Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by Dinz on Tue 13 Dec - 15:22

Happy birthday Abg bosar......

Hari ni kalau dia ajak pi Amjal, aku mesti toron....Very Happy

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by kamalia on Tue 13 Dec - 15:22

ZAM@GHIMEHV wrote:ado yg nak kono pogang tolor hari jemaat nih.... Basketball

Nijuan suka ni..
elephant

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by jimf on Tue 13 Dec - 15:26

kamalia wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:ado yg nak kono pogang tolor hari jemaat nih.... Basketball

Nijuan suka ni..
elephant

suka pegang ke suka kena pegang?... cheers

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by ManCaL on Tue 13 Dec - 15:41

lambatnye nak tunggu masuk bulan januari 2012.. Razz

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by ZAM@GHIMEHV on Tue 13 Dec - 15:47

jimf wrote:
kamalia wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:ado yg nak kono pogang tolor hari jemaat nih.... Basketball

Nijuan suka ni..
elephant

suka pegang ke suka kena pegang?... cheers

yang kena pegang pun suko, yang memegang lagi la suko... suko sama suko...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by jimf on Tue 13 Dec - 16:30

ManCaL wrote:lambatnye nak tunggu masuk bulan januari 2012.. Razz

avatar baru nmpk... ado laaaaa tu

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by kudud on Tue 13 Dec - 16:34

hai...
hepi besday big bro!!

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by ariff908 on Tue 13 Dec - 18:02

ManCaL wrote:lambatnye nak tunggu masuk bulan januari 2012.. Razz

Sabo man.nanti kluar la z750s ko tu..:p

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by Wan@Blakepare on Tue 13 Dec - 19:14

Salam.....Selamat harijadi Abg Bosar.Semoga sihat dan dapat motor baru tahun depan.Bahagian review ZX6R aku dah bagi sikit info tentangnya.Kalau ada soklan sila kemukakan dan aku akan jawab setakat mana yg aku tahu je.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by Wan@Blakepare on Tue 13 Dec - 19:34

Jom pindah [You must be registered and logged in to see this link.]

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by mat zzr on Tue 13 Dec - 20:00

Sepam dua.

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by Amm on Tue 13 Dec - 20:07

Selamat malam...Jom dua pam...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Sebulan lagi ke tahun 2012, jom ride penutup

Post by Sponsored content Today at 9:51


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum