Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Page 10 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

View previous topic View next topic Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Amm on Thu 28 Jun - 11:40

furqaan wrote:cammm gampang ... ~nak gambar gak ker ~

ce citer gampang tu camna....kalo comel nak order la sebiji dua

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Apai on Thu 28 Jun - 11:50

letak gamba la woiiiii nak menyembang...(on behalf of Adam)...

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by adambikers on Thu 28 Jun - 14:12

letak gamba woiiii

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Fri 29 Jun - 15:40

Leh citer dalam citer...
Ni eden dgn Yamaha RX-S... beli tahun 1983. Moto koyak plastik den yg pertama... Plet cun ooo... AAW 343.
Pakai dlm lebih setahun gak utk ulangalik ITM Shah Alam ke Ipoh... tiap2 minggu. Masa tu hiway xde, so henjut jalan lama. Ni model last utk RX-S...antara moto yg pertama kat mesia ada pasang windshield. Bajak xde, tp eden poi Singapore, beli bajak RD125 then pasang plug-and-play kt moto ni..
Color ori warna hitam... sebiji cam gmbo bawah tu... tp lepas 3 bulan pakai, hanto kedai gemuk kt s.alam utk cat warna merah/maroon. Masa tu baru harga rm300 x silap eden (tp kira mahal la masa tu).
Ni jugak model RX-S yg terakhir... lepas ni ganti dgn RX-Z.
Dah setahun lebih pakai, terus jual...psl kena tapau dgn MBX125. Den angkat Raider, ajak mamat MBX tu race lagi sekali...terus tapau dia 3 tiang kekekeek...




________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Fri 29 Jun - 15:52

perghhhh....hensem giler...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Fri 29 Jun - 16:13

mat zzr wrote:perghhhh....hensem giler...

matzzr... nti masa ride amal kalu tido umah den kompom den kasi katil dgn tilam & bantal empuk....
bukan kt sofa koyak lagi... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by ziex69 on Fri 29 Jun - 16:16


mat zzr wrote:perghhhh....hensem giler...

ye la, hensem, tapi x la sampai giler....

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Fri 29 Jun - 16:27

ziex69 wrote:
mat zzr wrote:perghhhh....hensem giler...

ye la, hensem, tapi x la sampai giler....

timakacih pada rakan FZrianz... ko pun leh tido kat tilam & bantal empuk tu... tp share dgn matzzr ek...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Fri 29 Jun - 16:29

tak mau share dgn potz...dengkor kuat...pakai ejos AHM...aku dah dengar masa kat pangkor.

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by ziex69 on Fri 29 Jun - 16:36

mat zzr wrote:tak mau share dgn potz...dengkor kuat...pakai ejos AHM...aku dah dengar masa kat pangkor.

ye ke? aku ingatkan alip bunge pakai ejos EJM... lagi kuat dengkor

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Fri 29 Jun - 20:45

adambikers wrote:
Wan@Blakepare wrote:Ade cerita di sebalik gambar.Baru best,macam baca komik je.

letak gamba la woiiiii nak menyembang
Woiii...aku takde gamba la siot...Tiap2 kali posting aku memang post skali gambar,tu kat bawah ade 3 gambar...

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by mat zzr on Fri 29 Jun - 23:35

ziex69 wrote:
mat zzr wrote:tak mau share dgn potz...dengkor kuat...pakai ejos AHM...aku dah dengar masa kat pangkor.

ye ke? aku ingatkan alip bunge pakai ejos EJM... lagi kuat dengkor

habis tu...jani pakai ejos apa...ejos buluh...?

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Thu 20 Sep - 2:21

Kali ni aku masukkan gambir nah ambik

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by jimf on Thu 20 Sep - 10:31

Wan@Blakepare wrote:Kali ni aku masukkan gambir nah ambik

takde gambo punnnnn

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Fri 21 Sep - 1:13

jimf wrote:
Wan@Blakepare wrote:Kali ni aku masukkan gambir nah ambik

takde gambo punnnnn
Hahahahaa.....aku upload ngan hempon je,gambor tak kluorr ye hahahaha..... Laughing

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by adambikers on Fri 21 Sep - 8:47

Letak gamba woiiii

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by ManCaL on Fri 21 Sep - 13:40

gamabr stoking bole ltk x

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Fri 21 Sep - 16:39

Aku nak letak gambar kucing lah

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Amm on Thu 29 Nov - 14:41

dah tak de milik ke semua ni...sonyap jo

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Fri 26 Apr - 2:43

Ade la

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Wan@Blakepare on Thu 10 Apr - 14:56


Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Milik ku.... (moto ek...bukan aweks dan yg sewaktu dgn nya)

Post by Sponsored content Today at 16:10


Sponsored content


Back to top Go down

Page 10 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum