Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

View previous topic View next topic Go down

Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by zul adnan on Thu 10 Feb - 21:38




Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit,anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Pheromones Digunakan Dalam Pelbagai Situasi & Keadaan:

Berkerja & Bisnes...
Dating...
Clubs & Hotel...
Persahabatan...
Konfiden...

Pheromones Amat Sesuai Diguna Untuk:

Memikat Wanita - Membuatkan Wanita Rasa Tertarik Memberikan Anda Daya Aura Bau "Kejantanan" Yang Unik Membuatkan Lelaki & Wanita Tahu Kehadiran Anda Menyesuaikan "Chemistry" Anda Dengan Orang Sekeliling Membuat Minda Bawah Sedar Orang Sekeliling Anda Jadi Positif Meningkatkan Hormon Kelelakian Anda Secara Luaran! Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya...''bau apa ni''... hemm...

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif. Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya. Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok... Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu...Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru... Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu) Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan??? *(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya... Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...


Benarkah Phero-x Berkesan? >> http://lelakiintim.com/phero-x/kesan.html
Cara Beli Phero-X >> http://lelakiintim.com/phero-x/dapatkan.html

Tempah Phero-X Online

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:- Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit CimbClicks / Cimb Atm Cash Deposit

1. Bankin RM49.00 ke Akaun :

Nama : Zulkefly Bin Md Adnan
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc : 155127039731

Nama : Zulkefly Bin Md Adnan
Nama Bank : Cimb bank
Acc No : 05030650612526

Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda. (Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

Sms / Call : 013-2673924 Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : PHR

Contoh :-
Ramli bin Mohd
No 2,Jalan P/9a,Kawasan Perusahaan Sek13,
43650 Bandar Baru Bangi Selangor
Maybank RM49.00
10.00AM 13-02-2010 PHR


* JAMINAN WANG DIKEMBALIKAN 100% DALAM MASA 30 HARI TANPA SEBARANG SOAL?

BERMINAT MENJADI PENGEDAR DIKAWASAN ANDA HUBUNGI SAYA DITALIAN 013-2673924 ( ZUL )


PELBAGAI PRODUK LELAKI & WANITA ADA DISINI
http://lelakiintim.com/

zul adnan

Posts : 5
Join date : 10/02/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by zul adnan on Thu 21 Mar - 1:46

tempah hari ini sekarang juga

zul adnan

Posts : 5
Join date : 10/02/2011

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by kudud on Thu 21 Mar - 8:56

ade yg da beli ke ni?ce bg review skit..brp max speed blh g, brp round blh tahan, ade kencing2 x?

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ziex69 on Thu 21 Mar - 9:35

wah kudud, abis sumer tempat ko tanye, yang bagi ketatla, bagi panjangla... x cukup perform lagi ke? bounce bounce

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by kudud on Thu 21 Mar - 9:43

dah tu suma xnak berborak kt tred borak tu..teman selak la dlm ni..
ni pun bkn ape, teman wakilkan uncle2 yg ade kt dlm ni jer, tlg tanya kan..teman POWER lagi.. bounce

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by kudud on Thu 21 Mar - 9:45

eh, ni myk wangi la, bkn myk performance..soriii...

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ardley on Thu 21 Mar - 12:32

kudud wrote:eh, ni myk wangi la, bkn myk performance..soriii...

minyak wangi pon leh naik kan performance la kudud...nie bang jani cakap...

ardley

Posts : 154
Join date : 25/08/2011
Age : 36
Location : Brazil

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by Amm on Thu 21 Mar - 15:28

angkell jani minyak TAR pun boleh naikkan nafsu Razz

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jani on Thu 21 Mar - 18:19

baru perasan, minyak ni yg amm pakai masa ride sg. klah ari tu...siap bawak 3 botol....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by Amm on Fri 22 Mar - 11:25

Jani,Syhhhhhhhh.......

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ardley on Fri 22 Mar - 17:38

Amm wrote:Jani,Syhhhhhhhh.......

patutlaaaa masa tue kantoi errrr...x leh cerita....errrrr...

ardley

Posts : 154
Join date : 25/08/2011
Age : 36
Location : Brazil

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by Amm on Mon 25 Mar - 10:41

ardley wrote:
Amm wrote:Jani,Syhhhhhhhh.......

patutlaaaa masa tue kantoi errrr...x leh cerita....errrrr...

Ardley,ko nak Pot babab buntut ko ke macam babab jani ke?

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ziex69 on Mon 25 Mar - 11:34

Amm wrote:
Ardley,ko nak Pot babab buntut ko ke macam babab jani ke?

Amm, ko tolong babab kan la, x larat aku, byk lemak no...

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jani on Mon 25 Mar - 13:17

ziex69 wrote:
Amm wrote:
Ardley,ko nak Pot babab buntut ko ke macam babab jani ke?

Amm, ko tolong babab kan la, x larat aku, byk lemak no...

sokong...mmg amm tunggu peluang ni. lagi pon mmg dah lama dia stim kt ardley...

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ziex69 on Mon 25 Mar - 15:01

jani wrote:
sokong...mmg amm tunggu peluang ni. lagi pon mmg dah lama dia stim kt ardley...

jani, nanti kita repeat nasi kerabu ok?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jani on Mon 25 Mar - 16:10

ok...ko x nk try nasik dagang lak ke?

pot..ko x pelawa amm pon. x kesah la w'pun dia bawak slow...sampai gak.

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by ziex69 on Mon 25 Mar - 16:23

jani, aku nak jumpa geng bmw, x payahla pelawa amm, nanti kaco dia nak babab buntot ardley,

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jani on Mon 25 Mar - 17:06

geng ali-devibsen ada gak kan.....klu dua2 geng ni dtg kita nak park kt mana?...
tapi klu amm ngan ardley nak berbabap, soh dia gi bwh jambatan besi tu la....

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by Amm on Mon 25 Mar - 17:16

Jani,ko bawak la Arkdey sekali,nanti dapat susu pree.....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jimf on Thu 28 Mar - 14:17

unkel amm dgn unkel jani byk borak kt sini kompom dah beli 10 botol minyak ni kannnn...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by jani on Thu 28 Mar - 18:06

amm, sekali abg kawasan sudah bahasakan kita laaa....(cakap ala2 dialog citer seniman bujang lapok...)

jani

Posts : 1682
Join date : 11/06/2011
Age : 44
Location : Temerloh - Bdr S.Permaisuri, Cheras - Gemas

View user profile

Back to top Go down

Re: Phero-X Minyak Wangi Pemikat Wanita

Post by Sponsored content Today at 2:09


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum