DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Tue 25 Jan - 8:20

saya lock yeee Razz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by furqaan on Tue 25 Jan - 8:29

Isshhh .. kena pang sungguh bebudak nie .. dah juai ka belum nie ..tuan tanah kedaung..........



[i]lagi seminggu turun lagi 2k ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by kudud on Tue 25 Jan - 8:48

kihkihkih..selamat menjual!!! xnak pkai ejen kita ke, kedai ahZAM tu.. Laughing

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by syd on Tue 25 Jan - 10:07

Moto terbaik ni! Klu Sya ada KSR dah lama tukar suka sama suka ngn adam.

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Apai on Tue 25 Jan - 13:54

syd wrote:Moto terbaik ni! Klu Sya ada KSR dah lama tukar suka sama suka ngn adam.

Adam nak jual...nak cash!...bukan nak tukar suka sama suka Razz !

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Tue 25 Jan - 14:04

ohhh..

kalau suke sama suke ngan ksr pon bole gak.. Wink

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Apai on Tue 25 Jan - 14:08

adambikers wrote:ohhh..

kalau suke sama suke ngan ksr pon bole gak.. Wink

La....kata nak cash nak wat kawen....kompius aku! scratch

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Tue 25 Jan - 14:20

ada la cara nyer..

ko dh kawin jgn banyak soal plak apai.. haaaiiisshhhh Mad

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by kudud on Tue 25 Jan - 15:45

org konpius pun kena tiau,aihh

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Apai on Tue 25 Jan - 16:47

kudud wrote:org konpius pun kena tiau,aihh

beginilah naseb pakai moto reput.... Sad

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by furqaan on Tue 25 Jan - 16:59

sabar laa Apai ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by jimf on Tue 25 Jan - 22:24

syd wrote:Moto terbaik ni! Klu Sya ada KSR dah lama tukar suka sama suka ngn adam.

aku pun konpius....tukar KSR dapat Adam ke?.. scratch
tolong bantu...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by faizal_bulat on Tue 25 Jan - 22:58

adam=ksr=6000? wau...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by FRISTYLER on Wed 26 Jan - 2:06

Hehe..first time menaip dlm ni nih,menggeletar jari..kutuk gaklah.."ckpla bebetol,dah telepas satu buyer scratch Razz

FRISTYLER

Posts : 1
Join date : 31/10/2010
Location : SHAH ALAM BANA

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Wed 26 Jan - 8:18

taip dlm ni mengeletar..

time koner kat karak itu ari takde plak mengeletar si ejal ni

Mad

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by kudud on Wed 26 Jan - 8:56

ni sapa yg gatal ni?aiiiyarrkkkk...

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Amm on Wed 26 Jan - 9:31

Gatei arrr

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by jimf on Wed 26 Jan - 13:27

laaaa...x lock lagi? kata dah sold..
admin tolong bann moderator ni...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Wed 26 Jan - 13:58

saya lock lagi yeee Razz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Wed 26 Jan - 14:10

sebelum lock nak inform..

potential buyer suh hold dulu moto buat masa terdekat ni..

harap maklonggggg

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by kudud on Wed 26 Jan - 15:18

minta deposit dulu bro, jgn bia hold lama2, nnti tau2 potential da bought lain punya scratch lariiii...

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Guest on Wed 26 Jan - 18:18

moto ni top speed lebey 170KMH ker.... klu cen tu tak mau la.. saya nak beli yg top speed bwh 170KMH jer.....harap mak teh..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by adambikers on Thu 27 Jan - 8:36

kudud wrote:minta deposit dulu bro, jgn bia hold lama2, nnti tau2 potential da bought lain punya scratch lariiii...

aku dah ckp kt potential buyer, kalau tk jadi aku nak pukul..

risau plak aku takut jadi cam aku ni, suh hold pastu beli moto lain Razz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by ariff908 on Thu 27 Jan - 9:22

adambikers wrote:
kudud wrote:minta deposit dulu bro, jgn bia hold lama2, nnti tau2 potential da bought lain punya scratch lariiii...

aku dah ckp kt potential buyer, kalau tk jadi aku nak pukul..

risau plak aku takut jadi cam aku ni, suh hold pastu beli moto lain Razz

fuh...gilo la nok beli mutu mamat nih...tak beli kena pukul...takyah pukul dam..langgar je ngan zx6 tu

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Guest on Thu 27 Jan - 12:13

Dam... tadi ada mamat kol aku... dia tanya ni ah zam moto ker? aku jwp ya...aku tanya dia balik... yg kol ni sapa nama...dia jawap aznor...dia tanya lagi... moto tupaiooo tu ada lagi... aku jawap dah jual.... dia tany berapa jual hari tu... aku jwapa lima riban jer.... pastu dia tanya lagi ada lagi tak moto - moto lain yg dlm bawah dari 6 riban.. aku ckp "ada... kawan aku punya... cempion moto slalu naik podium.. spec racing....... pastu dia mintak nomo tepon ko... aku check ... alamak... no ko dah ilang sbb aku baru jer tukau henpon....so aku ckp nanti aku bagi nomo tepon dia kat ko.... dia kata ok....ni la.. nomo tepon dia...0175363289 kol la dia.. kot kot bole janji potential buyer...close deal.. 2% yer..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: DAF1 untuk didagangkan (hanya pada mereka yang tahu menjaga nyer) rege dah jatuh ke 6k

Post by Sponsored content Today at 9:08


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum