salam kenalan dari saya...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Apai on Wed 22 Dec - 16:38

Aku kalau lampu merah mmg tak balun!...p selit jln lain....mana syok tgh bawak tetiba lampu merah lak!....potong stim!

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by xxx on Wed 22 Dec - 19:22

Apai wrote:Aku kalau lampu merah mmg tak balun!...p selit jln lain....mana syok tgh bawak tetiba lampu merah lak!....potong stim!

walaupun aku x kawen lagi...tapi aku taw makna tersirat.. Twisted Evil Twisted Evil

xxx

Posts : 795
Join date : 19/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by ManCaL on Wed 22 Dec - 22:58

ayowwwwwwwwwwwwwwwwwww

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by syd on Thu 23 Dec - 10:07

..ni dah kira hijack ni...sian kawan kita..

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by mat zzr on Thu 23 Dec - 22:04

astaga...dah habis lagi mencurat!

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by tenukz on Fri 24 Dec - 1:34

welkam apayed....
hampeh btol ....malu la aku lalu kat sini....asik cite masalah kelamain je....ni mesti kat skolah tak ada pendidikan seks luar tabii...tak nak masuk sini lagi ahhh....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Amm on Fri 24 Dec - 1:50

Aku pun malu singgah kat sini...sama la kita tenuz.... Razz

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by furqaan on Fri 24 Dec - 4:49

apa yg sama tue ... ada jer ayat mencurat ada la mike..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Amm on Fri 24 Dec - 9:04

furqaan wrote:apa yg sama tue ... ada jer ayat mencurat ada la mike..

nanti mike ban la teman kat umah ni ye... Sad

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Vistana1 on Mon 27 Dec - 11:58

wELKAM...MENIKAM.....HAPPY2

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by tenukz on Sat 1 Jan - 11:49

korang jer yg masuk....hampeh...

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Sponsored content Today at 5:56


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum