Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by ziex69 on Thu 3 Mar - 12:34

Dinz wrote:
ziex69 wrote:kalo yang ni berbaloi tak ngan harga? tingin plak rasa nak wat restoran

[You must be registered and logged in to see this link.]

Eli tengah repair. Yang ni nak amik lagi.. banyak duit belen ke jual motor ari tu...?

x tahan asik kena tinggal ngan GT JER.... duit ada belen lagi lepas beli peti ais & tv.

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Dinz on Thu 3 Mar - 12:38

ziex69 wrote:
Dinz wrote:
ziex69 wrote:kalo yang ni berbaloi tak ngan harga? tingin plak rasa nak wat restoran

[You must be registered and logged in to see this link.]

Eli tengah repair. Yang ni nak amik lagi.. banyak duit belen ke jual motor ari tu...?

x tahan asik kena tinggal ngan GT JER.... duit ada belen lagi lepas beli peti ais & tv.

Elok dipercepatkan sikit mana mana yg patut... sakit montot la nak teman ride jejauh nie...

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Guest on Thu 3 Mar - 12:41

ziex69 wrote:
ZAM@GHIMEH wrote:ini kes mcm moto lama aku RG Sport.... abg den jual kat mamat mana ntah ... ada ler saman 7-8 keping..so utk settel masalah saman nih kito kena poi kek JPJ kasi daftar lupus itu motot.. abih cerita..kekekeke tapi nasibla si mamat owner baru tu.. takleh renew roadtax lagi....lepas ni kompom dia akan cari kita balik..


kalo nak lupus kena bawak geran skali kan? Fie geran tu ada kat saper?

ko masih pemilik dlm geran tu kan... so ko bole buat cabutan kat JPJ so diorg akan kasi geran baru.. bayaran dlm 50.00 hengget jer.. caj salinan 2 hengget 48 hengget lagi ko buat cek/money oerder / wang pos ataih nama Ah Zam Motot... yg ni consultant fee.. kihkihkihkih..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Adik Kecil on Thu 3 Mar - 13:51

ni dah penah baca kut...baca lagilah.....


Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku. Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya bersarapan dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar. Tetapi saya tidak mahu.



Selepas emak menikam perut saya berkali-kali dengan garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan sejauh 120 kilometer kerana pasar itu letaknya 128 kilometer dari rumah. Lagi 8 kilometer nak sampai pasar saya ternampak sebuah lori kontena meluru dengan laju dari arah belakang.



Dia melanggar emak saya. Emak saya tercampak ke dalam gaung. Dia menjerit "Adoi!". Lepas itu emak saya naik semula dan mengejar lori tersebut. Saya pun turut berlari di belakang emak saya kerana takut emak saya melanggar lori itu pula. Pemandu lori itu nampak kami mengejarnya. Dia pun memecut lebih laju iaitu sama dengan kelajuan cahaya. Kami pula terpaksa mengejar dengan lebih laju iaitu sama dengan dua kali ganda kelajuan cahaya. Emak saya dapat menerajang tayar depan lori itu. Lori itu terbabas dan melanggar pembahagi jalan lalu bertembung dengan sebuah feri. Feri itu terbelah dua.



Penumpang feri itu yang seramai 100 orang semuanya mati. Pemandu feri itu sangat marah. Dia pun bertukar menjadi Ultraman dan memfire pemandu lori. Pemandu lori menekan butang khas di dalam lori dia..lori itu bertukar menjadi robot Transformer. Mereka bergaduh di udara. Emak saya tidak puas hati. Dia pun terus menyewa sebuah helikopter di GentingHighlands dan terus ke tempat kemalangan. Dia melanggar pemandu feri yang telah bertukar menjadi Ultraman itu.



Pemandu feri itu terkejut dan terus bertukar menjadi pemandu feri semula lalu terhempas ke jalanraya. Pemandu feri itu pecah. Pemandu lori sangat takut melihat kejadian itu. Dia meminta maaf dari emak saya. Dia menghulurkan tangan ingin bersalam. Tetapi emak saya masih marah. Dia menyendengkan helikopternya dan mengerat tangan pemandu lori itu dengan kipas helikopter. Pemandu lori itu menjerit "Adoi..!" dan jatuh ke bumi. Emak say menghantar helikopter itu ke Genting Highlands. Bila dia balik ke tempat kejadian, dia terus memukul pemandu lori itu dengan beg tangannya sambil memarahi pemandu lori itu di dalam bahasa Inggeris.



Pemandu lori itu tidak dapat menjawab sebab emak saya cakap orang putih. Lalu pemandu lori itu mati. Tidak lama kemudian kereta polis pun sampai. Dia membuat lapuran ke ibu pejabatnya tentang kemalangan ngeri itu. Semua anggota polis di pejabat polis itu terperanjat lalu mati. Orang ramai mengerumuni tempat kejadian kerana ingin mengetahui apa yang telah terjadi. Polis yang bertugas cuba menyuraikan orang ramai lalu dia menjerit menggunakan pembesar suara. Orang ramai terperanjat dan semuanya mati.



Selepas itu emak saya mengajak saya ke pasar untuk mengelak lebih ramai lagi yang akan mati. Di pasar, emak saya menceritakan kejadian itu kepada penjual daging. Penjual daging dan peniaga-peniaga berhampiran yang mendengar cerita itu semuanya terkejut dan mati. Saya dan emak saya terus berlari balik ke rumah. Kerana terlalu penat sebaik saja sampai di rumah kami pun mati. Itulah kemalangan yang paling ngeri yang pernah saya lihat sebelum saya mati

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Guest on Thu 3 Mar - 14:51

cerita kemalangan ngeri yg paling eskstrem yg penah aku dengar.....sob..sob..sob.... klu pilem bole box office nih....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Adik Kecil on Thu 3 Mar - 15:49

ooo...mana orang...beghak ka?

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Amm on Thu 3 Mar - 15:51

Adik Kecil wrote:ooo...mana orang...beghak ka?

baghu basuh pungkoq

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Adik Kecil on Thu 3 Mar - 15:52

patutler.....pungkoq mike baunyer sampe ke sini

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Guest on Thu 3 Mar - 15:55

Adik Kecil wrote:patutler.....pungkoq mike baunyer sampe ke sini

yg pegi bau pungkoq org buat apa....bau pepet pipit ok gak ler

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Adik Kecil on Thu 3 Mar - 16:03

tak pegi bau pun...bau tu dtg sini

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Adik Kecil on Thu 3 Mar - 16:19

ayoyoyo...beghak lagi ka

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by syd on Thu 3 Mar - 16:23

Salam Retro!! Awww!!!

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by jimf on Thu 3 Mar - 16:33

ishhh ishhh...letih tul baca panjang2 tu... rupanya citer sang kelembai....

sya...ko tunjuk avatar tu kat pak lebai umah kenduri kudud dulu...kompom dia tak tanya dah laki ke pompuan... terus masuk PIBG..Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by syd on Thu 3 Mar - 16:44

jimf wrote:ishhh ishhh...letih tul baca panjang2 tu... rupanya citer sang kelembai....

sya...ko tunjuk avatar tu kat pak lebai umah kenduri kudud dulu...kompom dia tak tanya dah laki ke pompuan... terus masuk PIBG..Razz


huhuhuu nyampess laaa bang Jimf ni. Embarassed

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by syd on Thu 3 Mar - 16:46

ado amjal ko?

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by ziex69 on Thu 3 Mar - 16:48

[You must be registered and logged in to see this image.]

ke?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by jimf on Thu 3 Mar - 17:10

[You must be registered and logged in to see this image.] ?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by ziex69 on Thu 3 Mar - 17:32

[You must be registered and logged in to see this image.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by kudud on Thu 3 Mar - 17:34

balik lah, xde gamba nak kongsi lah!!! Razz

(xpaham aku bahasa org2 lama ni,hiiiihahhh!!! Razz )

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by ziex69 on Thu 3 Mar - 17:38

[You must be registered and logged in to see this image.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by jimf on Thu 3 Mar - 17:39

[You must be registered and logged in to see this image.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by ziex69 on Thu 3 Mar - 17:44

[You must be registered and logged in to see this image.]

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by jimf on Thu 3 Mar - 17:47

lama tak jumpa babg long... gi obersea rhupanya...

[You must be registered and logged in to see this image.]

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by furqaan on Thu 3 Mar - 20:35

nawza wrote:As Salam...

sajo nak menyolit jo....utk abg hailstana..mmg sosuwai...laaa klau minum ghoji..! utk kesihatan..dan tenago...x cayo..tanyo mak neneng tokan bosar merangkap dealer..sg. potani... Twisted Evil ! tapi klau org x biaso..bleh sakit kopalo... Laughing

mak kena fetnah nak ... Ghojie tak der ... rossie ada.......

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Bongxz on Fri 4 Mar - 8:51

Moning eberibodi......

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 70 - Zaman remaja 70an.. (2 March 2011)

Post by Sponsored content Today at 20:34


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 17 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11 ... 17  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum