BUFF FOR SELL

View previous topic View next topic Go down

BUFF FOR SELL

Post by syd on Tue 12 Jul - 0:56

ASSALAMUALAIKUM MY ZZRIANZ FRENS...

SYA ADA MENJUAL BUFF DENGAN HARGA YANG AMAT BERPATUTAN. HARGA PANCUNG KEPALA RM 18 SAHAJA

ADA 6 JENIS KALER

B01






B02




B03




B04




B05





B06







Last edited by syd on Thu 14 Jul - 1:09; edited 2 times in total

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by kudud on Tue 12 Jul - 9:56

wslm ladies of zzrianz I love you

gamba yg siap model skali xde kerk? bkn ape, takut tersilap pakai pulak, ade yg pkai kat kepala lutut x ke naya... hihi

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by Apai on Tue 12 Jul - 10:15

Camner nak pakai nih!.....kalau ada model yg mengayakan senang sikit nak tgk...Shocked
manalah tau leh wat present kat wife...(kudud soh ckp dia segan nak ckp) bounce

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Tue 12 Jul - 14:12

Buff ni, mmg rider slalu pakai lerr. Ni ada video cara-cara pemakaiannya.

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by jani on Wed 13 Jul - 1:06

bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by jani on Wed 13 Jul - 1:19

tau dah...Pantai Dalam...(sendri tanya sendri jawap...)

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by nawza on Wed 13 Jul - 16:39

sya..den nak order...! tapi klau trun melako..tolong bwakan sekali...den nak pakai utk poie semayang terawih ngan semayang raye.... Twisted Evil ..den nak yg no.2 ..tue... cheers

________________________________________________________________________________________

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by Apai on Wed 13 Jul - 17:00

la...aku ungat pompuan nyer brg....best jugak menda ni...apa nama ni...boff...leh guna utk macam2...takyah pakai balaclava...tah mende nama dia....ala yg pakai sebelum pakai pulpace tu...warna itam plane takde ke?

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 1:08

jani wrote:bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

Jani; Okeh! Tapi Jani nak yang mana satu eh? Sya dah kodkan Buff tu, so u kasi tau mana kod u mau

Nawza; Noted!

Apai; Kalau abang nak yang plain Sya boleh tolong carikan. Tapi kain mungkin nipis skit kot. Yang ni sya jual skrg ada 2 lapis, tapi kain dia jenis cotton sejuk (stim punya Razz ) . tada panas ooo..

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by nawza on Thu 14 Jul - 1:16

syd wrote:
jani wrote:bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

Jani; Okeh! Tapi Jani nak yang mana satu eh? Sya dah kodkan Buff tu, so u kasi tau mana kod u mau

Nawza; Noted!

Apai; Kalau abang nak yang plain Sya boleh tolong carikan. Tapi kain mungkin nipis skit kot. Yang ni sya jual skrg ada 2 lapis, tapi kain dia jenis cotton sejuk (stim punya Razz ) . tada panas ooo..

ok sya ..simpan kan utk den...pasal den mmg dah lamo cari brang yg blum pkai laie dah stimmm !! sojuk plak tue...perghhh gigillll den dongar ehhh... Twisted Evil

________________________________________________________________________________________

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 2:49

Bng Nawza nak yang mana satu?

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by Apai on Thu 14 Jul - 9:35

Sya...kalu ada hitam atau kelabu gelap yg plain ...reserve utk aku satu.... Very Happy

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by awestol on Thu 14 Jul - 11:03

salam semua....
sya.......orang yang dok utara macam mana?kalu boleh nak ambil yang bo4 dgn bo6.
salam

awestol

Posts : 416
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : penang-kelate soon

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by jani on Thu 14 Jul - 13:12

syd wrote:
jani wrote:bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

Jani; Okeh! Tapi Jani nak yang mana satu eh? Sya dah kodkan Buff tu, so u kasi tau mana kod u mau

Nawza; Noted!

Apai; Kalau abang nak yang plain Sya boleh tolong carikan. Tapi kain mungkin nipis skit kot. Yang ni sya jual skrg ada 2 lapis, tapi kain dia jenis cotton sejuk (stim punya Razz ) . tada panas ooo..

BO4.... (klu nak tiru buat mcm kt video tu...rasanya lunyai la menda ni..)

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by jimf on Thu 14 Jul - 14:48

tumpang tanya sya...
buff ni ada saiz ikut kepala ke?...

scratch ikhlas...tanya straight ni xde koner2...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 20:49

awestol wrote:salam semua....
sya.......orang yang dok utara macam mana?kalu boleh nak ambil yang bo4 dgn bo6.
salam

W'salam bang, klu luar kwasan Sya kena hantar tru pos laju, rate parcel= RM7.
Kalau abang tak kisah, Sya boleh poskan.




syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 20:51

jani wrote:
syd wrote:
jani wrote:bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

Jani; Okeh! Tapi Jani nak yang mana satu eh? Sya dah kodkan Buff tu, so u kasi tau mana kod u mau

Nawza; Noted!

Apai; Kalau abang nak yang plain Sya boleh tolong carikan. Tapi kain mungkin nipis skit kot. Yang ni sya jual skrg ada 2 lapis, tapi kain dia jenis cotton sejuk (stim punya Razz ) . tada panas ooo..

BO4.... (klu nak tiru buat mcm kt video tu...rasanya lunyai la menda ni..)

Noted!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 20:53

jimf wrote:tumpang tanya sya...
buff ni ada saiz ikut kepala ke?...

scratch ikhlas...tanya straight ni xde koner2...

x der bang. All free size. stretchy cotton x der masalah. Tapi klu abang nak yg kecik, abg kena jahit le sikit. Upah jahit sya charge 50 sen jer..kihkih Razz

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Thu 14 Jul - 21:02

syd wrote:Bng Nawza nak yang mana satu?

Sorry Sya x perasan no item abang hehehee..

Abang nak B02 kan! OK bereh!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by awestol on Fri 15 Jul - 9:35

syd wrote:
awestol wrote:salam semua....
sya.......orang yang dok utara macam mana?kalu boleh nak ambil yang bo4 dgn bo6.
salam

W'salam bang, klu luar kwasan Sya kena hantar tru pos laju, rate parcel= RM7.
Kalau abang tak kisah, Sya boleh poskan.



salam semua.....
ok........ mai no akaun bank-kalu ada maybank lg molek lah.
rm18 kali 2 campur rm7 = rm43 la ye?betulkan kalu salah.
terima kasih ..
salam

awestol

Posts : 416
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : penang-kelate soon

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by jimf on Fri 15 Jul - 15:42

awestol wrote:salam semua.....
ok........ mai no akaun bank-kalu ada maybank lg molek lah.
rm18 kali 2 campur rm7 = rm43 la ye?betulkan kalu salah.
terima kasih ..
salam

awe...sya cakap takyah bankin..
nti ambik aje kat cameron esok... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by awestol on Fri 15 Jul - 16:03

salam semua.....
kalu yb bawa 4 dalm 1 saya p esok......... Laughing

awestol

Posts : 416
Join date : 21/01/2010
Age : 41
Location : penang-kelate soon

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Sat 16 Jul - 8:50

jani wrote:
syd wrote:
jani wrote:bungkus satu ye.....
syd, KL ktmna?...

Jani; Okeh! Tapi Jani nak yang mana satu eh? Sya dah kodkan Buff tu, so u kasi tau mana kod u mau

Nawza; Noted!

Apai; Kalau abang nak yang plain Sya boleh tolong carikan. Tapi kain mungkin nipis skit kot. Yang ni sya jual skrg ada 2 lapis, tapi kain dia jenis cotton sejuk (stim punya Razz ) . tada panas ooo..

BO4.... (klu nak tiru buat mcm kt video tu...rasanya lunyai la menda ni..)


Jani, pm your contact number. Tq!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by syd on Sat 16 Jul - 8:50

awestol wrote:salam semua.....
kalu yb bawa 4 dalm 1 saya p esok......... Laughing

Awestol, u got pm Very Happy

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BUFF FOR SELL

Post by Sponsored content Today at 8:26


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum