mountain bike

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: mountain bike

Post by Bongxz on Tue 20 Dec - 13:31

jimf wrote:
Bongxz wrote:Aku baru jual basikal aku......... Raleigh Enduro 24 speed. hang lambat la dud. sekarang aku nak jual moto je.

bong...dah ada buyer lum moto ko?..
Dah ada tp dia belom bagitau lagi............. hehehehe

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: mountain bike

Post by Amm on Tue 20 Dec - 15:26

ZAM@GHIMEHV wrote:
Amm wrote:Kudud,naik bukit kat umah tu tak payah beskal.....ko merangkak je...Ghimeh suh bagitau

klu kat rumah, kekadang merangkak pun tak payah.... biar ko jadi bukit biar org lain plak yg merangkak, dia punya peluh lain macam sket... peluh-peluh sejuk,,,,heh..heh..heh...

sah kudud praktik nanti dan sah kudud kansel beli beskal...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum