ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Thu 21 Apr - 14:59

ManCAL wrote:mmg laju dh terbukti itu kata kayz adik abg halim Razz 200km/h moror dia bole pi woiii

kayz tu adik dia ke? baru ku tahu... moror tu motobot ke?

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by ManCaL on Thu 21 Apr - 15:04

[quote="faizal_bulat"]
ManCAL wrote:mmg laju dh terbukti itu kata kayz adik abg halim Razz 200km/h moror dia bole pi woiii

kayz tu adik dia ke? baru ku tahu... moror tu motobot ke?[/quote]

atas sikit dari motobot Very Happy

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by kudud on Thu 21 Apr - 15:11

faizal_bulat wrote:
Apai wrote:Laju ker ZZR250 nih?.......sembang letop JER!...kalau laju nape KIPS atau pun TZM boleh tapau....! Razz

kira laju ar tu... KIPS ngan TZM pun dh 500CC... Twisted Evil

wak LUH!!! Razz Razz

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Apai on Thu 21 Apr - 15:18

ManCAL wrote:mmg laju dh terbukti itu kata kayz adik abg halim Razz 200km/h moror dia bole pi woiii

Nak guling ke tak?..nak guling ke tak!....nak garu ketiaklah!....kah!kah!kah!......200km/h..nampak benor menipu! Razz

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Thu 21 Apr - 15:35

kudud wrote:
faizal_bulat wrote:
Apai wrote:Laju ker ZZR250 nih?.......sembang letop JER!...kalau laju nape KIPS atau pun TZM boleh tapau....! Razz

kira laju ar tu... KIPS ngan TZM pun dh 500CC... Twisted Evil

wak LUH!!! Razz Razz

aku urang indonesia.. kalu enggak penuh ilmu di dada.. enggak smpai ku ke gunung abreast...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by jimf on Thu 21 Apr - 15:45

nk tanya...
korang jual pe kat sini?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Raziskov on Thu 21 Apr - 15:51

Barbican satuuuuuuuuuuuuu....Very Happy

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Thu 21 Apr - 20:57

Raziskov wrote:Barbican satuuuuuuuuuuuuu....Very Happy

sekian

teringat mula2 juin TTS, semua layan barbican.. adam ngan tenukz sampai mabuk layan air tu...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by mat zzr on Thu 21 Apr - 22:13

Apai wrote:Laju ker ZZR250 nih?.......sembang letop JER!...kalau laju nape KIPS atau pun TZM boleh tapau....! Razz


zzr250 aku dulu boleh jejak sampai 190kmj atas hiway lurus....tapi ambik masa jugak lah nak jejak 190kmj tu....kalau badan mcm apai mmg boleh sampai 200kmj....pasal KIPS dan TZM mmg boleh sampai 200kmj...enjin 2 strokes..tapi kalau lama sangat menten 200kmj takut enjin jammed...2T ....

ZZR500 boleh sampai 200kmj pada gear 4...

gear 1 boleh sampai 80kmj
gear 2 - 120kmj
gear 3- 160 kmj
gear 4 - 200 kmj

tapi takleh buat selalu...sayang moto...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Amm on Thu 21 Apr - 22:32

mat zzr wrote:[....kalau badan mcm apai mmg boleh sampai 200kmj.......

kalao badan macam tenuk,ghimeh ok ke

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by mat zzr on Thu 21 Apr - 22:44

tak ok.

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Amm on Thu 21 Apr - 22:48

ngape

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by mat zzr on Thu 21 Apr - 22:55

boy-roy............. Cool


Last edited by mat zzr on Fri 22 Apr - 8:59; edited 1 time in total

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Amm on Thu 21 Apr - 22:58

Razz

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Apai on Fri 22 Apr - 9:35

Aku sendirik pulas paling laju pun 160km/h....tu pun mase layan karak......throttle mmg ada lagi..tapi aku tak yakin boleh lari sampai 200km/h......motor adam bolehlah...ada jin kat dlm enjin....

Apai

Posts : 2787
Join date : 20/01/2010
Age : 46
Location : Batu Pahat & Port Klang & Shah Alam

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by ziex69 on Fri 22 Apr - 10:05

ZZR250 aku dulu, ada sorg geng kita bagitau aku, dia tengok je ejos motor aku terus dia kata motor aku kompom bleh pergi sampai 200 km/h, tapi aku takut nanti pergi ke tempat lain plop

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by kudud on Fri 22 Apr - 10:12

BUMP!!! lai, lai.... sapa mau beli.. Very Happy

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by ali@kudid on Fri 22 Apr - 12:01

dud, belikan utk aku blh?

ali@kudid

Posts : 666
Join date : 26/01/2010
Age : 29
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Fri 22 Apr - 15:01

adik beradik jgn berkira sangat...

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Amm on Fri 22 Apr - 16:52

faizal_bulat wrote:adik beradik jgn berkira sangat...

abih tu,ko ngan ghimeh tak berkira... Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Fri 22 Apr - 20:39

Amm wrote:
faizal_bulat wrote:adik beradik jgn berkira sangat...

abih tu,ko ngan ghimeh tak berkira... Smile

dia je berkira nagn aku...












mcm harem....

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Amm on Fri 22 Apr - 21:23

faizal_bulat wrote:
Amm wrote:
faizal_bulat wrote:adik beradik jgn berkira sangat...

abih tu,ko ngan ghimeh tak berkira... Smile

dia je berkira nagn aku...












mcm harem....


memang tak patut abang ko tu FB....tak boleh talak 3 ke cheers

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by ziex69 on Mon 25 Apr - 9:07

sold............. bounce bounce

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by kudud on Mon 25 Apr - 9:09

ziex69 wrote:sold............. bounce bounce

tahniah la.. bila agak2 nak buka meja ni bang? scratch

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by faizal_bulat on Tue 26 Apr - 0:14

Amm wrote:
faizal_bulat wrote:
Amm wrote:
faizal_bulat wrote:adik beradik jgn berkira sangat...

abih tu,ko ngan ghimeh tak berkira... Smile

dia je berkira nagn aku...












mcm harem....


memang tak patut abang ko tu FB....tak boleh talak 3 ke cheers

dah sign surat siap cop darah lagi..

faizal_bulat

Posts : 3912
Join date : 20/11/2010
Location : Senawang/Nilai/Putrajaya/Selayang

View user profile

Back to top Go down

Re: ZZR250 'AWEK' FOR SALE

Post by Sponsored content Today at 4:23


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum