Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by fie on Wed 10 Nov - 10:11

ariff908 wrote:
ManCAL wrote:Salam pagi semua..
cerita2 pasal amjal semalam, nak bagi tahu slps abis lpk minum2 makan roti sardin apabila nk gerak balik yg lain2 semua dh berdesup tinggalkan asap kat aku, nak jadikn cerita semasa menuruni divider yg sempit setelah viva meghalang laluan aku telah terjatuh dr moto di sebabkan semasa nk membelok keluar exzos tersangkut pada bumper viva.Sek baik ada brother yg naik superbike tu tolong angkatkan motor.Idak mmg aku dh tersepit di celah viva tersebut.Baru aku dpt rasakan selama ini aku jangkakan ZX2 tu x berat rhuper berat jugak..x terdaya aku nk mengangkat nye sorang2.Dari kejadian tersebut aku megalami simtom2 sakit pada pengelangan tangan kanan yg mula nk membengkak dan sakit pada belakang badan..terus aku MC hari ni.

ZX2 pula mengalami kesan calar pada faring sebelah kanan Aduhh..punya aku jaga xnak kasi calar..kalu ada faring slider mungkin xder nmpk kesan calar tersebut. ini lah dinamakan ketentuan Ilahi.
yang benar untuk makluman sahaja.
sekian.

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...

sabar ye man..
sorry aku xperasan smlm ..sebab aku gerak lepas pot gerak...calar teruk ke???nasib ader mat cbr tu tlg.. takpe man lepas nie pakai frame slider..kurang sikit calar kalu terjatuh...cuba tanya tok misai.. dia pasang kat mana...

uncle fur ...jom arrr....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 10 Nov - 10:12

Takziah ManJER.... semoga cepat sembuh... aku gerak sebelum doc fie, nasib baik ko tegur brader superbike tu sebelom start moto, nak jugak dia tolong. Tapi yang lepas tanpa jatuh motor kudud jer, cuba tanya kudud skill tahap berapa dia guna, tapi yang aku ingat masa kudud kat belakang viva tu dia guna kaki jer tolak moto cub sebelah kiri dia tu.

stiker ZZRianz tu tak calar ke? kalo ko nak aku ada spare, harga cam biase takder diskaun

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by nawza on Wed 10 Nov - 10:25

ziex69 wrote:Takziah ManJER.... semoga cepat sembuh... aku gerak sebelum doc fie, nasib baik ko tegur brader superbike tu sebelom start moto, nak jugak dia tolong. Tapi yang lepas tanpa jatuh motor kudud jer, cuba tanya kudud skill tahap berapa dia guna, tapi yang aku ingat masa kudud kat belakang viva tu dia guna kaki jer tolak moto cub sebelah kiri dia tu.

stiker ZZRianz tu tak calar ke? kalo ko nak aku ada spare, harga cam biase takder diskaun

Jimf ..pesan dilarang berniaga dlam thread nie....nak meniaga sila ke ruang perniaagan... Twisted Evil (peraturan baru berkuasa hari ini....hee...hee... Laughing )

Laughing

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 10:27

ajis gi mana ek?
lama hilang...
rindu lak den kat ketot tu... Very Happy

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by farislan on Wed 10 Nov - 10:27

nawza wrote:
jimf wrote:Salam Lempeng...

PERHATIAN : BINCANG YANG ILMIAH SAHAJA OK

Panduan dan etika berforum :-
1. Dilarang sama sekali membincangkan perkara2 yg berkaitan dengan perkauman terutamanya Yahudi
2. Dilarang sama sekali membincangkan atau memimik perkara2 yg menyentuh ciptaan makhluk Allah terutamanya tenuk, badak, gajah, burung kakak tua dan hobbit
3. Dilarang sama sekali mengelirukan ahli forum dengan nama samaran. Sila gunakan nama sebenar yg betul seperti syidah, limau, jiji, tok sidang, tok misai, mat summersoult, Awie, Mr NFF, Mak Neng, Bangko Rabun, Rawamen dll

Sesiapa yg melanggar tatasusila seperti diatas akan diambil tindakan yg sewajarnya.

Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.


scratch ...

mencurat bleh ke...??? psal x der dlm peraturan... Twisted Evil

Tok Sidang...silakan mencurat...kocik tapak tangan..nyiru den tadahkan..he..he..

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 10 Nov - 10:29

nawza wrote:
Jimf ..pesan dilarang berniaga dlam thread nie....nak meniaga sila ke ruang perniaagan... Twisted Evil (peraturan baru berkuasa hari ini....hee...hee... Laughing )

Laughing

kenape dia nak pesan pulak? tak bleh ke dia bagitau sendiri? sila kemukakan bukti perenggan berapa tak boleh berniaga dalam thread ini.

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 10:30

farislan wrote:
nawza wrote:
jimf wrote:
Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.


scratch ...

mencurat bleh ke...??? psal x der dlm peraturan... Twisted Evil

Tok Sidang...silakan mencurat...kocik tapak tangan..nyiru den tadahkan..he..he..

korang ni semua bukan ahli zzrianz ke?...
ooo semua dah upgrade yee... patut laaa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 10:36

[quote="fie quote="ariff908"

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...[/quote]

sabar ye man..
sorry aku xperasan smlm ..sebab aku gerak lepas pot gerak...calar teruk ke???nasib ader mat cbr tu tlg.. takpe man lepas nie pakai frame slider..kurang sikit calar kalu terjatuh...cuba tanya tok misai.. dia pasang kat mana...
arip: betul lr calar2 ni mmg xbole terlps dari alam bikerz mcm kita ni..tapi engkau lagi hebat sbb pakar summersoult Razz
Doc Fie: xper fie dh tetentuan nasib x baik aku smlm lps ko n pot grk sek baik brother CBR tu dtg tlong angkatkan moto..xder lr calar teruk sgt pun tapi kalu dlm hati sakit hati gak tengok calar2 tu...kalu xslp tok misal psgn buat sendiri frame slider tu sbb kena tebuk dulu..ti aku g jumpa dia sruh dia buatkan tuk aku..


Last edited by ManCAL on Wed 10 Nov - 10:37; edited 1 time in total

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by farislan on Wed 10 Nov - 10:37

jimf wrote:
farislan wrote:
nawza wrote:
jimf wrote:
Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.


scratch ...

mencurat bleh ke...??? psal x der dlm peraturan... Twisted Evil

Tok Sidang...silakan mencurat...kocik tapak tangan..nyiru den tadahkan..he..he..

korang ni semua bukan ahli zzrianz ke?...
ooo semua dah upgrade yee... patut laaa

Upgrade pon x ado makno...sobab kalu org tanyo keadaan moto camno...jawapan yg diberi totap ayat skema gak..he..he...

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ariff908 on Wed 10 Nov - 10:40

ManCAL wrote:[quote="fie quote="ariff908"

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...

sabar ye man..
sorry aku xperasan smlm ..sebab aku gerak lepas pot gerak...calar teruk ke???nasib ader mat cbr tu tlg.. takpe man lepas nie pakai frame slider..kurang sikit calar kalu terjatuh...cuba tanya tok misai.. dia pasang kat mana...
arip: betul lr calar2 ni mmg xbole terlps dari alam bikerz mcm kita ni..tapi engkau lagi hebat sbb pakar summersoult Razz
Doc Fie: xper fie dh tetentuan nasib x baik aku smlm lps ko n pot grk sek baik brother CBR tu dtg tlong angkatkan moto..xder lr calar teruk sgt pun tapi kalu dlm hati sakit hati gak tengok calar2 tu...kalu xslp tok misal psgn buat sendiri frame slider tu sbb kena tebuk dulu..ti aku g jumpa dia sruh dia buatkan tuk aku.. [/quote]

Janji ade jugak yg aku terer.nak jd dewata leper adam dah amik, dewata corner jimf dah amik,dewata hamas ko dah amik...janji bahagia dah la...

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by nawza on Wed 10 Nov - 10:41

ziex69 wrote:
nawza wrote:
Jimf ..pesan dilarang berniaga dlam thread nie....nak meniaga sila ke ruang perniaagan... Twisted Evil (peraturan baru berkuasa hari ini....hee...hee... Laughing )

Laughing

kenape dia nak pesan pulak? tak bleh ke dia bagitau sendiri? sila kemukakan bukti perenggan berapa tak boleh berniaga dalam thread ini.

dia somput..x bleh ckap byak2 haa..haaa ! ...satu lagi dia pesan..klau nak meniaga kena minta lesen dulu...kat dbkl... Laughing dan keuntungan 10% masuk dlm akaun den... Twisted Evil ..! klau ko nak bukti perenggan...ko try mintak kat amjal...kek sano byak pinggan....huaa..haaa.. What a Face

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by farislan on Wed 10 Nov - 10:41

ManCAL wrote:[quote="fie quote="ariff908"

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...

sabar ye man..
sorry aku xperasan smlm ..sebab aku gerak lepas pot gerak...calar teruk ke???nasib ader mat cbr tu tlg.. takpe man lepas nie pakai frame slider..kurang sikit calar kalu terjatuh...cuba tanya tok misai.. dia pasang kat mana...
arip: betul lr calar2 ni mmg xbole terlps dari alam bikerz mcm kita ni..tapi engkau lagi hebat sbb pakar summersoult Razz
Doc Fie: xper fie dh tetentuan nasib x baik aku smlm lps ko n pot grk sek baik brother CBR tu dtg tlong angkatkan moto..xder lr calar teruk sgt pun tapi kalu dlm hati sakit hati gak tengok calar2 tu...kalu xslp tok misal psgn buat sendiri frame slider tu sbb kena tebuk dulu..ti aku g jumpa dia sruh dia buatkan tuk aku.. [/quote]

Mancal...kat NKS pun bleh boli dan pasang slider tu...tpi cam moto den ni pasang slider pun x ado maknonyo...kalu jatuh bukan calar tpi trus pocah sobab dah roput...

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 10:48

farislan wrote:
ManCAL wrote:[quote="fie quote="ariff908"

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...

sabar ye man..
sorry aku xperasan smlm ..sebab aku gerak lepas pot gerak...calar teruk ke???nasib ader mat cbr tu tlg.. takpe man lepas nie pakai frame slider..kurang sikit calar kalu terjatuh...cuba tanya tok misai.. dia pasang kat mana...
arip: betul lr calar2 ni mmg xbole terlps dari alam bikerz mcm kita ni..tapi engkau lagi hebat sbb pakar summersoult Razz
Doc Fie: xper fie dh tetentuan nasib x baik aku smlm lps ko n pot grk sek baik brother CBR tu dtg tlong angkatkan moto..xder lr calar teruk sgt pun tapi kalu dlm hati sakit hati gak tengok calar2 tu...kalu xslp tok misal psgn buat sendiri frame slider tu sbb kena tebuk dulu..ti aku g jumpa dia sruh dia buatkan tuk aku..

Mancal...kat NKS pun bleh boli dan pasang slider tu...tpi cam moto den ni pasang slider pun x ado maknonyo...kalu jatuh bukan calar tpi trus pocah sobab dah roput...[/quote]

Cik lan jgn lr ckp mcm tu..sodah den dongar... Sad walau pun moto kita di katogori moto lama tapi semangat Zzrianz yg utuhj itu lr mmberi smangt baru kita..biar apa org nk kata janji kita tetap 1 Zzrianz...

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by syd on Wed 10 Nov - 10:51

Sabar yer bang man. sya agak zx2 tu merajuk sket kot sbb dgr perbualan kita aritu. mcm sya laa...dok kata nk hapgred la konon, tuptup tertonggeng dn terus join geng parut....

notakutil; bang jimf, sya ni x smpai stahun join zzrianz..agak2 leh jd ahli zzrianz seumur idup ke (nk mnikmati pakej yg disediakan tuuuu)


Last edited by syd on Wed 10 Nov - 10:53; edited 1 time in total

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by hi-wayMAN on Wed 10 Nov - 10:52

takziah wat JERman...
calar sikit je tu...banyak lagi kat muto den...uhuhuhu

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by nawza on Wed 10 Nov - 10:54

syd wrote:Sabar yer bang man. saya agak zx2 tu merajuk sket kot sbb dgr perbualan kita aritu. mcm sya laa...dok kata nk hapgred la konon, tuptup tertonggeng dn terus join geng parut....

notakutil; bang jimf, sya ni x smpai stahun join zzrianz..agak2 leh jd ahli zzrianz seumur idup ke (nk mnikmati pakej yg disediakan tuuuu)

sya...jimf posan..nak jadi ahli zzrianz seumur idup..kono mandi bungo..dr air telago 7 tompek...air mesejid 7 gayung.....bungo 7 jonis...dan yg ponting bleh summersault.... Twisted Evil ...

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 10:59

syd wrote:Sabar yer bang man. sya agak zx2 tu merajuk sket kot sbb dgr perbualan kita aritu. mcm sya laa...dok kata nk hapgred la konon, tuptup tertonggeng dn terus join geng parut....

notakutil; bang jimf, sya ni x smpai stahun join zzrianz..agak2 leh jd ahli zzrianz seumur idup ke (nk mnikmati pakej yg disediakan tuuuu)

mugkin juga kot..sbb ptg smlm ada gak smbang pasal motor zx2 ni dgn kudud psl pembincangan kita aritu..hrp2 kalu jadi jgn xnak pulak sbb dh calar sikit uhuhu... Razz

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ariff908 on Wed 10 Nov - 11:13

ManCAL wrote:
syd wrote:Sabar yer bang man. sya agak zx2 tu merajuk sket kot sbb dgr perbualan kita aritu. mcm sya laa...dok kata nk hapgred la konon, tuptup tertonggeng dn terus join geng parut....

notakutil; bang jimf, sya ni x smpai stahun join zzrianz..agak2 leh jd ahli zzrianz seumur idup ke (nk mnikmati pakej yg disediakan tuuuu)

mugkin juga kot..sbb ptg smlm ada gak smbang pasal motor zx2 ni dgn kudud psl pembincangan kita aritu..hrp2 kalu jadi jgn xnak pulak sbb dh calar sikit uhuhu... Razz

tahniah man sbb dah nak hupgred Twisted Evil

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by hi-wayMAN on Wed 10 Nov - 11:18

[You must be registered and logged in to see this link.]

marilah bersama meningkatkan skill toggangan....
bila dah cenggini punya power, jangankan power slide, roket celah kangkang pun tara hal punyerrr..... clown

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by mat zzr on Wed 10 Nov - 11:24

farislan wrote:
ManCAL wrote:[color=green][quote="fie quote="ariff908"


Mancal...kat NKS pun bleh boli dan pasang slider tu...tpi cam moto den ni pasang slider pun x ado maknonyo...kalu jatuh bukan calar tpi trus pocah sobab dah roput...

aduss...terasa sungguh...maklumlah motor aku ngan che lan sama specis...baru plan nak pasang crash slider...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by Amm on Wed 10 Nov - 11:25

fie wrote:untie amm....
jom pi siam...

Takut jumpa yang gebu la doc...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by fie on Wed 10 Nov - 11:31

Amm wrote:
fie wrote:untie amm....
jom pi siam...

Takut jumpa yang gebu la doc...
gebu la best untie..

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by syd on Wed 10 Nov - 11:47

ManCAL wrote:
syd wrote:Sabar yer bang man. sya agak zx2 tu merajuk sket kot sbb dgr perbualan kita aritu. mcm sya laa...dok kata nk hapgred la konon, tuptup tertonggeng dn terus join geng parut....

notakutil; bang jimf, sya ni x smpai stahun join zzrianz..agak2 leh jd ahli zzrianz seumur idup ke (nk mnikmati pakej yg disediakan tuuuu)

mugkin juga kot..sbb ptg smlm ada gak smbang pasal motor zx2 ni dgn kudud psl pembincangan kita aritu..hrp2 kalu jadi jgn xnak pulak sbb dh calar sikit uhuhu... Razz

No hal punyer bang! Razz


nawza wrote:

sya...jimf posan..nak jadi ahli zzrianz seumur idup..kono mandi bungo..dr air telago 7 tompek...air mesejid 7 gayung.....bungo 7 jonis...dan yg ponting bleh summersault.... Twisted Evil ...

BANG NAWZA; 7 mender yg dimaksudkan tu boleh le patik tunaikan. tapi manakan mampu patik laksanakan syarat terakhir tu...Sommersault..kena berguru dengan tuan pendekar Ariff Z750...yaa ampuunnn..


syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 11:53

fie wrote:
Amm wrote:
fie wrote:untie amm....
jom pi siam...

Takut jumpa yang gebu la doc...
gebu la best untie..

kau ni fie...
JERman tak cukup gebu ke fie?
kesian dia, sampai tergolek depan viva smlm.
siap ada scar pada kulitnya yg mulus tu..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by fie on Wed 10 Nov - 11:59

hehhe miss kam i pun gebu juga...
heheheh...
aku pun tak perasan JERman jatuh semalam...
sabo bebanyak ye man...

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by Sponsored content Today at 9:53


Sponsored content


Back to top Go down

Page 6 of 16 Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 11 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum