Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Page 17 of 17 Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by nawza on Sun 25 Sep - 2:10

Salam...dah lama x masuk...forum...! aku pun baru blik dr kembara jelajah 1Msia... alhamdulillah..semua selamat ..wlaupun ade yg terkucil di jln tasek banding....tapi yg terkucil adalah Gold Wing ..bukanya superbikers...seronok gak joint Kembara tue..wlaupun rasa penat... tapi mmg berbaloi...!

Kesmpatan nie aku nak jemput laaa..wlaupun masa suntuk aku bgtau...pd sesiapa yg sudi dan ada kelapangan di jemput hadir..ke Jamuan Last Hari Raya kut...ke rumah aku pd 25/9/2011 jam 3.00 ptg...sesia[a ada kelapangan laaa.... ok...

sekian terima kasih....

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by faizal_bulat on Sun 25 Sep - 2:41

sok ada yg nk join brekpes, join kat BHP karak jam 10 pagi....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ali@kudid on Sun 25 Sep - 3:15

pukul 10 dorang da takde kat situ la pejal bujur...

ali@kudid

Posts : 666
Join date : 26/01/2010
Age : 29
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by faizal_bulat on Sun 25 Sep - 7:41

sarap kt umah je la.. seremban hujan...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Vistana1 on Sun 25 Sep - 7:52

Salam Semua. Selamat Hari Raya

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by furqaan on Sun 25 Sep - 21:59

haiii ... tak pindah lagi ker ... pungggaahhhh..........

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ariff908 on Mon 26 Sep - 9:38

SALAM pagi...sppppppaaaammm!!!

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Mon 26 Sep - 9:47

udah2 laaa tu pam... kang kembong perut..
jom pam uma baru...

[You must be registered and logged in to see this link.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 10:58


Sponsored content


Back to top Go down

Page 17 of 17 Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum