Aktiviti Futsat

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by kamalia on Wed 16 Feb - 15:29

eden Insya Allah mari..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Raziskov on Wed 16 Feb - 15:33

kamalia wrote:eden Insya Allah mari..

bukan ari tu ekau main bedmenton ko?
silo bantu..

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by ariff908 on Wed 16 Feb - 16:53

den pollow

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by furqaan on Wed 16 Feb - 18:44

Ngah ajis .. avatar mike tue .. nak gelak pun ada .. nak benci pun ada ..nanti teman tunjukkan kat Abong ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by faizal_bulat on Wed 16 Feb - 19:05

count me in...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Raziskov on Wed 16 Feb - 20:23

furqaan wrote:Ngah ajis .. avatar mike tue .. nak gelak pun ada .. nak benci pun ada ..nanti teman tunjukkan kat Abong ..

atenyer tunjuk jer muka teman tu kat boss deme si Abong..
kompom tahun ni gaji naik 120%.... Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by furqaan on Wed 16 Feb - 23:14

mampus la teman tak der bonus la gamaknyer ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by jimf on Thu 17 Feb - 13:40

ate esok ade ke futsal nya weeiiii
perut dah byk minyak ni... nasi dah proses, minyak lum buang...
kasi kompommm laaaaaa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by kudud on Thu 17 Feb - 14:31

da konfirm la uncle, tggl nak dtg jaa..
lg satu, sponsor air xde lg ni haa..
lg satu, jgn lupa bwk sorg seploh hengget pling kurg, so pesan la kat org rumah masing2 yg abg2 nak main futsal, so bg la duit belanja lebih skit mlm tu ye yg sunny

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Raziskov on Thu 17 Feb - 14:44

kudud wrote:da konfirm la uncle, tggl nak dtg jaa..
lg satu, sponsor air xde lg ni haa..
lg satu, jgn lupa bwk sorg seploh hengget pling kurg, so pesan la kat org rumah masing2 yg abg2 nak main futsal, so bg la duit belanja lebih skit mlm tu ye yg sunny

mcm ckp kat diri sendiri jer ni...ngeh..ngeh.. Laughing

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Apai on Thu 17 Feb - 15:09

balik ni aku nak beli kasut spike wat main putsal esok... Rolling Eyes

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by kudud on Thu 17 Feb - 16:11

kudud wrote:acara: futsal
time: 12 - 1am
venue: extreme park futsal
bayaran: rm10 sorang..


list:
1-xxx
2-kudud
3-ni_juan
4-kamaliana
5-mantoia
6-kudid
7-ajiss
8-jimf
9-sagop
10-tenukz
11-jerMAN
12-bongx-xdpt main utk 3taun akibat kcederaan amGstring
13-aripp kontona
14-apai-the spike shoes
15-
16-

sapa nak pollow...tambah aja nama...

p/s:ade sesapa nak sponsor air ka kali ni?

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by ariff908 on Thu 17 Feb - 16:34

nak balik awal ja g jogging..

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by jimf on Thu 17 Feb - 17:11

kudud wrote:da konfirm la uncle, tggl nak dtg jaa..
lg satu, sponsor air xde lg ni haa..
lg satu, jgn lupa bwk sorg seploh hengget pling kurg, so pesan la kat org rumah masing2 yg abg2 nak main futsal, so bg la duit belanja lebih skit mlm tu ye yg sunny

sepoloh hinggit?...eh kan masa kawen hari tu dah kasi.... berapa kali nk collect ni?? Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Apai on Thu 17 Feb - 17:28

"KUALA LUMPUR, 11 NOV 2010: Vokalis kumpulan Fotograf, Shamrin Abdul Samad atau lebih dikenali dengan nama Shamrin,43, telah pun disahkan meninggal dunia kira-kira jam 6.40 petang tadi.

Penyanyi lagu Di Alam Fana Cinta yang baru saja menjadi artis naungan syarikat rakaman Alibi Music itu dilaporkan jatuh rebah sewaktu dia bermain bola sepak di padang bola kawasan Kampung Baru, Kuala Lumpur."

Tak jadi arrr aku nak main putsal.....arwah ngan aku ni lebih kurang je bangkonyer.....cuak aku.... rase tak fit nak main putsal wat mase nie...
tengok dlm list pun tegap2 aje.....haishhh!......aku main pusat kat umah ajelah!


Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by ariff908 on Thu 17 Feb - 17:59

Apai wrote:"KUALA LUMPUR, 11 NOV 2010: Vokalis kumpulan Fotograf, Shamrin Abdul Samad atau lebih dikenali dengan nama Shamrin,43, telah pun disahkan meninggal dunia kira-kira jam 6.40 petang tadi.

Penyanyi lagu Di Alam Fana Cinta yang baru saja menjadi artis naungan syarikat rakaman Alibi Music itu dilaporkan jatuh rebah sewaktu dia bermain bola sepak di padang bola kawasan Kampung Baru, Kuala Lumpur."

Tak jadi arrr aku nak main putsal.....arwah ngan aku ni lebih kurang je bangkonyer.....cuak aku.... rase tak fit nak main putsal wat mase nie...
tengok dlm list pun tegap2 aje.....haishhh!......aku main pusat kat umah ajelah!


sesungguhnya mati itu pasti, kat padang futsal, kat umah, kat jln or kat memana, kalau dah sampai masanya ketemu jua unkel apai..kesimpulannya moh aje le main..bila lagi nak kluar aksi ruud gullit unkel tuh..

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by ariff908 on Thu 17 Feb - 18:00

jimf wrote:
kudud wrote:da konfirm la uncle, tggl nak dtg jaa..
lg satu, sponsor air xde lg ni haa..
lg satu, jgn lupa bwk sorg seploh hengget pling kurg, so pesan la kat org rumah masing2 yg abg2 nak main futsal, so bg la duit belanja lebih skit mlm tu ye yg sunny

sepoloh hinggit?...eh kan masa kawen hari tu dah kasi.... berapa kali nk collect ni?? Razz

aik?bukan pengantin baru open table ke?ajis ngan kudud sila jlnkan tugas yer..he he

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by jimf on Thu 17 Feb - 18:08

den pun x jadi main laaa..
duk tepi kacau sirap bandung jo....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Raziskov on Thu 17 Feb - 18:12

takpo la..
den main ngan awek2 skaters kek sobolah tu...
berpoloh gak nnt...Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by faizal_bulat on Thu 17 Feb - 19:17

sejam cukup ke?

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by xxx on Thu 17 Feb - 20:00

kudud wrote:
kudud wrote:acara: futsal
time: 12 - 1am
venue: extreme park futsal
bayaran: rm10 sorang..


list:
1-xxx kegawatan ekonomi...Sad
2-kudud
3-ni_juan
4-kamaliana
5-mantoia
6-kudid
7-ajiss
8-jimf
9-sagop
10-tenukz
11-jerMAN
12-bongx-xdpt main utk 3taun akibat kcederaan amGstring
13-aripp kontona
14-apai-the spike shoes
15-
16-

sapa nak pollow...tambah aja nama...

p/s:ade sesapa nak sponsor air ka kali ni?

xxx

Posts : 795
Join date : 19/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Amm on Thu 17 Feb - 20:25

Raziskov wrote:
kudud wrote:da konfirm la uncle, tggl nak dtg jaa..
lg satu, sponsor air xde lg ni haa..
lg satu, jgn lupa bwk sorg seploh hengget pling kurg, so pesan la kat org rumah masing2 yg abg2 nak main futsal, so bg la duit belanja lebih skit mlm tu ye yg sunny

mcm ckp kat diri sendiri jer ni...ngeh..ngeh.. Laughing

sekian

Sah sorang lagi hilang TTS dan ride..... Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Raziskov on Fri 18 Feb - 7:43

xxx wrote:
time: 12 - 1am
venue: extreme park futsal
bayaran: rm10 sorang..


list:
1-xxx kegawatan ekonomi...Sad
2-kudud
3-ni_juan
4-kamaliana

takpo la en.porno..
datang jer la...bebudak sekolah kito bagi main free...
amacam?...

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by kudud on Fri 18 Feb - 9:03

yo, boto tu, tp nnti kalo da kojo, kono bayo blk tau!! Razz
ko jgn nak mengada ye XXX, yg penting dtg, time kutip duit tu nnti aku buat2 xnmpk ko la.. aku minta la kat adam ke, kak sidah ke nnti, wakilkan ekao..sekian lah..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by ni_juan82 on Fri 18 Feb - 9:23

ko jg n tak dtg mr porno...kalo ko tak dtg kite org tak berapa nak bersemangat laaa.....

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Aktiviti Futsat

Post by Sponsored content Today at 13:59


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum