Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by Raziskov on Mon 20 Jun - 8:19

ohaiyo gozaimasu...

ngantukkk.... drunken

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by smolixz on Mon 20 Jun - 9:20

hola... Sleep

smolixz

Posts : 303
Join date : 07/03/2011
Age : 31
Location : Seri Kembangan

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by jimf on Mon 20 Jun - 9:39

salam pagi...
kalu nk kira DE pun tak adil... psl eden dgn fie jauh oooooooooooo... hehehe.
tp semangat membara, pegi juga laaa...

Maap jipjo... mee ghulam teman tak berkenan sgt.. psl kalu dari kajang kena ikut oneutama.. korang ikut hiway.. pening kepala lalu town mlm2..byk roadblok.. sekali sekala ok laa hehehe... tp kalu semua setuju, den ikut jee...

tp elok laaa surbey... mula dari skrg...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by Raziskov on Mon 20 Jun - 9:50

aku setuju gak ngan Jimf...
kita cari tempat yg betol2 tengah2 la..
makna kalau dari klang,Shah Alam,Kajang,Putrajaya,Rawang,Bkt Beruntong....jarak perjalanan sama jauh..

Kalau kat area2 PJ pun ok gak..
So..cuba ushar2 area2 PJ..
ade tak kedai mamak yg available 24 jam..parking pun ok..

A&W tu sekali sekala boleh la..
takde ape yg boleh dimakan sbb harga makanan agak mahal bagi saya yg mesikin ni..Very Happy

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by mat zzr on Mon 20 Jun - 10:18

Raziskov wrote:aku setuju gak ngan Jimf...
kita cari tempat yg betol2 tengah2 la..
makna kalau dari klang,Shah Alam,Kajang,Putrajaya,Rawang,Bkt Beruntong....jarak perjalanan sama jauh..

Kalau kat area2 PJ pun ok gak..
So..cuba ushar2 area2 PJ..
ade tak kedai mamak yg available 24 jam..parking pun ok..

A&W tu sekali sekala boleh la..
takde ape yg boleh dimakan sbb harga makanan agak mahal bagi saya yg mesikin ni..Very Happy

sekian

kalau PJ kira ok jugak la...sapa sapa yg datang dari KL takde lah jauh sangat...

ajis....ko kata ko miskin...moto zzr dgn zxr ada...kayooo lah tu...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by faizal_bulat on Mon 20 Jun - 10:22

cadangan saya ...

kalu kat PJ leh lepak area PJ oldtown/newtown... ada byk kdai mamak...
kalu kat sunway, sebelah sunway piramid ada 2 kedai sebelah menyeblah.. kedai melayu dan kedai mamak..
kalu kat puchong pun ok juga....
kalu kat ex damansara downtown pun ada byk kdai mkn..

TQ



faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by jipjo71 on Mon 20 Jun - 10:29

saya tak de hal....tu cuma cadagan saya je, kalau kat pj pun ok jugak senang pada yg dari kl dan kajang.....jom kita buat bagi cadangan...

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by Raziskov on Mon 20 Jun - 10:33

Dah..lokasi forum dipindahkan di..
[You must be registered and logged in to see this link.]

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 84 - Famili day tunda, kita pakat beli ubat aa (10/6/11)

Post by Sponsored content Today at 7:07


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum