bce nih...insyallah menarik.. =)

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 19 Aug - 15:52

ariff908 wrote:
jimf wrote:hehe...
baoq, ket sini 99% x leh percaya...
semua hanya gurauan.. pasal kt sini laa kita nk gelak guling2 ke ketawa smpi pecah perut, xde sapa nk marah...
sini ada satu aje peraturan... hormat pada yg tua bangko.. Razz

sekadar renungan : kalu kita kata kita xde rezeki sebab org lain dah dapat rezeki tu, mengucap panjang dan bertaubat laaa.. sebab kita baru aje menuduh tuhan itu miskin.... disebabkan tuhan bagi rezeki kat org tu, tuhan dah xde rezeki nk bagi kita.. astagfirullahulazim... Tuhan tu Maha Kaya...

saya suka statement unkel jimf ini...harta dunia..pinjaman semata.....

Aku pun suka ko punya statement Ripp..... bak pinjam moto ko barang seminggu dua....hehehe... sbb den takdo moto nak jadi pengapit Jimf.....katenyer ada majlis nikah kat siam ujung taun nih...

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by ariff908 on Fri 19 Aug - 15:58

ZAM@GHIMEHV wrote:
ariff908 wrote:
jimf wrote:hehe...
baoq, ket sini 99% x leh percaya...
semua hanya gurauan.. pasal kt sini laa kita nk gelak guling2 ke ketawa smpi pecah perut, xde sapa nk marah...
sini ada satu aje peraturan... hormat pada yg tua bangko.. Razz

sekadar renungan : kalu kita kata kita xde rezeki sebab org lain dah dapat rezeki tu, mengucap panjang dan bertaubat laaa.. sebab kita baru aje menuduh tuhan itu miskin.... disebabkan tuhan bagi rezeki kat org tu, tuhan dah xde rezeki nk bagi kita.. astagfirullahulazim... Tuhan tu Maha Kaya...

saya suka statement unkel jimf ini...harta dunia..pinjaman semata.....

Aku pun suka ko punya statement Ripp..... bak pinjam moto ko barang seminggu dua....hehehe... sbb den takdo moto nak jadi pengapit Jimf.....katenyer ada majlis nikah kat siam ujung taun nih...

kot nak pinjam kono submit borg A, borg B,..yg penting kena clear PTPTN...kot tak rejek on the spot :p

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by ZAM@GHIMEHV on Fri 19 Aug - 16:00

ariff908 wrote:
ZAM@GHIMEHV wrote:
ariff908 wrote:
jimf wrote:hehe...
baoq, ket sini 99% x leh percaya...
semua hanya gurauan.. pasal kt sini laa kita nk gelak guling2 ke ketawa smpi pecah perut, xde sapa nk marah...
sini ada satu aje peraturan... hormat pada yg tua bangko.. Razz

sekadar renungan : kalu kita kata kita xde rezeki sebab org lain dah dapat rezeki tu, mengucap panjang dan bertaubat laaa.. sebab kita baru aje menuduh tuhan itu miskin.... disebabkan tuhan bagi rezeki kat org tu, tuhan dah xde rezeki nk bagi kita.. astagfirullahulazim... Tuhan tu Maha Kaya...

saya suka statement unkel jimf ini...harta dunia..pinjaman semata.....

Aku pun suka ko punya statement Ripp..... bak pinjam moto ko barang seminggu dua....hehehe... sbb den takdo moto nak jadi pengapit Jimf.....katenyer ada majlis nikah kat siam ujung taun nih...

kot nak pinjam kono submit borg A, borg B,..yg penting kena clear PTPTN...kot tak rejek on the spot :p
.


uhhhh bisa statement nih.... pitam la kejap.... silent

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by Amm on Fri 19 Aug - 16:23

Harap dapat hormat rumah orang ye...nak berborak sila ke tempat yang sepatutnya.....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by tok wan on Fri 19 Aug - 19:12

baru je aku nk sound sistem...anti amm dah sound dulu... geek

tok wan

Posts : 441
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: bce nih...insyallah menarik.. =)

Post by Sponsored content Today at 5:45


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum