Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Page 16 of 17 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kamalia on Fri 23 Sep - 15:34

ZAM@GHIMEHV wrote:hmmm....serba salah la.... nak pegi TeTeeS ke nak TeTekeS, yg mana satu lbest nih... karang salah pileh nyesal plak....hmmmm scratch



tetekass jelah..Razz

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kudud on Fri 23 Sep - 15:37

buat la pilihan yg bijak bak kata mancal, kedua2 mende pun buleh dibuat kalo nak seribu daya.. Razz ni pun kakAMM punya petua, sbb dgr2 citer dia mmg pandai bahagi masa Wink

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kamalia on Fri 23 Sep - 15:49

kau pun belajar dari abg halim dud..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Fri 23 Sep - 16:21

kamal...pe kabo..
lama x nmpk...
ingat den lai tak?... lol!

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Bongxz on Fri 23 Sep - 16:22

TTS mlm ni geneg zzrianz la, TM bikers punya TTS lain malam...............

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 23 Sep - 16:35

jimf wrote:kamal...pe kabo..
lama x nmpk...
ingat den lai tak?... lol!

la... ni si kamal yg dulu naik motor sambil kepit buku nota bila pegi ride tu ker? mati-mati aku ingat kamalia tadi...

sorry ye Mal, aku ingat newbiee tadi, Laughing

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kamalia on Fri 23 Sep - 16:55

ZAM@GHIMEHV wrote:
jimf wrote:kamal...pe kabo..
lama x nmpk...
ingat den lai tak?... lol!

la... ni si kamal yg dulu naik motor sambil kepit buku nota bila pegi ride tu ker? mati-mati aku ingat kamalia tadi...

sorry ye Mal, aku ingat newbiee tadi, Laughing



panggil i bebi je lah..

i like

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Amm on Fri 23 Sep - 17:08

dah bleh pam ke

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Fri 23 Sep - 17:15

ZAM@GHIMEHV wrote:
jimf wrote:kamal...pe kabo..
lama x nmpk...
ingat den lai tak?... lol!

la... ni si kamal yg dulu naik motor sambil kepit buku nota bila pegi ride tu ker? mati-mati aku ingat kamalia tadi...

sorry ye Mal, aku ingat newbiee tadi, Laughing

haah laa... yg buku nota melayang kena angin bas express transnasional...
lepas tu yg dia angkat versis.. alasan fairing tinggi sikit utk potong angin..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Fri 23 Sep - 17:16

Amm wrote:dah bleh pam ke

pam jamban rosak ke amm... panggil laa alam flora..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Amm on Fri 23 Sep - 17:18

semalam dah pam la angkel jimf,ni tanya sebab nak pam lagi malam karang....kudud suh tanya..dia punya tenaga power oooooo

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kamalia on Fri 23 Sep - 17:22

jimf wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:
jimf wrote:kamal...pe kabo..
lama x nmpk...
ingat den lai tak?... lol!

la... ni si kamal yg dulu naik motor sambil kepit buku nota bila pegi ride tu ker? mati-mati aku ingat kamalia tadi...

sorry ye Mal, aku ingat newbiee tadi, Laughing

haah laa... yg buku nota melayang kena angin bas express transnasional...
lepas tu yg dia angkat versis.. alasan fairing tinggi sikit utk potong angin..



lepas balik kena tingggal sorang2 dari raub smpi bentong.

Sad



sedih giller masa jadi newbies ..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by smolixz on Fri 23 Sep - 17:25

Amm wrote:dah bleh pam ke

abg Amm, pagi tadi aku baru je pam dua2x tayar motor.... Very Happy
dah pam,baru la prestasi terbaek punya.... Razz

tq

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Fri 23 Sep - 17:26

kamalia wrote:
lepas balik kena tingggal sorang2 dari raub smpi bentong.

Sad



sedih giller masa jadi newbies ..

kali ni kalu ikut east coast ride sure tinggal sorang2 jugakk..
tp pasal jadi leader...laju tinggal kan org lain... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kudud on Fri 23 Sep - 17:29

jimf wrote:
kamalia wrote:
lepas balik kena tingggal sorang2 dari raub smpi bentong.

Sad



sedih giller masa jadi newbies ..

kali ni kalu ikut east coast ride sure tinggal sorang2 jugakk..
tp pasal jadi leader...laju tinggal kan org lain... Razz

da buleh masuk kan nama kakKAM ke dlm list pegi ke ni? scratch

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Fri 23 Sep - 17:40

kudud, buka laaa umah baru...
dah berbulan belajor memaku, takkan x pandai buat rumah lagi....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kamalia on Fri 23 Sep - 18:47

dia bukan memaku,

dia gerudi pastu tarok gam cair je..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by faizal_bulat on Fri 23 Sep - 19:05

Turun je tts kalu ada adalah aku bil aku bayor

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Amm on Fri 23 Sep - 22:19

Tq Pejal bujur....i kaming...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by furqaan on Fri 23 Sep - 22:50

lama tak sepam ... dua pammm ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by furqaan on Fri 23 Sep - 22:58

lupa lak ... hepey besday Nik ... bila nak beraksi smula ....moga dirahmati ... murah rezki ... dipanjangkan umur .... Aminnn..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kudud on Sat 24 Sep - 11:21

salam..
arrrghhh... smpai sekarang terasa chappatiii DE mlm tadii...nyum2..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by faizal_bulat on Sat 24 Sep - 12:48

Aku terasa nk naik moto zx sewa tu la semlm, mgu depan kita tnya satu round brapa rm

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by fie on Sat 24 Sep - 14:13

balik dr tts aku terus cirit..byk sgt makan kot...hahaha

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by alif283 on Sat 24 Sep - 22:34

Hai sume...masih ade ke lagi openg haus?

alif283

Posts : 146
Join date : 27/04/2011
Age : 30
Location : Petaling Jaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 9:51


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 17 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum