Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by Bongxz on Tue 6 Sep - 17:07

Den nak raya 6 ni ha. fifth out of sixth dah nih... hehehehe

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by Apai on Tue 6 Sep - 17:12

jimf skang dah tukar bisnes jual letop la!....kuih dah habis dia makan.....(Jimf soh ckp!...dia cuti arini) Very Happy

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by furqaan on Tue 6 Sep - 22:03

Lepaih raya pakat jual barang ker ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by mat zzr on Tue 6 Sep - 22:57

furqaan wrote:Lepaih raya pakat jual barang ker ..

jual motor boleh ke?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by tenukz on Wed 7 Sep - 0:22

boleh order lagi ker....lepas pose 6 ni nak raya lagi....boleh tak order...kllu tak boleh den nak kansel jo...ado sesapo order tak ambik ko...jual kek den jo la....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 7 Sep - 11:23

tenukz wrote:boleh order lagi ker....lepas pose 6 ni nak raya lagi....boleh tak order...kllu tak boleh den nak kansel jo...ado sesapo order tak ambik ko...jual kek den jo la....

ko nak ker? kat rumah aku ader berbalang-balang kuih belum bukak lagi....kebetulan aku pun tongah sosak nih... aku jual murah-murah ajer.... tat nenas + semperet+kuih makmor+kuih bakar = RM 500 ajer..... boleh ker.....(ke murah sangat nih... karang rugi la plak.... scratch

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by tenukz on Thu 8 Sep - 2:46

ZAM@GHIMEHV wrote:
tenukz wrote:boleh order lagi ker....lepas pose 6 ni nak raya lagi....boleh tak order...kllu tak boleh den nak kansel jo...ado sesapo order tak ambik ko...jual kek den jo la....

ko nak ker? kat rumah aku ader berbalang-balang kuih belum bukak lagi....kebetulan aku pun tongah sosak nih... aku jual murah-murah ajer.... tat nenas + semperet+kuih makmor+kuih bakar = RM 500 ajer..... boleh ker.....(ke murah sangat nih... karang rugi la plak.... scratch

tak nak ahh...ko mesti dah bukak dan makan kuih tu....masa bulan puasa pun tibai bila bini tak ada kat umah....atau ko nak jual serdak kuih jer....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: Kuih Raya Istimewa - Kuih Ranting

Post by Sponsored content Today at 16:14


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum