RIDE TRANS TTWANGSA-BACK TO NATURE II THE RETURN

Page 8 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

View previous topic View next topic Go down

Re: RIDE TRANS TTWANGSA-BACK TO NATURE II THE RETURN

Post by adambikers on Mon 11 Jul - 17:49

Apai wrote:
kamalia wrote:
adambikers wrote:tarahal man..

yg konpom nak tido sekang ni peruz, ejal, aku.. amik apartment..

peergh..!!
yang bermalam semua geng surau nih!
Shocked

Aik!...aritu Adam ckp dah tukar jadi Rakan Mesjid.... scratch

mmg yg tido tu sume rakan mesjid laaa..

tapi time balik aku la yg kena tinggal.. dieorg sume nak gi ngan moto besar.. aku plak ngan ksr..

lambat plak moto terbakar aku tu nak siap.. kalau tk leh pegi ngan moto besar gak

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: RIDE TRANS TTWANGSA-BACK TO NATURE II THE RETURN

Post by Dinz on Mon 11 Jul - 17:58

mat zzr wrote:sungai lata iskandar pun boleh...kat situ banyak warung utk rehat makan makan...

jimf...

sobonya nyer berapa ramai yg ikut ride ni?...

kamal dgn ghimeh aku tau tak pergi...pak dinz tu entahlah...sejak pakai motor gadang ni selalu aje tinggelam timbul...

Aku tak dpt pegi Mat. Balik kampung sempena nak sambut puasa ni. Sekolah anak aku cuti pulak ari Isnin.
Semangat betul kau nak pergi eek... atau nak jumpa awek yg jual buah limau ari tu... Very Happy


Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Page 8 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum