Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 14:13

Salam lagi


Last edited by blakepare on Thu 15 Dec - 14:22; edited 1 time in total

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 14:21

Siapa pernah test Suzuki Katana 1982.Boleh tak bagi pendapat sikit tentang motor ni?Contoh,perasaan bila bawak motor ni,laju ke tak laju,enjin semut ke tak,bila brek rasa mcm loya ke dll.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 14:25

kamalia wrote:
blakepare wrote:Salam VFR.........

blake,
bukakla review VFR plak.
tgk matt boleh ckp homputeh ke tak .. hehe .. Razz
Kamal pasal VFR ni aku tak tau sgt.Kalau rxzr insyaallah boleh

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 14:26

hmm... ghasenyer abe blake kiter ni ada makan bertih jagung sejak kebelakangan nih.. tu yg semua benda dia tanya tue...syabas bettey


ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 14:44

ZAM@GHIMEHV wrote:hmm... ghasenyer abe blake kiter ni ada makan bertih jagung sejak kebelakangan nih.. tu yg semua benda dia tanya tue...syabas bettey

Zam Jagung memang feveret aku mcm mana ko tau.... Shocked

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by jimf on Thu 15 Dec - 14:52

blakepare wrote:Siapa pernah test Suzuki Katana 1982.Boleh tak bagi pendapat sikit tentang motor ni?Contoh,perasaan bila bawak motor ni,laju ke tak laju,enjin semut ke tak,bila brek rasa mcm loya ke dll.

nk kasi tau kat sini ke?
bukaaa laaa thread baru... kedekut broadband tul laaaa abe wan moto baru ni ,,,nyapahhhh

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Adik Kecil on Thu 15 Dec - 15:23

kasitau kat amjal la

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by jimf on Thu 15 Dec - 15:42

ZAM@GHIMEHV wrote:hmm... ghasenyer abe blake kiter ni ada makan bertih jagung sejak kebelakangan nih.. tu yg semua benda dia tanya tue...syabas bettey


ghimeh...apasal abg yg moto dia takleh on lampu hijau tu x posting kat sini pun??
agaknya lepas dah leh on, lampu tu x leh offf lak kot...
dari hari tu ride x berhenti-henti lagi ko?.. scratch

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 15:58

Tgh ride ngan org umah dia la kot.Kuat katanye penangan 650 single piston ni.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Chef Bob on Thu 15 Dec - 15:59

ada gak yang amek konkus gtr ni kang! semua nak apgred jer ni bounce bounce

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Chef Bob on Thu 15 Dec - 16:00

blakepare wrote:Tgh ride ngan org umah dia la kot.Kuat katanye penangan 650 single piston ni.

hahahhaaha baru tau single piston!!! den dah raso dah dulu! What a Face What a Face What a Face

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 16:06

Chef dia punya nasib baik ada stater wo,kalau tidak kompom nak start kena berdiri atas starter mcm ko dulu hahaha

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Chef Bob on Thu 15 Dec - 16:18

blakepare wrote:Chef dia punya nasib baik ada stater wo,kalau tidak kompom nak start kena berdiri atas starter mcm ko dulu hahaha

kalau stater kaki mau kurus What a Face What a Face What a Face What a Face

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Wan@Blakepare on Thu 15 Dec - 16:35

Alhamdulillah.....ada juga rezeki yg dtg hujung2 tahun macam ni.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 16:39

jimf wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:hmm... ghasenyer abe blake kiter ni ada makan bertih jagung sejak kebelakangan nih.. tu yg semua benda dia tanya tue...syabas bettey


ghimeh...apasal abg yg moto dia takleh on lampu hijau tu x posting kat sini pun??
agaknya lepas dah leh on, lampu tu x leh offf lak kot...
dari hari tu ride x berhenti-henti lagi ko?.. scratch

kena kacau Ah Sing la la klu cengini gayanye....lepas nih mintak Ah sing setup no tepon Toll Free la... senang nak kontek.. bounce

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Adik Kecil on Thu 15 Dec - 16:45

jom amjal tgh ujan

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 16:53

lefak amjal sambil basahan mmg best, kena lak awek hoki main phoki pakai bra... mmg kono dgn selera...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 16:53

alamak typo error la...sila abaikan posting saye yer...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Adik Kecil on Thu 15 Dec - 16:57

incik ghimeh...lain kali PM...takyah la post

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by kamalia on Thu 15 Dec - 16:58

ZAM@GHIMEHV wrote:alamak typo error la...sila abaikan posting saye yer...

mana yg error?
tak sempat baca..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Adik Kecil on Thu 15 Dec - 17:01

so jadila basah basah

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 17:01

kamalia wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:alamak typo error la...sila abaikan posting saye yer...

mana yg error?
tak sempat baca..

huh lega ... sib baik diorg tak perasan...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Raziskov on Thu 15 Dec - 17:03

aku pasannnn....Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by jimf on Thu 15 Dec - 17:03

ZAM@GHIMEHV wrote:
kamalia wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:alamak typo error la...sila abaikan posting saye yer...

mana yg error?
tak sempat baca..

huh lega ... sib baik diorg tak perasan...

abe pakistan... jgn sibuk layan forum aje..
jenguk2 gak kt luar tu, kot2 ada org bawa lari carpet tu...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 15 Dec - 17:07

jimf wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:
kamalia wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:alamak typo error la...sila abaikan posting saye yer...

mana yg error?
tak sempat baca..

huh lega ... sib baik diorg tak perasan...

abe pakistan... jgn sibuk layan forum aje..
jenguk2 gak kt luar tu, kot2 ada org bawa lari carpet tu...

mana ada risau, itu staff satu kapal jugak saya ada bawa, semua ada luar juga ada tengok......encek dtg sini mari, tengok ada karpet baru masuk, murah-murah, bekenan kalu kasi angkat la....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 101 (13/12/11)-Musim Hupgrade Motor Bermula...

Post by Sponsored content Today at 4:23


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum