Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Tue 7 May - 12:56

assalamualaikum & slmt tghari...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Tue 7 May - 12:59

jimf wrote:salam pagi...
moga dipermudahkan Allah utk den beli FJR hari ni atau esok... Very Happy
aminnnnn

aminn...
teman kensel la blade klu camgini....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Tue 7 May - 17:44

ko nk angkat pe lak Jani? GTR keee

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Tue 7 May - 22:12

jimf wrote:ko nk angkat pe lak Jani? GTR keee

tak la...biase angkat tong gas JER...mcm matzzr...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by mat zzr on Tue 7 May - 22:29

Aku takde kaitan dlm ini cerita..

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by faizal_bulat on Wed 8 May - 0:11

hi mat...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Wed 8 May - 10:46

hi Fiza...

so Ahad ni jadi gi Penang ke?
AN den kompom lum siap...so redah naik FiZa aje laa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Wed 8 May - 12:12

sunyi dan sepiiiiiii
tiada bintang yg berkelipan di langit yg biruu....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Wed 8 May - 12:33

ado ni ha...masih meriah

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by ziex69 on Wed 8 May - 12:44

Amm wrote:ado ni ha...masih merah

ingatkan dah monopos....

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Wed 8 May - 12:57

assalamualaikum & slmt tghari....

ye la....Penang jadi ke? klu x den nk ke k.trg...dapat layanan citizen klas 1 wooo.....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Amm on Wed 8 May - 15:04

jani,boleh tak ko jgn ganggu kebahagiaan aku ngan bam....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Wed 8 May - 15:19

eikk...citer fesbuk leh smpi sini gak?
unkel Amm... nikmati laa kebahgiaan tu sementara bole ni...
takut unkel Jani potong tak koner lak dgn GTR dia... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Vistana1 on Wed 8 May - 15:26

Ride makan landak jom????

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Wed 8 May - 15:41

Vistana1 wrote:Ride makan landak jom????

nk kena tempeleng ke?....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by faizal_bulat on Wed 8 May - 17:13

amjol....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Wed 8 May - 17:17

Amm wrote:jani,boleh tak ko jgn ganggu kebahagiaan aku ngan bam....

ada x sapa2 tau bomoh tok batin kt area gombak... Twisted Evil

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Wed 8 May - 17:17

faizal_bulat wrote:amjol....

hujannnnn.....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Wed 8 May - 17:40

jani wrote:
Amm wrote:jani,boleh tak ko jgn ganggu kebahagiaan aku ngan bam....

ada x sapa2 tau bomoh tok batin kt area gombak... Twisted Evil

kenapa kt gombak? kalu kt krabi den tau laaa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by ManCaL on Wed 8 May - 17:51

Asalamualaikum,Salam Hormat Dan Sejahtera..

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by faizal_bulat on Wed 8 May - 19:46

mlm ni ada bdminton ko?

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by ziex69 on Thu 9 May - 11:47

jani wrote:
ada x sapa2 tau bomoh tok batin kt area gombak... Twisted Evil

Jani aku dah call tok batin tu, dia kata minggu ni dia sibuk. nanti dia whatapps/weechat ko bila dia dah tak sibuk...

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jimf on Thu 9 May - 12:01

Jani...tok batin kt krabi kompom tak sibuk...
mmg tgh nunggu kot2 ada request dari mesia... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Thu 9 May - 13:06

assalamualaikum & slmt tghari....


jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by jani on Thu 9 May - 13:13

ziex69 wrote:
jani wrote:
ada x sapa2 tau bomoh tok batin kt area gombak... Twisted Evil

Jani aku dah call tok batin tu, dia kata minggu ni dia sibuk. nanti dia whatapps/weechat ko bila dia dah tak sibuk...

malu den ngan tok batin tu....hp den nokia yg ada touch light...

erkk...jimf, ada ride krabi tok batin ke...nk ikott...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 125 - Dah sunyi umah ni...jom hangatkan lik (26/2/2013)

Post by Sponsored content Today at 2:08


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum