Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ziex69 on Fri 9 Sep - 12:34

TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts? TTS? tts?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Dinz on Fri 9 Sep - 12:39

hi-wayMAN wrote:
Apai wrote:Air Ribena takde ke...kelas gitu!....

ribena x de...teh misai kucing kompom ada sebab mak aku wat sendiri...tepi umah bnyk pokok misai kucing...
sesapa nak merasa rebung buluh madu pun, bole le datang...abah aku bisnes rebung buluh madu...
bezanya rebung ni x bau busuk...odourless...mmg seswai pada org yg suka makan rebung tapi x suka bau yg x menyenangkan....
tapi main point datang sebab nak tgk muto klasik british kan???...so dtg je le sapa yg berminat...untung2 baik ati abah aku ari tu,
merasa la korang test ride...huhuhu... Razz

Daun ketum ada tak Man.... Nak ambik sikit buat ubat... (Jimf soh tanya)

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by qiss on Fri 9 Sep - 12:59

Dinz wrote:
hi-wayMAN wrote:
Apai wrote:Air Ribena takde ke...kelas gitu!....

ribena x de...teh misai kucing kompom ada sebab mak aku wat sendiri...tepi umah bnyk pokok misai kucing...
sesapa nak merasa rebung buluh madu pun, bole le datang...abah aku bisnes rebung buluh madu...
bezanya rebung ni x bau busuk...odourless...mmg seswai pada org yg suka makan rebung tapi x suka bau yg x menyenangkan....
tapi main point datang sebab nak tgk muto klasik british kan???...so dtg je le sapa yg berminat...untung2 baik ati abah aku ari tu,
merasa la korang test ride...huhuhu... Razz

Daun ketum ada tak Man.... Nak ambik sikit buat ubat... (Jimf soh tanya)

haha terbaik Razz

qiss

Posts : 233
Join date : 12/02/2010
Age : 27
Location : muar-shah alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by afaris06 on Fri 9 Sep - 14:11

assalamualaikum w.b.t.
anak cucu tumpang porem....

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Apai on Fri 9 Sep - 14:56

saper leh bagi komen antara XJ6 dgn Fazer 6?...... bounce

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Fri 9 Sep - 14:58

Apai wrote:saper leh bagi komen antara XJ6 dgn Fazer 6?...... bounce

budak pakistan tu bole...
tp dia ada pesan den, ko bayangkan aje laaa Fazer 6 tu zzr...
pehtu ko bayangkan XJ6 tu zzr yg ko mutant kan... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Fri 9 Sep - 15:07

Aktiviti ZZRianz minggu ini...

AKTIVITI : TTS hari raya...
VENUE : RESTAURANT DARUL EHSAN SEK 9 SHAH ALAM (Belakang Hotel Concord)
TARIKH : 9 SEPT 2011
TIME : 11:30 PM - 3:30 AM


sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 9 Sep - 15:08

uhuk..uhulk... tersedak den makan kueh ranting nih.. ghuponye ade org dok tiup kemenyan ghuponyer...

hmm... beza XJ6 dengan F6 mmg masih menjadi rahsia.... tapi kedua-dua ada persamaan klu beli secra hutang.....iaitu secara otomatisnyer gred susu anak akn diturunkan dari kelas A++ kepada B++ .....kalsium-2 penting spt oglio, bifidus, taurina akn dikeluarkan dari menu....

nota: susu ibu adalah makanan terbaik utk bayi anda.

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by smolixz on Fri 9 Sep - 15:20

Apai wrote:saper leh bagi komen antara XJ6 dgn Fazer 6?...... bounce

taniah abg apai, dah hupgred 4 dapor... Twisted Evil


smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jipjo71 on Fri 9 Sep - 15:25

jgn skodeng arr...nanti kena tampar arr..

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by smolixz on Fri 9 Sep - 15:33

isshkk2x...

skodeng pon main tampar2x ke??... Razz

ganas nyer... Twisted Evil

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by hi-wayMAN on Fri 9 Sep - 15:47

jipjo71 wrote:jgn skodeng arr...nanti kena tampar arr..

DEM!...

KECUR LIOR TGK AVATAR KO JOE!!! Twisted Evil Razz

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 9 Sep - 15:50

huk aloh... pok-pok nih dok letok gambor avatar kecur air liur ni bakpo, yg kudud punyo avatar laie la... aduyai? kawe nak bukok forum pun segey, nanti opismate kawe ingak kawe dok laye forum porno la plok...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Fri 9 Sep - 15:57

nasib baek avatar kawe masih menutop orat....Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kudud on Fri 9 Sep - 16:10

aisshh.. yg kome p nengok muntot watpe, teman nak fokus kat muto tu jer, yg lain xde kaitan.. Razz

uncleAPAI punya lg sepsi, langsung xde lapik, teros nampak bontot!! siap tonggeng baekkk punya Laughing

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by afaris06 on Fri 9 Sep - 16:12

kudud wrote:aisshh.. yg kome p nengok muntot watpe, teman nak fokus kat muto tu jer, yg lain xde kaitan.. Razz

uncleAPAI punya lg sepsi, langsung xde lapik, teros nampak bontot!! siap tonggeng baekkk punya Laughing
macam penah nampak la gambar muto tu kat api-api...

afaris06

Posts : 548
Join date : 20/01/2010
Age : 25
Location : Bangi-PJ-Api-api

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Raziskov on Fri 9 Sep - 16:14

dud..
susah nak cari g-string warna coklat ni..
mane belisssss....?..Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by hi-wayMAN on Fri 9 Sep - 16:17

kudud wrote:aisshh.. yg kome p nengok muntot watpe, teman nak fokus kat muto tu jer, yg lain xde kaitan.. Razz

uncleAPAI punya lg sepsi, langsung xde lapik, teros nampak bontot!! siap tonggeng baekkk punya Laughing

DEM jugak kat kudud... Twisted Evil Razz

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Fri 9 Sep - 16:17

Raziskov wrote:dud..
susah nak cari g-string warna coklat ni..
mane belisssss....?..Razz

sekian

bukan ori tu ajis... celup coklat tu... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 9 Sep - 16:18

jimf wrote:
Raziskov wrote:dud..
susah nak cari g-string warna coklat ni..
mane belisssss....?..Razz

sekian

bukan ori tu ajis... celup coklat tu... Razz

ko warna daki tu... lama takbasuh... bau tengit jgn cerita la...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Fri 9 Sep - 16:21

( x sabor nunggu jipjo posting lai...)

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by kamalia on Fri 9 Sep - 16:35

sabar jimf

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by jimf on Fri 9 Sep - 16:36

sejuk2 ni sedap ngadap Mal...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Amm on Fri 9 Sep - 16:51

jimf wrote:sejuk2 ni sedap ngadap Mal...

Hishhhh...JimF ni,best ke ngadap Kamal.....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by mat zzr on Fri 9 Sep - 16:59

wei...susah lah aku nak bukak porem mcm ni...gambar avatar tu dah 18sx...opismate dah aku cakapkan aku bukak porem moto...tapi kalau dah gambar keluar mcm tu..mmg dia tak caya lah...opismate aku ni anak dara...rupa mcm lisa surihani...tapi pakai tudung...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 92: Mari kita ke openg haus?.. .(08/09/11)..

Post by Sponsored content Today at 2:08


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum