TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 15 Jun - 15:02

Ajis.. ko ni mmg dewata raya la...semua kartun jepun ko layan.... kartun versi Tamil takdo ko?

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Apai on Wed 15 Jun - 15:03

jipjo71 wrote:
Apai wrote:Kartun Tempe........1978....mase tu aku darjah 2....ade saper ingat kartun jopun ni tak?
kalau x salah aku la nama robot tu tempe asoka...itula arwah atok aku cakap la...masa tu aku belum lahir lagi..

Mmg betol...nama hero katun tu Tenpei Asoka...tapi aku sebut Tempe Suka.....maklumlah budak2 ....pelat sikit.... Laughing

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 15 Jun - 15:07

selingan.....



ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 15 Jun - 15:10

masa muda remaja... aku selalu layan komik-komik set-set dewata... tak sangka plak skrg ni dpt bekenalan dgn geng-geng dewata nih dlm zzrianz....


ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 15:12

kudud wrote:hoho, yg paling den ingat ialah citer jopun kot, psl bola tampar, masa tu top sammersoult berpusing!!!

ni pun blh tgk bl, amik sek agama stgh ari sbb nak g sek kebangsaan training bola...huhu

matzzr, ko paham ke apa kudud ni tulis..
ke nak suruh bang dol explain?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 15 Jun - 15:12

Apai wrote:
jipjo71 wrote:
Apai wrote:Kartun Tempe........1978....mase tu aku darjah 2....ade saper ingat kartun jopun ni tak?
kalau x salah aku la nama robot tu tempe asoka...itula arwah atok aku cakap la...masa tu aku belum lahir lagi..

Mmg betol...nama hero katun tu Tenpei Asoka...tapi aku sebut Tempe Suka.....maklumlah budak2 ....pelat sikit.... Laughing

aku plak mmg suka tempe..

ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by kudud on Wed 15 Jun - 15:14

ZAM@GHIMEHV wrote:Ajis.. ko ni mmg dewata raya la...semua kartun jepun ko layan.... kartun versi Tamil takdo ko?

aah, den pun respek lah kek si ajiskov ni, cumo yg den polik ni,sumo citor2 tu citor zaman den punyo, soklannya ialah-berapakah umur ajis ini? sodangkn den baghu jo 21thn, iskk, muskilllllah scratch

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Raziskov on Wed 15 Jun - 15:15

Ni ada beberapa citer oldskool lagi..hahaha..

1. Tempe Asoka


2. Toriton


3. Ultraman (GO version)


sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 15:17

hehehe...giler laaa ajis ni
dah macam library oldskol bergerak.... Razz
kalah arkib negara..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by ZAM@GHIMEHV on Wed 15 Jun - 15:20

Ajis... takde cite mospeado ker....


ZAM@GHIMEHV

Posts : 2458
Join date : 25/04/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 15:31

ni satu lai modal coceng den...kekekeke
citor policewomen... terror ooo polis pompuan ni...
citor ni tayang maso primetime gak.. so lopaih main bola, sanggup lik awal, mandi & makan terus... pehtu tggu dopan tv kekeke
omak tak marah, pasal lum zaman perikso laiiii


________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by fie on Wed 15 Jun - 15:33

cartun gaban....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by eddy 250 on Wed 15 Jun - 15:35

salam...
hahah zaman aku ada citer benjy

eddy 250

Posts : 394
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 15:46

TIKAM TIKAM...
satu lagi permainan setan yg kita kenal dari kecik hehehe..
bole didapati di kebanyakan kedai2 apek dan di sekolah..
baru perasan, dulu susah jugak nk jumpa kedai mamak jual barang..
dulu diarog byk jual cendol aje.
Tikam2 ni mmg giler laa.. kekadang sanggup habis semua duit belanja ke situ aje. Kalu menang pun nk main lagi, kalu kalah kompom mmg nak main jugak lagi. Benda paling besau aku pernah menang yg leh tiup kat mulut tu.
Ntah laa apa benda, tp alat muzik tu laa... giler bangga aku masa tu.. tp balik umah perut lapo gak pasal duit habis main tikam..


Last edited by jimf on Wed 15 Jun - 15:49; edited 1 time in total

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jipjo71 on Wed 15 Jun - 15:47

jimf wrote:
kudud wrote:hoho, yg paling den ingat ialah citer jopun kot, psl bola tampar, masa tu top sammersoult berpusing!!!

ni pun blh tgk bl, amik sek agama stgh ari sbb nak g sek kebangsaan training bola...huhu

matzzr, ko paham ke apa kudud ni tulis..
ke nak suruh bang dol explain?
masa abg dol mana ada tv...dia dengar radio laa...dah la pulak...jopun tengah serang melaya daa..

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Raziskov on Wed 15 Jun - 15:48

ni ado laie ni...

1. Mospeada


2. Suria Baja Hitam


3. CHIPs


4. Airwolf


5. Combat

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jipjo71 on Wed 15 Jun - 15:49

jimf wrote:TIKAM TIKAM...
satu lagi permainan setan yg kita kenal dari kecik hehehe..
bole didapati di kebanyakan kedai2 apek dan di sekolah..
baru perasan, dulu susah jugak nk jumpa kedai mamak jual barang..
dulu diarog byk jual cendol aje.
Tikam2 ni mmg giler laa.. kekadang sanggup habis semua duit belanja ke situ aje. Kalu menang pun nk main lagi, kalu kalah kompom mmg nak main jugak lagi. Benda paling besau aku pernah menang yg leh tiup kat mulut tu.
Ntah laa apa benda, tp alat muzik tu laa... giler bangga aku masa tu.. tp balik umah perut lapo gak pasal duit habis main tikam..

jimf ...apa kena megena gan cita kat bawah tu, yg ni memeng kena abg dol kena explain.........

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 15:51

abg dol....jipjo kutuk ekau...

silap laaaa gambo tu...aku dah betul kan..
tau laa 600...cepat aje dio tangkap hehehehhe

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by kudud on Wed 15 Jun - 15:59

bang, he-man ngan thundercats jgn lupa(den paling suka tgk shitaraaa)

uncle jimf, kuaci yg bungkus kecik2 tu, kat dlm kan ade kupon-kadang dpt seposen-tuka teros ngan kuaci tu jugak, mmg layan la kuaci tu,skrg ade lg x ntah..aissshhh...

sapa penah main laga spider?haaa

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 16:02

laga spiderr...hehehe...
best... simpan spider dlm kotak mancis.. siap letak daun pandan lagi..
budak2 skrg laga spider dlm PS2 hahaha

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by smolixz on Wed 15 Jun - 16:08

hi..

main gasing..
lukis bulatan then masukkan mmbrex nyer gasing dlm tu..
PAKUKKKK.... gasing kayu ada, plastic pun ada..siap main pusing2x kat tgn lg tu.. Very Happy

tq

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Apai on Wed 15 Jun - 16:08

Ajis...kasi up satu citer wonderwoman..... Very Happy

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by kudud on Wed 15 Jun - 16:09

haa, lg satu citer voltron.. (perghhh, byk sgt tgk katun aku ni dulu rupenyer)

huh, kadang daun pandan smpi kerin tu..pehtu sggup berkorban bg darah kat nyamuk demi sbb nak tangkap nyamuk idup,bg mkn kat spider tu, huhu... x kelas la pkai kotak mancis uncle, pkai botol negatif kodak la besh, lg gelap lg ganas spider tu nnti, ngehngehngeh...

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by jimf on Wed 15 Jun - 16:11

minggu ni kalu xde futsal, kita main perang laaaaa..
pakai senapang kayu biji terong..
kawasan perang sekitar restoran DE...
biji terong cari sendri...leh pakai buah cherry gak...
kita letak bendera zzrianz kt tgh2... sapa dpt bendera tu dia menang..
aku nk geng hobbit ...psl geng hobbit kecik, susah nk kena tembak... Razz

Sarjan Ajis Saunders....sediakan platun segera...


________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Apai on Wed 15 Jun - 16:11

bila tiba musim buah duku...habis pen skola jadi sumpit....kuarkan isi perut pastu tekap kat kulit duku sampai kulit duku masuk kan pen....lepas tu sumpiy....ikalu kena bintat woo...budak skang ada main lagi ker macam tu.....

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: TERKENANG SEMASA DULUUUUUU...

Post by Sponsored content Today at 2:05


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 26 Previous  1, 2, 3 ... 14 ... 26  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum