salam kenalan dari saya...

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Apai on Wed 22 Dec - 16:38

Aku kalau lampu merah mmg tak balun!...p selit jln lain....mana syok tgh bawak tetiba lampu merah lak!....potong stim!
avatar
Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by xxx on Wed 22 Dec - 19:22

Apai wrote:Aku kalau lampu merah mmg tak balun!...p selit jln lain....mana syok tgh bawak tetiba lampu merah lak!....potong stim!

walaupun aku x kawen lagi...tapi aku taw makna tersirat.. Twisted Evil Twisted Evil
avatar
xxx

Posts : 795
Join date : 19/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by ManCaL on Wed 22 Dec - 22:58

ayowwwwwwwwwwwwwwwwwww
avatar
ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by syd on Thu 23 Dec - 10:07

..ni dah kira hijack ni...sian kawan kita..
avatar
syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by mat zzr on Thu 23 Dec - 22:04

astaga...dah habis lagi mencurat!
avatar
mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 30

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by tenukz on Fri 24 Dec - 1:34

welkam apayed....
hampeh btol ....malu la aku lalu kat sini....asik cite masalah kelamain je....ni mesti kat skolah tak ada pendidikan seks luar tabii...tak nak masuk sini lagi ahhh....
avatar
tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Amm on Fri 24 Dec - 1:50

Aku pun malu singgah kat sini...sama la kita tenuz.... Razz
avatar
Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by furqaan on Fri 24 Dec - 4:49

apa yg sama tue ... ada jer ayat mencurat ada la mike..
avatar
furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 79
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Amm on Fri 24 Dec - 9:04

furqaan wrote:apa yg sama tue ... ada jer ayat mencurat ada la mike..

nanti mike ban la teman kat umah ni ye... Sad
avatar
Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Vistana1 on Mon 27 Dec - 11:58

wELKAM...MENIKAM.....HAPPY2
avatar
Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 45
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by tenukz on Sat 1 Jan - 11:49

korang jer yg masuk....hampeh...
avatar
tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: salam kenalan dari saya...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum