) Razz

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Sun 1 Jul - 19:29

Chef Bob wrote:[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

cheff nanti leh la join ngan kawan2 den masa military simulation kat kelab menembak kajang 7 julai ni... hehehe

[You must be registered and logged in to see this image.]

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Chef Bob on Sun 1 Jul - 20:08

hahahahaha hebat oooooo...

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Sun 1 Jul - 20:17

pakdinz sila jenguk peti masuk...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 9:21

salam pagi...
salam penuh keberkatan dari Allah utk semua..
moga hari ni lebih baik dari semlm...

wahhhhhh...chef dah hupgred laaa... tahniah chef...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 11:31

senyap sunyi...berkabung pasal italy kalah ko apa?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jani on Mon 2 Jul - 12:56

assalamualaikum & slmt tghari...

kompom diaorg bekabong ni....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Mon 2 Jul - 13:29

Demam la.... Panas2 ni jom ke gambang

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Mon 2 Jul - 14:16

faizal_bulat wrote:Demam la.... Panas2 ni jom ke gambang

ngape? kat gambang sejuk ke?
moto dah serbis 1k ni... kompom laju.. Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Sponsored content Today at 9:56


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum