Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Page 6 of 17 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kudud on Mon 19 Sep - 17:16

teman nak buka posa kek umah..
psl avatar ni, ade issu berbangkit masa tts mggu lepas, nak kena minta admin tegaskan la kek budak2 dalam ni.. Wink

(den da kono dah, tu yg xnak len2 kono pulaq Embarassed)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by kudud on Mon 19 Sep - 17:19

errrkk, tp kalo admin xdo nak kato apo2, den nak tuka balik avatar tu Razz, rsa x ganas plak pakai avatar biasa2 ni.. Laughing

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Adik Kecil on Mon 19 Sep - 17:20

amjal ada?

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Bongxz on Mon 19 Sep - 17:22

Amjal, kul 617pm aku sampai kalau tiada air yg turun dari langit.............

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Adik Kecil on Mon 19 Sep - 17:25

ok

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Mon 19 Sep - 17:30

5.30pm dah...
hujan masih bertakung di awan...
bole laaa kot

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jipjo71 on Mon 19 Sep - 17:32

jimf wrote:gi amjal leh bawa avatar ko sekali zam?
cantikkkkk.....

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Mon 19 Sep - 17:56

amjal kompom!!!.... jom aku ada bwk berbakul-bakul nih.....sapa cepat dapat yg ketat, sapa lambat, dpt yg dah kena sebat....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jipjo71 on Mon 19 Sep - 17:58

ketat ke longgar ke...semua sebat je... Very Happy

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Adik Kecil on Mon 19 Sep - 18:06

Suda sampai amjal....ketat tada longgar pun tada...satu org juga...

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Mon 19 Sep - 18:06

jipjo71 wrote:ketat ke longgar ke...semua sebat je... Very Happy

dasar jantan rakussssssss!!!!!

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by fie on Mon 19 Sep - 18:07

aloooo

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Adik Kecil on Mon 19 Sep - 18:08

Bau hancing juga ada

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Mon 19 Sep - 18:08

jom..jom.. aku dah nak tutup PC nih....cepat la datang aku bwk tiga hengget jer nih...nanti sapa yg tong-tong byr aku punya nasik lemak sambal paru letak telur mata karang... hayoooo...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ali@kudid on Mon 19 Sep - 23:08

ZAM@GHIMEHV wrote:jom..jom.. aku dah nak tutup PC nih....cepat la datang aku bwk tiga hengget jer nih...nanti sapa yg tong-tong byr aku punya nasik lemak sambal paru letak telur mata karang... hayoooo...


pergh..selero apo ni sampai batu karang pun boleh makan.. scratch

ali@kudid

Posts : 666
Join date : 26/01/2010
Age : 29
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ManCaL on Tue 20 Sep - 0:12

itu namanye selero nafsu kerbau bertina bunting kot Razz

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Amm on Tue 20 Sep - 9:03

Assalamualaikum dan selamat pagi......

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Tue 20 Sep - 9:21

assalamualikum...salam sejahtera semua...

sib baik semlm yg dtg amjal 4 org aje..
kalu idak sure tak cukup tmpt nak berhimpit dgn awek2 yg ramai main hokit dipadang tp main bola hoki di meja..

wassallam..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Tue 20 Sep - 9:26

Jimf, awek hoki pakai tseert ketat bra turcoise semalam nak ajak main hoki malam jumat nanti... ko free tak, dia nak booking bilik dah nih...

Abg bosar pun dah sms dah aku nih, dia dah kompom dah dgn awek yg pakai skert ijau florecent , tapi diaorg main atas bas jer - hala balik penang...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Amm on Tue 20 Sep - 9:29

Ni porem motot ke hokit....
Apai suh tanya...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Tue 20 Sep - 9:32

Amm wrote:Ni porem motot ke hobbit....
Apai suh tanya...


Ajis, Bongx and Arip..... Amm kutuk korang, dia kata korang spesis Mr. Frodo...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Tue 20 Sep - 9:32

laaaaaa....lambat laaa ko zam..
baru nk planning ke? eden semlm dah tapau semuo hheehee

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Tue 20 Sep - 9:36

jimf wrote:laaaaaa....lambat laaa ko zam..
baru nk planning ke? eden semlm dah tapau semuo hheehee

astaga, cemana lak aku boleh tercut and paste mesej ko nih kat HP ko yg lagi satu nih....aduyai...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by jimf on Tue 20 Sep - 10:11

ZAM@GHIMEHV wrote:
jimf wrote:laaaaaa....lambat laaa ko zam..
baru nk planning ke? eden semlm dah tapau semuo hheehee

astaga, cemana lak aku boleh tercut and paste mesej ko nih kat HP ko yg lagi satu nih....aduyai...

takpe laaa..terimakacih...
kalu dia tau senang sikit den nk explain..
xyah panjang2 mukadimah.... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by farislan on Tue 20 Sep - 10:42

Salam utk smua warga zzrian...
Aduyai..lepas posa ni..nafsu susah nak kawal botul

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 93: Masih ade ke lagi openg haus?. .(14/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 17:35


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 17 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum