BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by nawza on Fri 19 Feb - 1:27

Dinz wrote:Berhati-hati dijalanraya en gaban. Sekarang kat KL musim hujan. Asal petang je hujan. Asal hujan je mesti petang..

Tok Sidang dah hupgred ke? Tahniah la. Jarang-jarang ride pun buleh hupgred.

En TUman dan En Bongx-ai, bila nak amik baju perang? Takut reput je simpan lama-lama......

den bkan lagi jarang ride jo pak dinz...tapi den dah pencen dahhh.....huh...huh.... Twisted Evil

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Amm on Fri 19 Feb - 1:43

farislan wrote:Salam klawang smua...esuk kono bngn pagi nak tukar spak plag...

Apa kelas tunggu esok Angkel.Malam ni la serbis plug... :

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Amm on Fri 19 Feb - 1:49

Khas buat abang Jiji merangkap sexyteri.
Selamat Menyambut Hari Kelahiran dengan ucapan kami semua sayanggggg abang Jiji.
Juga agar diberikan kesihatan yang sempurna serta rezeki yang melimpah ruah dan kebagiaan keluarga serta dunia akhirat. Amin....
Ada can makan pree ker Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Amm on Fri 19 Feb - 1:51

Ehemmm.Juga buat aku bikin sendiri.Semoga bila umur mencapai angka 37 nanti, didoakan agar dapat join ride serta paling idak pun join TTS. Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Amm on Fri 19 Feb - 1:52

Fuh.....Seronoknya aku kongker malam ni..Ha..ha... bounce

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Amm on Fri 19 Feb - 1:53

Abang besar suka berak, adik kecik suka apa pulok...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by gilababan on Fri 19 Feb - 3:42

Selamat mlm sume. Lambt sampai sbb byk berehat.. Tq utk kengkawan yg mendoakan.

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by ManRoti on Fri 19 Feb - 3:54

Happy Birthday to Ajis...
Salam hormat semua... malam ni ader tts tak? Kalau ader nnt roger2...

ManRoti

Posts : 89
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by fie on Fri 19 Feb - 7:44

salam pagi..
semua..uncle fur barang panas sudah diterima...
terima kasih....
luv u..

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by nawza on Fri 19 Feb - 8:27

salam...

Khas buat abang Jiji merangkap sexyteri.
Selamat Menyambut Hari Kelahiran dengan ucapan kami semua sayanggggg abang Jiji.
Juga agar diberikan kesihatan yang sempurna serta rezeki yang melimpah ruah dan kebagiaan keluarga serta dunia akhirat. Amin....
Ada can makan pree ker Smile

Ehemmm.Juga buat aku bikin sendiri.Semoga bila umur mencapai angka 37 nanti, didoakan agar dapat join ride serta paling idak pun join TTS. Smile


Twisted Evil ... scratch .... cheers

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Chef Bob on Fri 19 Feb - 8:59

[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Chef Bob on Fri 19 Feb - 9:07

jimf wrote:
ChefBob_DrBig wrote:2nd wife hehehehehehe.... What a Face What a Face What a Face

salam malam...
waaa semenjak dah slim ni makin berani nampak....kekekeke

Suami bin Lelaki
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.
Isteri binti Perempuan
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.
31 Mac 2010

Puan,
PERKARA : PERMOHONAN UNTUK BERPOLIGAMI

Perkara di atas adalah di rujuk.
2. Sebab utama permohonan ini di lakukan adalah kerana saya ingin
melengkapkan kuota yang telah di peruntukkan bagi saya. Buat masa ini
kuota yang telah di isi cuma satu, memandangkan masih ada 3 kekosongan,
eloklah jika dapat di penuhi secepat mungkin. Pihak yang akan mengisi
satu kekosongan ini buat masa ini ialah Cik Hana Fazura binti Ramli yang
merupakan setiausaha saya di pejabat. Memandangkan komitmen yang beliau
tunjukkan di pejabat amat baik, eloklah jika kita masukkan dia bersama
kita di dalam organisasi keluarga kita. Kekosongan yang selebihnya akan
di isi di masa akan datang.
3. Untuk makluman pihak puan, yang sebenarnya masalah ini telah lama
saya fikirkan tetapi memandangkan poket saya yang selalu nipis,
terpaksalah saya tangguhkan dulu permohonan ini di samping kurangnye
rasa keyakinan untuk mengemukakan permohonan ini. Kini, setelah saya
dapat mengeluarkan kesemua duit pelaburan ASB saya, saya merasakan
kembalinya semangat saya yang telah hilang selama ini.

4. Permohonan ini amat setimpal kerana dengan kedudukan sekarang ia
menguntungkan kedua belah pihak dan juga pihak ketiga. Selama ini hidup
kita bahagia sebab jika tidak, manakan mungkin puan dapat menjadi
seperti sekarang. Semua yang puan miliki sudah bertambah besar. Kereta
besar, rumah besar, rantai besar dan pakaian besar. Jika dulu potongan
puan seperti gitar, kini sudah bertukar menjadi drum. Oleh itu, sudilah
kiranya dapat kita kongsi bersama insan lain kebahagiaan kita ini.
5. Pihak puan juga dapat menikmati faedah dari kelulusan permohonan ini
kerana puan akan tetap menikmati apa yang telah puan miliki sekarang
dengan waktu bekerja lebih singkat dan sistem syif akan di perkenalkan
iaitu 1 hari kerja dan 1 hari cuti rehat. Waktu bekerja yang selebihnya
akan ditampung oleh pihak ketiga. Kebaikan yang puan akan nikmati ialah
waktu rehat yang bebas kerana dalam waktu puan bercuti, saya selaku
Penyelia tidak akan memantau aktiviti yang puan lakukan. Pada waktu itu
saya cuma akan fokus kepada hasil kerja pihak ketiga. Menguntungkan
bukan?
6. Segala kerjasama dari pihak puan saya dahulukan dengan ribuan terima
kasih. Saya amat berharap pihak puan dapat meluluskan permohonan saya
ini kerana adalah lebih baik jika kita dapat berkongsi kebahagiaan kita
ini bersama insan lain. Saya harap permohonan saya ini di balas dengan
senyuman penuh keikhlasan dari pihak puan dan tandatangan puan di atas
kertas yang saya lampirkan bukannya balingan periuk nasi,
pinggan-mangkuk, ketukan senduk dan perkara-perkara yang menyukarkan
pihak puan untuk melakukannya.
7. Saya harap puan sudi meluluskan permohonan ini. Hadirkanlah
senyumanmu sebagaimana ketika kita menyambut orang baru iaitu bayi kita
kedalam keluarga kita 10 tahun lepas. Situasinya lebih kurang sama
dengan masa kini. Kita akan menerima orang baru juga cuma bezanya ialah
jika 10 tahun yang lepas kita perlu menjaga dan membelainya dengan manja
bersama tetapi kali ini, setiap urusan penjagaan dan belaian manja akan
di laksanakan oleh saya sepenuhnya.
8. Akhir kata, saya harap permohonan saya ini dapat dibalas secepat
mungkin. Semoga kita bersama-bersama dengan pihak ketiga akan dapat
melaksanakan program ini dengan jayanya.
Sekian, Terima Kasih.
“BERKORBAN DAN BERKONGSI KEBAHAGIAAN LAMBANG RUMAHTANGGA BAHAGIA”
Yang Ikhlas Memohon,
Suami bin Lelaki


JAWAPAN BALAS :

Isteri binti Perempuan
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.
Suami bin Lelaki
17, Jalan Angkasa,
24300, Kemaman
Terengganu.
01. April 2010

PERMOHONAN UNTUK BERPOLIGAMI

Dengan segala hormatnya merujuk kepada perkara di atas dan surat pihak
tuan bertarikh 31 Mac 2010.
2. Dengan ini saya menolak permohonan pihak tuan untuk menambah carta
organinsasi yang baru saya perolehi setelah tiga tahun. Memandangkan
keadaan semasa dan ekonomi yang tidak memberangsangkan ini pihak tuan
adalah dinasihatkan supaya tidak membuat “window shopping” di akhir
tahun..
3. Pihak tuan juga digalakkan “mengukur baju di badan sendiri” dan
“melihat cermin muka sendiri’ akan diri tuan sebelum menilai saya. Pihak
saya tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah
bunyi-bunyian atau serangan terhadap “pihak ketiga” yang bukan termasuk
dalam senarai keperluan seperti yang disyaratkan pada perkahwinan
pertama pihak tuan.
4. Bagi masalah kerja lebih masa dan pantauan pihak tuan, untuk
maklumat pihak tuan saya tidak pernah menuntut elaun kerja lebih masa
atau pun bonus di akhir tetapi memandangkan komited saya terhadap
organisasi saya ingin menjadi yang terbaik dan terhebat. Oleh itu alasan
pihak tuan adalah tidak wajar dan tidak boleh diterima sama sekali.
5. Sehubungan dengan itu, sekiranya pihak tuan ingin mengemukakan
rayuan terhadap permohonan ini pihak tuan haruslah mempertimbangkan
tindakan mahkamah dan dengan senyuman manis pihak tuan haruslah
melepaskan segalanya harta dari hujung rambut sampai ke hujung kaki dan
dari langit sampai kebumi segala harta pihak tuan hendaklah diletakkan
atas nama saya.
Sekian, terima kasih.
“BERKORBAN DEMI ALLAH BUKAN NAFSU SEMATA”
“BERKHIDMAT UNTUK KELUARGA”
Yang Benar,
Isteri bin Perempuan.
sk. Pak Mertuaku
Mak Mertuaku
Abang dan kakak iparku


What a Face What a Face What a Face What a Face

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by mat zzr on Fri 19 Feb - 9:19

slamat arijadi ajis....

ko naik opis aku ambik payung harijadi... Laughing

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by mat zzr on Fri 19 Feb - 9:23

solan ilmiah....

pagi ni masa aku bawak motor ...kelajuan lebih kurang 160kmj...aku dapat rasakan nak masuk gear 6 mcm susah....mcm ada slip...rantai tak masuk dalam spoket depan...aku tgk spoket masih bagus....rantai pun bagus lagi...ada sapa sapa tau kenapa boleh jadi cam ni?

sekian,

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by cak_onn on Fri 19 Feb - 9:37

Salam pagi semuaa...

Amm Wrote:
Eh...Dah malam jumaat ye...
Adik Kochik,sonok dapat berkenalan.Harapan agar perkenalan kita berpanjangan....

apa yg panjangnya abg nova...

slmt ulang tahun harilahir abg ajis yg ke-40

cak_onn

Posts : 132
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by jimf on Fri 19 Feb - 9:42

mat zzr wrote:solan ilmiah....

pagi ni masa aku bawak motor ...kelajuan lebih kurang 160kmj...aku dapat rasakan nak masuk gear 6 mcm susah....

salam pagi...
ajisssssss.....hepiiiii birthday...I lapppppppp u....(Ya Allah ya tuuhanku...buka kan laa hati ajis belanja kitaorg makan malam ni...amin)..

matzzr...minta maaf soklan ilmiah ni Prof YB takleh nak jawab, pasal moto Prof YG tak pernah cecah 160kmj...
wassallam

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by akubikin on Fri 19 Feb - 9:49

selamat hari jadi bro raziskov..... semoga pjg umur dan murah rezeki.
bro amm, my birthday lambat lagi la.... anyway tqvm for your wish. (keh keh keh.... mlm tts tu.....)

akubikin

Posts : 100
Join date : 20/01/2010
Age : 43
Location : PBD

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Chef Bob on Fri 19 Feb - 9:50

kat mana nak cari kedai reflektif sticker yang belakang vest tulis MARSHALL tu?
boleh tolong?

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Izzul on Fri 19 Feb - 9:56

selamat hari jadik bang ajis... saya ingat nak wat praktikal jadik tukang kebun... resume anta kat mane ea??

Izzul

Posts : 244
Join date : 20/01/2010
Age : 29
Location : Melaka - Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by qiss on Fri 19 Feb - 9:58

Izzul wrote:selamat hari jadik bang ajis... saya ingat nak wat praktikal jadik tukang kebun... resume anta kat mane ea??

aik cepat nye ko practikal ??

qiss

Posts : 233
Join date : 12/02/2010
Age : 27
Location : muar-shah alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Izzul on Fri 19 Feb - 10:06

kalau jadik tukang kebun skang pon bole

Izzul

Posts : 244
Join date : 20/01/2010
Age : 29
Location : Melaka - Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Dinz on Fri 19 Feb - 10:09

salam pagi...


Jiji.....hepiiiii birthday...
I punnnn........ lapppppppp u....jugakkkkkkk....

Jiji, TTS kat Alam Budiman pun nyaman...janji ada satey

bounce bounce bounce Basketball Basketball Basketball

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by qiss on Fri 19 Feb - 10:17

esok ptg nk blk unisel.... ad sape2 nk join sejalan terus ???? Very Happy

qiss

Posts : 233
Join date : 12/02/2010
Age : 27
Location : muar-shah alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Izzul on Fri 19 Feb - 10:19

motor aku selow la qiss, tak ble polow. lol!

Izzul

Posts : 244
Join date : 20/01/2010
Age : 29
Location : Melaka - Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by azamreeves on Fri 19 Feb - 10:23

abe cheff , rockstarkraider ade kottt

azamreeves

Posts : 225
Join date : 20/01/2010
Location : UIA-JB-SG Besar

View user profile http://azamreeves.blog.com/

Back to top Go down

Re: BORAK V11 - JOM SEMBANG TAK HENGGAT.....

Post by Sponsored content Today at 14:03


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum