Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Wed 14 Sep - 13:05

jimf wrote:alooo...minggu ni ade ride idak ni?
jadi ke repet cameron?
hari2 hujan ni biasa laaa...
tp den x larat nk naik expai lagi... hehehe



eddyG rakan setaman tu gatai nak ride kemereng tu

try la bodek kot2 dia bagi bonceng

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Adik Kecil on Wed 14 Sep - 13:05

kamalia wrote:
jimf wrote:kamal...diaorg semua kutuk ko... kata ko kurus, diaorg semua besau.... Very Happy



tag team nmpk..!!

Evil or Very Mad

regu emas.... Razz

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Wed 14 Sep - 13:09

Adik Kecil wrote:
kamalia wrote:
jimf wrote:kamal...diaorg semua kutuk ko... kata ko kurus, diaorg semua besau.... Very Happy



tag team nmpk..!!

Evil or Very Mad

regu emas.... Razz



jimf belum wargo emas la adik kecik!!

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 14 Sep - 13:20

ride kemeren mesti kasi jadik........aku dah book power comander FZi den....jgn tak jadi.. karang membazir lak beli .....

ala.... apa nak kesah naik expaii tu...bwk rilek-rilek ajer...sambil nengok burung....sakit pinggang tu sbnrnyer masalah psikology jer......(ni PT den yg cakap)....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by adambikers on Wed 14 Sep - 13:48

Jadik ke ride moto kecik ni?

Kalau ghimeh tu kategori mana? Moto kecik ride beruang ke? Kih kih kih

Ksr dah bersedia nak bertarung ni

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by faizal_bulat on Wed 14 Sep - 14:02

Amm wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:
Adik Kecil wrote:biler plak dapat claim insurance ni?......ni baru duit raya anaklah beli emas 5 tan...belum duit insuran lagi..

mak aiii....terasa betapa kerdilnyer diri ini....

Angkel Ghimeh,mike mana boleh nampak kerdil..betul tak Pejal Bujur... Razz

betul la tu..

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Wed 14 Sep - 14:04

ZAM@GHIMEHV wrote:ride kemeren mesti kasi jadik........aku dah book power comander FZi den....jgn tak jadi.. karang membazir lak beli .....

ala.... apa nak kesah naik expaii tu...bwk rilek-rilek ajer...sambil nengok burung....sakit pinggang tu sbnrnyer masalah psikology jer......(ni PT den yg cakap)....

kompom ke cameron? ikut jalan mana ni?..
aduiii...expai den.. mmmm. Kena kisah gak yop.. hari tu sian den nengok abg dol... dia yg berpeluh2 foloow pasal slow giler...

kalu nk dekat, nk ride jugak jom kita gi Ladang Rusa kat Lanchang.. atas sikit karak. Leh dpt pengalaman kasi makan rusa... Very Happy

[You must be registered and logged in to see this image.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Wed 14 Sep - 14:11

Soklan:
Abg Dol down ke?
nampak gambo ninja dia mcm kena penyet kat mukabuku....
[You must be registered and logged in to see this image.]

sekian


Last edited by Raziskov on Wed 14 Sep - 14:37; edited 1 time in total

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Wed 14 Sep - 14:14

jimf wrote:
kompom ke cameron? ikut jalan mana ni?..
aduiii...expai den.. mmmm. Kena kisah gak yop.. hari tu sian den nengok abg dol... dia yg berpeluh2 foloow pasal slow giler...

kalu nk dekat, nk ride jugak jom kita gi Ladang Rusa kat Lanchang.. atas sikit karak. Leh dpt pengalaman kasi makan rusa... Very Happy

[You must be registered and logged in to see this image.]

malas la..
bagi makan rusa nak buat ape..
kalau bagi makan amoi tu nak gak...Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Wed 14 Sep - 14:15

[quote="Raziskov"]Soklan:
Abg Dol down ke?
nampak gambo ninja dia mcm kena penyet kat mukabuku....

sekian[/quote

cuba tanya pot... dia mesti tau..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 14 Sep - 14:35

dari bagi makan rusa, baik kasi makan kambing bongx... silap-2 dia kasi bbq mana-mana kambing dia yg nazak....

kambing dia kan tiap-tiap minggu ada jer yg kiok...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Wed 14 Sep - 14:36

potz, abg dol down ker? Laughing
isk, kesian kat mereka yg xde mukabuku, lambat tau perkembangan semasa..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by faizal_bulat on Wed 14 Sep - 14:41

dh le buka page bru ke? spaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Wed 14 Sep - 14:43

[quote="jimf"]
Raziskov wrote:Soklan:
Abg Dol down ke?
nampak gambo ninja dia mcm kena penyet kat mukabuku....

sekian[/quote

cuba tanya pot... dia mesti tau..



cuba tanya abg dol,

mesti pot tatau

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Wed 14 Sep - 14:45

tahun dopan angkat KTM200 laaa..
leh makan asap kamal dgn eddy_g

[You must be registered and logged in to see this image.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Wed 14 Sep - 14:46

Raziskov wrote:Soklan:
Abg Dol down ke?
nampak gambo ninja dia mcm kena penyet kat mukabuku....
[You must be registered and logged in to see this image.]

sekian



sapa berani,

layan karak time jem org balik raya la..

mcm abg dol.

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by faizal_bulat on Wed 14 Sep - 14:47

FAKTA (Information)

1. Cuba tengok zip seluar anda, tertera huruf YKK...YKK bermakna Yoshida
Kogyo Kabushibibaisha iaitu sebuah kilang membuat zip terbesar di dunia
yang menghasilkan zip yang korang pakai sekarang ni..

2. Bunyi (kuek) yang dihasilkan oleh itik tidak bergema dan beralun.
Sehingga kini kita tidak tahu mengapa.

3. Dengan sepotong coklat boleh membunuh anjing? benar!! Coklat mampu
merosakkan sistem pernafasan dan jantung anjing. Dengan ounces yang banyak
mampu membunuh seekor anjing bersaiz kecil.

4. Kebanyakan lipstick yang kita pakai sekarang ni mengandungi sisik
ikan yang telah diproses.

5. Pada tahun 1830, ketchup (sos tomato) digunakan sebagai ubatan dan
bukannya perasa tambahan pada makanan.

6. Tiada satu pun jam di Las Vegas gambling casinos. Dengan ketiadaan
jam akan melekakan penjudi penjudi dengan taruhan mereka..

7. Kerana ketangkasan Bruce Lee..pengarah terpaksa memperlahankan
sedikit filem yang diambil kerana terlampau laju dan pergerakan aksinya
tidak dapat ditangkap melalui lensa kamera. Sesuatu yang agak luar biasa
dari orang lain.

9. Mosquito repellents atau penghalau nyamuk tidak membunuh.Sensor
nyamuk hanya dikaburi dan ini menyebabkan nyamuk tidak dapat mengesan di
mana mangsa berada.

10. Pakar dan doktor gigi mengesyorkan berus gigi hendaklah diletakkan
sekurang kurangnya 6 kaki jauh dari tandas utk menghalang kuman
berterbangan ketiki anda menggunakan flush tandas.

11. Jika nombor 111,111,111 didarab 111,111,111 anda akan dpat jawapan
12345678987654321.

12. Warna biru adalah warna kesukaan 80 peratus rakyat Amerika.

13. Tanda (#) di keyboard komputer anda sebenarnya dinamakan 'octothorp'.

14. Adalah mustahil jika anda bersin tanpa memejamkan mata.

15. Seekor lipas boleh hidup selama 10 hari tanpa kepala.

16. Jika dikangkangkan kaki dan baring secara telentang, kita tidak akan
tenggelam di dalam pasir jerlus.

17. Nama yang paling banyak umumnya di dunia ini ialah Muhammad.

18. Di Eropah, kebanyakan wanita Eropah tidak memakai seluar dalam
sehingga ke tahun 1900 barulah seluar dalam diperkenalkan.

19. Produk pertama menggunakan bar code adalah Wrigley's gum.

20. Mexico City tenggelam sedikit demi sedikit sekitar 10 inci setiap
tahun.

21. Mengikut statik dalam kehidupan, ayam adalah haiwan yang paling
banyak di dunia mengalahkan manusia, kerana cara pembiakan yang berleluasa
dan senang dibiakkan untuk makanan.

22. Otak akan lebih aktif ketika tidur dari ketika anda menonton tv.
23. terdapat banyak telefon di Washington D.C mengalahkan penduduk
penduduknya.

24. Untuk melepaskan dari gigitan buaya, anda perlu mencucuk matanya
menggunakan jari sekuat hati. Buaya akan melepas anda serta merta.

25. Jika sebutir kecil kismis dijatuhkan di dalam segelas champagne
segar, kismis tersebut akan turun ke dasar gelas dan naik semula dan turun
kembali dan seterusnya seakan dilambung-lambung.

26. Leonardo da Vinci juga mencipta gunting dan beliau menghabiskan 10
tahun untuk menyiapkan lukisan agungnya iaitu Monalisa(10 tahun untuk
bahagian bibirnya sahaja)

27. Nama sebenar rama-rama (butterfly) ialah'flutterby' .

28. 90% dari pembaca yang membaca info ini kebanyakannya tidak tahu
tentang fakta yang telah diberikan. Keajaiban fakta fakta sebegini dapat
menarik minat pembaca untuk mengetahui dari atas kemusykilan minda kita
sendiri.

29. Tahukah anda senarai ini tiada no 8.

30. Anda pasti menyemak kembali senarai ini sekali lagi untuk mengesahkan tiada no 8. kan ?

sepam....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Wed 14 Sep - 14:47

TERBAIKKK!!!!! ini nmpk kek kodai mano banglong?
nak kuarkan suma duit bonus yg simpan patbelas taun ni.. Laughing

(zzrianz tetap dihati...)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 14 Sep - 14:49

Perghhh.... manarik siot KTM nih.... berape riban le rege dia nanti...

200CC ke motor nih? tork mesti mamntap nih...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Adik Kecil on Wed 14 Sep - 16:14

KTM DUKE 200CC RM15K-18K...START JUAL JANUARY 2012

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by adambikers on Wed 14 Sep - 16:20

Bagi rusa makan? Jadikkkk! Asal dpt ride.. Bang long.. Kasik happpp satu kalikk

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by fie on Wed 14 Sep - 17:25

aloooooooooooooo

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Wed 14 Sep - 17:35

holaaa...!!

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by fie on Wed 14 Sep - 17:35

cakkkk...

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Wed 14 Sep - 17:48

Dahh..dah...
adam suh pindah tuuuuuu....

[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 16:12


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum