Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Page 3 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 10:01

moto separuh besarku yg
pertama .....


Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 10:09

moto ku yg kedua...bertahan 5 bulan...


Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 10:16

motoku yg ketiga... mmg besh..tapi...


Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 10:18

motoku utk yg kesekian kalinya.......kekekekeke


Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Wed 22 Dec - 10:22

gimeh....berapa market price utk zeper 750 dan zeper 1100?

zeper tak pakai radiator ke? senang nak jaga...tak de masalah kencing merata dan masalah overheat...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 10:35

mat zzr wrote:gimeh....berapa market price utk zeper 750 dan zeper 1100?

zeper tak pakai radiator ke? senang nak jaga...tak de masalah kencing merata dan masalah overheat...


you are absolutely right bro!..... enjin bullet proof...rega yg aku dapat kat selayang nun..22K for Zypher 11, kat Klang Zypher 750 dlm 16K... amacam ada brani..

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Wed 22 Dec - 11:06

ZAM@GHIMEH wrote:
mat zzr wrote:gimeh....berapa market price utk zeper 750 dan zeper 1100?

zeper tak pakai radiator ke? senang nak jaga...tak de masalah kencing merata dan masalah overheat...


you are absolutely right bro!..... enjin bullet proof...rega yg aku dapat kat selayang nun..22K for Zypher 11, kat Klang Zypher 750 dlm 16K... amacam ada brani..

belum berani lagi...aku mmg minat kat zeper ni...kat klang tu motor di kedai ke?...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Wed 22 Dec - 11:19

ZAM@GHIMEH wrote:you are absolutely right bro!..... enjin bullet proof...rega yg aku dapat kat selayang nun..22K for Zypher 11, kat Klang Zypher 750 dlm 16K... amacam ada brani..

kalu bullet proof pasal pe leh tinggal bermlm kat muadzam?? scratch

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 11:51

jimf wrote:
ZAM@GHIMEH wrote:you are absolutely right bro!..... enjin bullet proof...rega yg aku dapat kat selayang nun..22K for Zypher 11, kat Klang Zypher 750 dlm 16K... amacam ada brani..

kalu bullet proof pasal pe leh tinggal bermlm kat muadzam?? scratch

oh lupa lak nak bagitau.. enjin memang bullet proof.... kalau org tembak kat enjin tu la....isi dlam enjin water proof jer...kekekekekek

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Wed 22 Dec - 12:00

sini dah bole borak ke?... scratch

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 12:05

bemalam kat Muadzam tu sebb den sayang tayar den, takut cepat haus, so den amik van bawak naik moto atas van.. save sket tayar tu...sampai sekarang tayar masih ada 98% lagi.... ni kira tip untuk memanjangkan hayat tayar le nir...err bole post kat FMEA ker nih kalau tips mcm nih.....

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Guest on Wed 22 Dec - 12:06

jimf wrote:sini dah bole borak ke?... scratch

takpe admin tengah tido lagi tu..kekekek caboottttttt...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Vistana1 on Mon 27 Dec - 12:06

ZAM@GHIMEH wrote:
jimf wrote:sini dah bole borak ke?... scratch

takpe admin tengah tido lagi tu..kekekek caboottttttt...

Laaa ...korang borak lagi........ Basketball

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by gilababan on Sat 1 Jan - 7:00

Moto 1st - Honda Cup 80 Lampu Bulat
[img][/img]

Moto 2nd - Suzuki Panther 250
[img][/img]

Moto 3rd - Modenas Kriss 110
[img][/img]

Moto 4th - Yamaha TZM 150
[img][/img]
* Gambar ni je la yg ada, maklumla janda da lama sgt....

Moto 5th - Kawasaki Zzr 250
Kenangan banyak gila dengan motor ni...
[img][/img]

Moto 6th - Kawasaki Zzr 1100
Ni pun sama, tp da nak jd janda da... meleleh air mato den wooo...
[img][/img]

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Sat 1 Jan - 14:55

moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Raziskov on Sat 1 Jan - 15:19

jimf wrote:moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

berani ko sembur polis ni..
kang kono tembak wwooooo.... pale pale Very Happy

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by gilababan on Sat 1 Jan - 15:27

jimf wrote:moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

Adeh...wrong typo Tan Sri.... 150 la.... Razz Den pun tak pasan....

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by gilababan on Sat 1 Jan - 15:28

Raziskov wrote:
jimf wrote:moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

berani ko sembur polis ni..
kang kono tembak wwooooo.... pale pale Very Happy

sekian

Den pakai kad merah jo la...

(Mampusla kono sombo dgn mod ni jap lg...)

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by furqaan on Sat 1 Jan - 20:14

jimf wrote:moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

pantang silap sikit ... nak meyembur jer kerojanyer..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Apai on Wed 5 Jan - 15:07

furqaan wrote:
jimf wrote:moto 2nd - suzuki panther 250??... bukan 150cc ke?...mesti superpanther ni,,,

pantang silap sikit ... nak meyembur jer kerojanyer..

pantang tengok org menyembur..nak sound jer kerojernyer.. Razz

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by furqaan on Wed 5 Jan - 15:46

Apai..... errkkkk ...kelu lidah mak neng .. Embarassed

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Wed 5 Jan - 15:46

jgn lah main sembor kat sini...sembor kat dinding lah...nanti admin cute marah...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by furqaan on Wed 5 Jan - 15:49

mat zzr barang yg nko tanyakan tue reganyer ... adalah RM 1400.00 ...tue belum nego lagi.. barang masih bergetah ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Wed 5 Jan - 16:02

furqaan wrote:mat zzr barang yg nko tanyakan tue reganyer ... adalah RM 1400.00 ...tue belum nego lagi.. barang masih bergetah ..

timasey...nanti aku nego...dpt RM400 pun jadilah... rabbit

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Apai on Wed 5 Jan - 17:11

furqaan wrote:mat zzr barang yg nko tanyakan tue reganyer ... adalah RM 1400.00 ...tue belum nego lagi.. barang masih bergetah ..

Mahal giler tuh!...seb bek aku pakai jjr aje....

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Sponsored content Today at 17:34


Sponsored content


Back to top Go down

Page 3 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum