Radiator Fan

View previous topic View next topic Go down

Radiator Fan

Post by bikez72 on Thu 25 Apr - 10:17

Salam,

adakah normal radiator fan akan berpusing secara auto apabila temp gauge lebih dari separuh untuk zzr1100 ni?

bikez72

Posts : 18
Join date : 09/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Radiator Fan

Post by jimf on Thu 25 Apr - 14:15

salam...hebat abe kita ni...dh hupgred 1000 rupanya...
patut laa senyap aje, psl laju sgt hehe...

teman dongred FZ aje so x reti nk jawab soklan ni... tunggu abg bosar jawab atau Nijuan

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Radiator Fan

Post by bikez72 on Fri 26 Apr - 8:37

W'slm Bro Jimf, saya lama dah x turun fnf. rindu juga nak jumpa kawan-2 lama. FNF skrg kat mana dan masa start? Klu free mlm ni sy turun.

Upgred zx11 tapi zzr250 hijau masih menten.

Hidup ZZrianz....

bikez72

Posts : 18
Join date : 09/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Radiator Fan

Post by jimf on Fri 26 Apr - 14:19

bro bikez72...
mlm ni ada tts or FNF...
skrg pot kat restoran EHsan jugak namanya...tp kt belakang Concorde...
mulai kul 11pm...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Radiator Fan

Post by bikez72 on Fri 26 Apr - 15:21

ok, tq bro, insyaallah turun.

bikez72

Posts : 18
Join date : 09/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Radiator Fan

Post by Sponsored content Today at 4:21


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum