Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Page 1 of 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 9:27

salam....
meh sambung sini

versi telo rebus
[You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 9:29

no 1. A, A1...(tp moto still reput..)

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Raziskov on Wed 8 Feb - 10:00

Ohaiyo..

Nasib baik pagi ni pegi keje naik kete...sekali abg2 polis trapik tunggu kat lorong2 tol kesas...banyak giler sbk kena saman ari ni....fuuhhhhh...Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Chef Bob on Wed 8 Feb - 10:12

salam pagi... arini nak masak apa ya?

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Chef Bob on Wed 8 Feb - 10:17

ajis chef tengah oder ZXR250 pakai kickstart punya... nanti tts chef bawak..
[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Chef Bob on Wed 8 Feb - 10:19

pencabar laverski bang long..
[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by mat zzr on Wed 8 Feb - 10:28

Raziskov wrote:Ohaiyo..

Nasib baik pagi ni pegi keje naik kete...sekali abg2 polis trapik tunggu kat lorong2 tol kesas...banyak giler sbk kena saman ari ni....fuuhhhhh...Razz

sekian

SBK pun kena saman.!!!!!!!!!...dulu masa aku keje kat Kelana Jaya...pernah gak kena saman kat tol awan besar sebab tak lalu jalan motor...RM100 terbang...dan pernah jugak kena saman walaupun lalu jalan motor dengan JPJ sebab ejos tak stended...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by mat zzr on Wed 8 Feb - 10:30

Chef Bob wrote:ajis chef tengah oder ZXR250 pakai kickstart punya... nanti tts chef bawak..
[You must be registered and logged in to see this image.]

jimf...sila ambik perhatian...!

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Chef Bob on Wed 8 Feb - 10:31

jimf KLZ500R... Gpz+KLE=KLZ500.. hahahaha...
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]
[You must be registered and logged in to see this image.]

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 10:50

tersedak2 den pagi ni..
ingat wana sebut namo den... rupo2 ek geng moto reput sebut namo den..
sorry laa.. den maleh nk layan oldskol dah..
x larat laa.. tgh korek tabung nk lotak donpayment KR150RR... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Chef Bob on Wed 8 Feb - 10:53

kr150rr tak best jim angkat victor la lg laju beb...

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 11:10

Chef Bob wrote:kr150rr tak best jim angkat victor la lg laju beb...

victor geng moto reput gak..
aku nk angkat kr150rr... pehtu modified kebuk... kasi laju dari victor tu..
kompom leh kitai gixxer600 nti...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by hi-wayMAN on Wed 8 Feb - 11:24

salam blom mampu nak hapgred.... No

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by mat zzr on Wed 8 Feb - 11:41

jimf wrote:
Chef Bob wrote:kr150rr tak best jim angkat victor la lg laju beb...

victor geng moto reput gak..
aku nk angkat kr150rr... pehtu modified kebuk... kasi laju dari victor tu..
kompom leh kitai gixxer600 nti...

yg pasti KR150rr baru ni guna engine KRZ....kalau victor aku rasa masih guna engine lama...KIPS...

ko serius ke nak beli KR150rr ni...sebab aku pun suka gak motor ni...warna hijau limited edition...beli baru...nak ride jauh mana pun hati senang...

moto reput bawak pegi TTS jer...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by mat zzr on Wed 8 Feb - 11:43

ada lagi satu...namanya KIPS cyclone...guna engine KRZ jugak...lampu depan mcm KIPS...cuma ekor lain tajam...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 11:50

mat zzr wrote:

yg pasti KR150rr baru ni guna engine KRZ....kalau victor aku rasa masih guna engine lama...KIPS...

ko serius ke nak beli KR150rr ni...sebab aku pun suka gak motor ni...warna hijau limited edition...beli baru...nak ride jauh mana pun hati senang...

moto reput bawak pegi TTS jer...

serius? yang pasti serius aku mmg nak angkat satu lagi moto baru..
yg buat hati aku tenang bila nk ride.. dan nk ride mana2 dan jauh mana pun aku bole pegi..
x payah nk risau coil ok ke, valve ok ke.. ekzos asap putih ke hitam..
x payah nk risau bila nk start.. takyah nk risau masa lik kena naik lori kee... dan sebagainya laa..
moral of the story, org ajak ride, aku start moto terus gerak....and enjoy the ride.
cuma tak pasti moto apa lagi..kalu dpt besau, alhamdulillah. Kalu rezeki dpt cc kecik mcm KR150rr tu pun aku bersyukur..
tak kisah laa xleh nak kejor... biar aku duk lastmen cam biasa pun xde hal...janji aku smpi dgn tenang..

dan aku sokong cakap ko..moto reput buat gi TTS and "show" aje... hehehehe

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Amm on Wed 8 Feb - 12:24

salam....
ada lagi ke luahan hati angkel jimf

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by faizal_bulat on Wed 8 Feb - 12:34

jimf wrote:
mat zzr wrote:

yg pasti KR150rr baru ni guna engine KRZ....kalau victor aku rasa masih guna engine lama...KIPS...

ko serius ke nak beli KR150rr ni...sebab aku pun suka gak motor ni...warna hijau limited edition...beli baru...nak ride jauh mana pun hati senang...

moto reput bawak pegi TTS jer...

serius? yang pasti serius aku mmg nak angkat satu lagi moto baru..
yg buat hati aku tenang bila nk ride.. dan nk ride mana2 dan jauh mana pun aku bole pegi..
x payah nk risau coil ok ke, valve ok ke.. ekzos asap putih ke hitam..
x payah nk risau bila nk start.. takyah nk risau masa lik kena naik lori kee... dan sebagainya laa..
moral of the story, org ajak ride, aku start moto terus gerak....and enjoy the ride.
cuma tak pasti moto apa lagi..kalu dpt besau, alhamdulillah. Kalu rezeki dpt cc kecik mcm KR150rr tu pun aku bersyukur..
tak kisah laa xleh nak kejor... biar aku duk lastmen cam biasa pun xde hal...janji aku smpi dgn tenang..

dan aku sokong cakap ko..moto reput buat gi TTS and "show" aje... hehehehe

montang2 dgr sya nk amik gladius smlm, terus buat luahan perasaan.. yelah bulan 3 kan nk mendatang, tadah jer duit bonus tu... hehehehe

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 12:35

Amm wrote:salam....
ada lagi ke luahan hati angkel jimf

org dah tanya, kita luahkan aje laaa amm...
minta simpati. kot2 dia nk sedekah eden satu juta, leh kita gi ramai2 ke welly ok...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jipjo71 on Wed 8 Feb - 12:42

penang bike week....ada sambutan ke?

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 8 Feb - 13:41

Jimf... ada rezki kita lawat welly bulan 3 nih.... tapi kalau ko nak gi awal lagi dari bulan 3, ajak den sekali...jadi tukang karut kat belakang un jadi la....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Bongxz on Wed 8 Feb - 13:42

NAk g Welly jgn ajak den............

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by nawza on Wed 8 Feb - 14:15

Bongxz wrote:NAk g Welly jgn ajak den............

nak poie kandang kono ajak ko...??? Rolling Eyes

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 14:18

ZAM@GHIMEHV wrote:Jimf... ada rezki kita lawat welly bulan 3 nih.... tapi kalau ko nak gi awal lagi dari bulan 3, ajak den sekali...jadi tukang karut kat belakang un jadi la....

zam...kalu kr150rr xyah poi welly..
poi kedai ket balakong tu pun ok.. bukan kodai yg tokay kedai leter cam burung murai,
tapi kodai yg amoi pakai skirt cam motogp tu... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by jimf on Wed 8 Feb - 14:37

jipjo71 wrote:penang bike week....ada sambutan ke?

ko nak pegi hari pe Jo?
jumaat malam NJ dah booking futsal... kompom kan..
takkan nk penang hari sabtu kot...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 106 - Kasi can semua hupgred, pehtu kita ride puas2 ok.. 8hb Feb 2012

Post by Sponsored content Today at 9:54


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum