Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jimf on Tue 3 Apr - 15:32

kalu eden beli moto ni, kompom kono kutuk smpi akhir zaman laaa...
owner reput + moto reput....
(tp rasanya masalah fogging xde kot... Razz )

[You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by smolixz on Tue 3 Apr - 15:39

Raziskov wrote:Yo la..yo la...amik la stock last den ni aaaa...
pakai elok2 tau...kulit dio lombut sikit ni..Razz

[You must be registered and logged in to see this image.]

sekian

muumm muummm....???
absalutely.... Twisted Evil

Razz

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Dinz on Tue 3 Apr - 15:52

Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Raziskov on Tue 3 Apr - 15:59

Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

alhamdulillah tuan haji..
sampai gak seru...
saya maapkan dosa2 tuan haji pada saya....aminnnn

tapi pangkor pegi tak ni?..Razz


sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by faizal_bulat on Tue 3 Apr - 16:00

moga selamat pergi dan pulang pakdinz,,,,


faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jimf on Tue 3 Apr - 16:02

Raziskov wrote:
Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

alhamdulillah tuan haji..
sampai gak seru...
saya maapkan dosa2 tuan haji pada saya....aminnnn

tapi pangkor pegi tak ni?..Razz


sekian

alhamdulillah pakdin...
insyallah selamat pegi dan balik dan dpt haji mabrur...
pesanan...jgn bawa rokok nipah tu... nti depa ingat grass lak hehe...
jaga percakapan, jaga peribadi... sano semuo tuhan bayo cash ...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by afaris06 on Tue 3 Apr - 16:04

Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam
selamat menunaikan umrah tuan...dan selamat kembali...seru plak nama den kek ka'abah tu nnt n sampaikan salam den (assalamualaikum wbt) kat rasulullah bila tuan menziarah makam baginda kelak...terima kasih...

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jimf on Tue 3 Apr - 16:15

doakan kami murah rezeki, leh hupgred moto reput...
dan paling penting jadi org bertaqwa, sentiasa dilindungiNya.....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by adambikers on Tue 3 Apr - 16:24

Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

pak din.. semoga selamat semua nyer..

jgn lupa doakan jodoh untuk saya bila dah kat tanah suci..

saya maafkan semua salah silap pak din ye..

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by ZAM@GHIMEHV on Tue 3 Apr - 17:03

adambikers wrote:
Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

pak din.. semoga selamat semua nyer..

jgn lupa doakan jodoh untuk saya bila dah kat tanah suci..

saya maafkan semua salah silap pak din ye..

klu nak kirim doa jodoh jugak boleh ker? Klu boleh nak dua sekali yo... tengkiu...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by fie on Tue 3 Apr - 17:08

Doakan kami semua sampai ke tanah suci 1 hari nanti..
selamat menunaikan umrah...
selamat pergi dan kembali....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by mat zzr on Tue 3 Apr - 17:12

tahniah pada pok dinz sebab tercapai hajat nya...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by smolixz on Tue 3 Apr - 17:20

pak dinz,

selamat menunaikan umrah...

nak start kompol duit jgak la....
utk pi menunaikan Umrah gak... Very Happy

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jani on Tue 3 Apr - 17:56

Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

alhamdulillah....
moga segala urusan dipermudahkan dan ibadah diterima sepenuhnya...selamat pergi dan kembali...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by alif283 on Tue 3 Apr - 18:00

ZAM@GHIMEHV wrote:
adambikers wrote:
Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam

pak din.. semoga selamat semua nyer..

jgn lupa doakan jodoh untuk saya bila dah kat tanah suci..

saya maafkan semua salah silap pak din ye..

klu nak kirim doa jodoh jugak boleh ker? Klu boleh nak dua sekali yo... tengkiu...


Pak Dinz, nak kirim doa sekeping..doakan saya murah jodoh & rezeki..hehe
semoga selamat semuanye...

alif283

Posts : 146
Join date : 27/04/2011
Age : 30
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by faizal_bulat on Tue 3 Apr - 18:30

murah jodoh ye....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jipjo71 on Tue 3 Apr - 19:25

Dinz wrote:Assalamualaikum.
Buat rakan-rakan sepemotoran sekalian.

Urus niaga di NKS akan diberhentikan operasi selama 3 minggu kerana saya akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan Umrah pada malam ini.

Maaf di pinta diatas segala kesalahan dalam tingkah laku dan keterlanjuran bahasa.

InsyaAllah, kita berjumpa diminggu yg keempat.

Wassalam
semoga dipermudahkan segalanya ....doakan murah rezeki pada kami di sini...amin

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Raziskov on Wed 4 Apr - 9:25

Ohaiyo..
baru sampai opis.... Sleep

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jimf on Wed 4 Apr - 9:28

Raziskov wrote:Ohaiyo..
baru sampai opis.... Sleep

sekian

eikkkk....dari seberang jalan nk ke opis pun lambat jugak?.... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by bigo on Wed 4 Apr - 9:57

Salam
Pak din semoga selamat pergi n balik
doakan yang elok2 kami disini
amin.......

bigo

Posts : 71
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Raziskov on Wed 4 Apr - 10:30

jimf wrote:
Raziskov wrote:Ohaiyo..
baru sampai opis.... Sleep

sekian

eikkkk....dari seberang jalan nk ke opis pun lambat jugak?.... Razz

hamppehhh...nampak jor den melintas jalan....Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by farislan on Wed 4 Apr - 12:36

Syukur....Alhamdulillah Pak Dinz..semoga dipermudahkan segala urusan menunaikan ibadah..selamat pergi dan kembali.

Bilo le org jahil cam den ni nak smpi seru....skang ni asik smpi seru ke tompek lain je..tlg doakan le Pak Dinz..

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Amm on Wed 4 Apr - 12:40

As salam....
celik2 dah tghari pun........
jom pi kang kang....vrooommmmmm

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 4 Apr - 13:33

Amm wrote:As salam....
celik2 dah tghari pun........
jom pi kang kang....vrooommmmmm

bertuah badan, tengahri pun dapat kang kang.....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by jani on Wed 4 Apr - 13:55

as-salam... Very Happy

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 109 - Jom prepare ride Pangkor

Post by Sponsored content Today at 4:22


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 16 Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum