Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by adambikers on Thu 28 Jun - 8:34

salam pagi jugak fb..

malam tadi aku turn on...

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 8:38

Mlm ni la bru on.

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 9:10

Mlm ni la bru on.

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Amm on Thu 28 Jun - 9:12

farislan wrote:Salaaaaaaaaaaaaaamm...

Ajis..." Barang Baek" dalam bahasa Vietnam??? dalam proses memujuk utk dpt diskaun ni...

Cik Lan,nak polo....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Thu 28 Jun - 10:00

salam pagi...
den pun dah lamo dongred henjut expai aje hari2... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Amm on Thu 28 Jun - 11:36

jimf wrote:salam pagi...
den pun dah lamo dongred henjut expai aje hari2... Razz

ex apai pun leh lari 240...ok la tu

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jani on Thu 28 Jun - 12:58

assalamualaikum & slmt tghari....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jipjo71 on Thu 28 Jun - 13:40

Hai FiZa.....jom futsal





jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 13:49

Hi bam jom ajak fiza futsal

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jani on Thu 28 Jun - 14:16

hai bam & fiza...jom ajak apai main putsal....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:16

salam zzrianz...
den sebenarnya baru masuk opis nih...
tadi masa nak dtg, den jumpo banyak keto kek hiway...
lopeh tu, byk gak moto..lori pon banyak gak...
tapi den heran la...kenapo x do beskal yg lalu hiway arini?

sekian.

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:17

Fuh dalam maksud terswmbunyi ko tu aparis

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:19

oooo...diorg sembunyikan beskal ko arini???

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:20

Hahaha mana tau ni? Main futsal x jumaat ni?

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:23

insyaallah...klu bam n fiza x jd tgk wayang dgn den la...

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:23

Tahniah

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:24

apsal tahniah plak???

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:25

Kail mengena

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:26

mana ko tau aku tgh mancing nih...baru nk tipu org yg aku kat opis...

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:27

I can smell some fishy la... Cool

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:28

fuhh...terer btl la idung ko...dar senawang bleh bau sampai pj....ish ish ish

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Thu 28 Jun - 15:36

afaris06 wrote:salam zzrianz...
den sebenarnya baru masuk opis nih...
tadi masa nak dtg, den jumpo banyak keto kek hiway...
lopeh tu, byk gak moto..lori pon banyak gak...
tapi den heran la...kenapo x do beskal yg lalu hiway arini?

sekian.

sapa cakap xdo beskal??
ekau dah nengok ko dlm lori tu?... sebiji lori tu ado kurang2 pun 10 biji beskal tau...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by faizal_bulat on Thu 28 Jun - 15:39

Apa xtvt minggu ni? Ke siam lama lagi. Hehehe

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by afaris06 on Thu 28 Jun - 15:46

jimf wrote:
afaris06 wrote:salam zzrianz...
den sebenarnya baru masuk opis nih...
tadi masa nak dtg, den jumpo banyak keto kek hiway...
lopeh tu, byk gak moto..lori pon banyak gak...
tapi den heran la...kenapo x do beskal yg lalu hiway arini?

sekian.

sapa cakap xdo beskal??
ekau dah nengok ko dlm lori tu?... sebiji lori tu ado kurang2 pun 10 biji beskal tau...
iyo ko...patut la fb ckp diorg sembunyikan beskal arini...rupo2 eh kek dlm lori diorg lotak....patut la den x nampak...hihihi
timo kasih la bang sobab bagi tau kek den...
sekian.

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by jimf on Thu 28 Jun - 15:50

faizal_bulat wrote:Apa xtvt minggu ni? Ke siam lama lagi. Hehehe

lama lagi???? laaaaaaa habis gambir ni nk wat pe??

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 115: Ada musim up/downgrade dah bermulaaa.???????... (28/6/12)..

Post by Sponsored content Today at 18:50


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum