Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by kamalia on Thu 10 Jun - 14:19

alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by Raziskov on Thu 10 Jun - 14:39

kamalia wrote:alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

a'ahhh la rip..
ko sajer2 simpan citer tu..
aku tau masa ko n sharul potong aku kat awana tu..
tak salah aku dalam 165km/j...
lagi mau tipu...

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by kudud on Thu 10 Jun - 15:35

kamalia wrote:
kudud wrote:hai kak kam,geramm la tgk avatar tu,grr...ketaq lutut,leleh yaqliuq Laughing

skendel ko yg kat taman desa tu dah tiada cabairan ke hehehe???
alien

haha,jgnla melenting kakkam,i gurau je taw,nyampasgasss laa...amboi,xleh nak mesra skit pun,sombong lah u nie!! Razz

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by kudud on Thu 10 Jun - 15:38

Raziskov wrote:
kamalia wrote:alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

a'ahhh la rip..
ko sajer2 simpan citer tu..
aku tau masa ko n sharul potong aku kat awana tu..
tak salah aku dalam 165km/j...
lagi mau tipu...

sekian

fakta ni den da pikir dokek 2jam da ni,botol ka xbotol..cane ajiss ni blh detect,bkn ke maksudnya dia berhampiran ja dgn mutot yg kelajuannya 165km/j yg dinyatakan,so dsini persoalannya --->en ajis ni bape plak kelajuan yg dibawaknya msa tu,hmm...musyhkil ni 250 vs 750 aripp,puhh..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by ariff908 on Thu 10 Jun - 15:40

Raziskov wrote:
kamalia wrote:alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

a'ahhh la rip..
ko sajer2 simpan citer tu..
aku tau masa ko n sharul potong aku kat awana tu..
tak salah aku dalam 165km/j...
lagi mau tipu...

sekian

Ni lagi la petnah...aku amik corner pun 40kmj aje..camne leh 165kmj ni? Sad ni ko perli aku ke ajis?takpe la.nanti aku naik la siput tu.. Crying or Very sad

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by ariff908 on Thu 10 Jun - 15:42

kudud wrote:
Raziskov wrote:
kamalia wrote:alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

a'ahhh la rip..
ko sajer2 simpan citer tu..
aku tau masa ko n sharul potong aku kat awana tu..
tak salah aku dalam 165km/j...
lagi mau tipu...

sekian

fakta ni den da pikir dokek 2jam da ni,botol ka xbotol..cane ajiss ni blh detect,bkn ke maksudnya dia berhampiran ja dgn mutot yg kelajuannya 165km/j yg dinyatakan,so dsini persoalannya --->en ajis ni bape plak kelajuan yg dibawaknya msa tu,hmm...musyhkil ni 250 vs 750 aripp,puhh..

ko dgr la ajis kelentong ko kudud..aku potong dia pun masa dia tgh berenti rehat....sambil minum air tebu...

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by ariff908 on Thu 10 Jun - 15:48

dah page 20..ssssssssssssssssssppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmm!!!!! iiiiyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrkh!!! huh penat tul..

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by kamalia on Thu 10 Jun - 16:01

ariff908 wrote:
Raziskov wrote:
kamalia wrote:alah ariff,
apsal ko tak citer yg leper 160kmj tu..

a'ahhh la rip..
ko sajer2 simpan citer tu..
aku tau masa ko n sharul potong aku kat awana tu..
tak salah aku dalam 165km/j...
lagi mau tipu...

sekian

Ni lagi la petnah...aku amik corner pun 40kmj aje..camne leh 165kmj ni? Sad ni ko perli aku ke ajis?takpe la.nanti aku naik la siput tu.. Crying or Very sad

tu lepas pawa slide kutt .. Laughing

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by farislan on Thu 10 Jun - 16:02

Salam potang smua...laparnyo

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by Amm on Thu 10 Jun - 16:06

farislan wrote:Salam potang smua...laparnyo

Cik Lan,time lapo cenggini sedap pekena karipap dan pau bolton.... Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by Raziskov on Thu 10 Jun - 16:06

dah pindah sebelum Mod Jentik telur keluar...Very Happy

[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V29 - Jom ke Melaka makan ikan bakar(03 Jun 2010)

Post by Sponsored content Today at 8:27


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum