Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Thu 9 May - 14:20

jani..mmg ada. Tok batin krabi dah janji nk kasi minyak dagu...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Thu 9 May - 17:35

amjal.....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Raziskov on Fri 10 May - 9:31

Ohaiyo..

Aktiviti ZZRianz minggu ini..

ACTIVITY : TTS
VENUE : REST DARUL EHSAN SEK 9 SHAH ALAM
TARIKH : 10 MAY 2013
TIME : 11:30 PM - 3:30 AM


sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Fri 10 May - 10:53

pegi krabi boleh bawak pillion ke

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Fri 10 May - 14:15

krabi dah lepas laaa...
next koh samui

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Fri 10 May - 14:47

pegi koh samui boleh bawak pillion ke

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Fri 10 May - 15:00

jani wrote:pegi koh samui boleh bawak pillion ke

koh samui dah lepas la....next tauzen koner cecah lutut

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Fri 10 May - 15:04

ari2 cecah lutut kt umah, takyah tauzen koner...pot cakap la...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Fri 10 May - 17:16

jani wrote:ari2 cecah lutut kt umah, takyah tauzen koner...pot cakap la...

hishhhhh...penipu beso angkel jani....pak dinz ngan jimf bagitau mustahil cecah lutut hari2...Kudud yang muda pun seminggu 2 kali JER cecah lutut, inikan angkel jani yang hampir monopus.....Entah2 cecah lutut sebulan sekali.kudid sms tadi

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Fri 10 May - 18:27

unkel jani pakai minyak dagu laa.. tu yg cecah lutut hari2...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by faizal_bulat on Sat 11 May - 15:48

hi.......... spaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmm

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Sat 11 May - 22:01

pot yg cakap teman gak yg kena......

klu bukak umah baru ni mau bulan 8 spam semula...
kena booking awai la, no. 1....yeahhh...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by mat zzr on Sun 12 May - 13:32

Jejak jugak page 20...tahniah...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Mon 13 May - 9:34

masuk je Mat ZZR cepat porem ni cecah lutut 20 muka buku surat

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Mon 13 May - 10:02

salam pagi... kena pindah ke ni?
kalu simpan buffer 2 page lagi pun rasanya bulan depan pun lum cecah lagi...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Raziskov on Mon 13 May - 12:13

buka bulan 2..nak sampai 20 page sampai bulan 5..
purata 3 bulan satu thread...Very Happy

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Mon 13 May - 13:56

assalamualaikum & slmt tghari....

letih den standby dari pagi semata2 nk nomot satu....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Mon 13 May - 14:29

ko tido dulu laaa jani..
dah 100 hari nti bangun laaa.. dpt no 1.. leh jadi org2 sufi...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Mon 13 May - 17:19

jimf wrote:ko tido dulu laaa jani..
dah 100 hari nti bangun laaa.. dpt no 1.. leh jadi org2 sufi...

jimf,bagitau kat kawan mike yang bangko tu,sambil2 tu leh la layan sms/wicat/wasap ngan marjinah....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Tue 14 May - 12:24

unkel amm... kawan kita tu dah bangun ke?
ke masih ngigau kan marjinah?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Tue 14 May - 13:43

assalamualaikum & slmt tghari....

malam tadi mimpi amm dapat baby pompuan...muka sebijik mcm marjinah...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Raziskov on Tue 14 May - 14:22

Dahhhh..pindahhhhhhhhhhhhhhhhhh...

[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Sponsored content Today at 8:25


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum