Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Thu 8 Sep - 14:47

kamal...tak call lagi... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Thu 8 Sep - 14:49

salam aidilfitri..
terINZAL rsanya bl dpt masok porem(stlh 4ari unifi kat opis ni rosak-mcm hmmphh)..dah la time coti raya x dapat nak online..
nak minta maaf la ka semua sempena ari raya ni,kot2 mana yg terkasar bahasa, ade yg terasa, yg merajuk, yg marah, yg suka, yg x suka, ahh macam2 lagi laa.. maaf ye semua..

selamat ari raya semua..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Thu 8 Sep - 14:50

ALI!!!
selamat hari kelahiran abang!! dari adik mu yg jauh..semoga bertambah jambu.. auuuwww... Razz

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by gilababan on Thu 8 Sep - 14:51

jimf wrote:takut nk chelah geng moto gadang sembang...
geng moto kt wshop duk tepi ajo aaa....
poi Teluk Che Lah ni lagi best

Den yg takdo muto ni lg la dah dok tepi lamer da.... halimunan lg...

Selamat Hari Raya Bg Jim... Maap Zahir Batin... Razz

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by mat zzr on Thu 8 Sep - 15:06

jimf wrote:takut nk chelah geng moto gadang sembang...
geng moto kt wshop duk tepi ajo aaa....
poi Teluk Che Lah ni lagi best

lama tul AN kat woksyop...piston tak dapat lagi ke?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Thu 8 Sep - 15:16

jimf wrote:kamal...tak call lagi... Very Happy



ko kol la dia.

btw, dah konfem ke jimf?

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 8 Sep - 15:22

Jimf... nak kono buek copek AN tu..... kita dah berjanji nak saing gi Koto Baghu key.....

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Thu 8 Sep - 15:32

barang semuo dah smpi..
dio tongah cadang2 nk pasang laa tu..
tunggu lomang habis turun poruit tu..
risau gak den ni, kang dah siap takkan nk bawa kuar pakai ayor liokkk ajee... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Thu 8 Sep - 15:34

bayar pakai gold plate la... ko kan banyak simpan kat rumah nun..klu lebih-2 tu pas la mai kat den sket..

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Thu 8 Sep - 15:37

ZAM@GHIMEHV wrote:bayar pakai gold plate la... ko kan banyak simpan kat rumah nun..klu lebih-2 tu pas la mai kat den sket..

nti laaa den lebur jadi piston gold...

kamal... dio tak tepon lai... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ziex69 on Thu 8 Sep - 17:18

Bongxz.... ariffin kotok ko kat >>>> [You must be registered and logged in to see this link.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ziex69 on Thu 8 Sep - 17:20

mat zzr, kamal kotok ko kat >>>> [You must be registered and logged in to see this link.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 17:34

kamalia wrote:
jimf wrote:
kamalia wrote:sabar ye jimf.

call hepom dia terus.

niaga kocik2 ajo bang..
cari rezoki ket bumi Allah ni...
takpo laaa, nti dio nak dio tepon laaa.. Very Happy



tak pe la jimf,

kalau ada rezeki tak ke mana.

pelan2 kayuh

Jimf nak beli beskal ke?....Bmx, mountain bike atau fixie?.....silo bantu..... scratch

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Bongxz on Thu 8 Sep - 17:43

kamalia wrote:
jimf wrote:
kamalia wrote:sabar ye jimf.

call hepom dia terus.

niaga kocik2 ajo bang..
cari rezoki ket bumi Allah ni...
takpo laaa, nti dio nak dio tepon laaa.. Very Happy



tak pe la jimf,

kalau ada rezeki tak ke mana.

pelan2 kayuh



Apai, kamal kutuk ko...........

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by adambikers on Thu 8 Sep - 17:43

nomo satuuu cheers

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 17:46

adambikers wrote:nomo satuuu cheers

Gilo nombor betul budak jambu nih!.... Razz er...selamat hari raya dam!..maaf zahir batin ye!

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Bongxz on Thu 8 Sep - 17:49

adambikers wrote:nomo satuuu cheers



Motor dah siap ke dam?

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Thu 8 Sep - 17:51

mantop ja nmpk

[You must be registered and logged in to see this link.]

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by mat zzr on Thu 8 Sep - 17:52

kudud wrote:mantop ja nmpk

[You must be registered and logged in to see this link.]

aduss....berapa plak aku nak letak harge zzr500 e aku kat mudah ni?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 17:53

dude!...asyik ngk mudah je!....takde kerja la tu! Very Happy

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 17:53

aduss....berapa plak aku nak letak harge zzr250 aku kat mudah ni?. Rolling Eyes

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Thu 8 Sep - 18:02

mat zzr wrote:
kudud wrote:mantop ja nmpk

[You must be registered and logged in to see this link.]

aduss....berapa plak aku nak letak harge zzr500 e aku kat mudah ni?

muto tu rotex mati bang, kale muto x merelip, n enjin kondisi x tau cana, siap letak-harga muto x termasuk lain2 plak tu(ape maksud ni?).. abg letak ja 25k.. Laughing (erkk, ckup ke 25k?)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Thu 8 Sep - 18:12

adambikers wrote:nomo satuuu cheers

apai...adam kutuk ko...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 18:13

kudud wrote:
mat zzr wrote:
kudud wrote:mantop ja nmpk

[You must be registered and logged in to see this link.]

aduss....berapa plak aku nak letak harge zzr500 e aku kat mudah ni?

muto tu rotex mati bang, kale muto x merelip, n enjin kondisi x tau cana, siap letak-harga muto x termasuk lain2 plak tu(ape maksud ni?).. abg letak ja 25k.. Laughing (erkk, ckup ke 25k?)

mahal nak mampos!....

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Thu 8 Sep - 18:13

jimf wrote:
adambikers wrote:nomo satuuu cheers

apai...adam kutuk ko...

tak la...aku nomo 5!

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 14:01


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum