Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 8:24

Salam pagi semua..
cerita2 pasal amjal semalam, nak bagi tahu slps abis lpk minum2 makan roti sardin apabila nk gerak balik yg lain2 semua dh berdesup tinggalkan asap kat aku, nak jadikn cerita semasa menuruni divider yg sempit setelah viva meghalang laluan aku telah terjatuh dr moto di sebabkan semasa nk membelok keluar exzos tersangkut pada bumper viva.Sek baik ada brother yg naik superbike tu tolong angkatkan motor.Idak mmg aku dh tersepit di celah viva tersebut.Baru aku dpt rasakan selama ini aku jangkakan ZX2 tu x berat rhuper berat jugak..x terdaya aku nk mengangkat nye sorang2.Dari kejadian tersebut aku megalami simtom2 sakit pada pengelangan tangan kanan yg mula nk membengkak dan sakit pada belakang badan..terus aku MC hari ni.

ZX2 pula mengalami kesan calar pada faring sebelah kanan Aduhh..punya aku jaga xnak kasi calar..kalu ada faring slider mungkin xder nmpk kesan calar tersebut. ini lah dinamakan ketentuan Ilahi.
yang benar untuk makluman sahaja.
sekian.

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by furqaan on Wed 10 Nov - 8:30

Ada hikmahnyer tue .. bersabarla .. sama gak dgn teman ... kita dok jaga jgn tumbang bodoh .. last2 anak bawak tumbang gak akhirnyer ... moto calar nampak ... hati tercalar tak siapa yg tau ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by furqaan on Wed 10 Nov - 8:32

fie wrote:untie amm....
jom pi siam...

Jom Doc ... mak neng lama tak siyem .. menyiem nie ..Amm tue paling jauh pun sampai Chuping telinga Perlis jer ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 8:37

furqaan wrote:Ada hikmahnyer tue .. bersabarla .. sama gak dgn teman ... kita dok jaga jgn tumbang bodoh .. last2 anak bawak tumbang gak akhirnyer ... moto calar nampak ... hati tercalar tak siapa yg tau ...

betul tu uncle Fuq sabar ajo lr..tp dlm hati menyumpah sakan aku kat owner viva terbut..#$#%^&^&&^%

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 8:37

JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 8:40

kamalia wrote:JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

ushhh...banyak tu discount sampai 50%..x patut xpatut.. Sad

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 8:44

ManCAL wrote:
kamalia wrote:JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

ushhh...banyak tu discount sampai 50%..x patut xpatut.. Sad

kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man Sad

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 8:52

kamalia wrote:
kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man


lagi lr x patut..iyeke anak yatim piatu..ni yg xelh dgr ni..hati cpt sebak

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by furqaan on Wed 10 Nov - 8:54

kamalia wrote:
ManCAL wrote:
kamalia wrote:JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

ushhh...banyak tu discount sampai 50%..x patut xpatut.. Sad

kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man Sad

Amik la peree jer ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by Vistana1 on Wed 10 Nov - 8:56

ManCAL wrote:Salam pagi semua..
cerita2 pasal amjal semalam, nak bagi tahu slps abis lpk minum2 makan roti sardin apabila nk gerak balik yg lain2 semua dh berdesup tinggalkan asap kat aku, nak jadikn cerita semasa menuruni divider yg sempit setelah viva meghalang laluan aku telah terjatuh dr moto di sebabkan semasa nk membelok keluar exzos tersangkut pada bumper viva.Sek baik ada brother yg naik superbike tu tolong angkatkan motor.Idak mmg aku dh tersepit di celah viva tersebut.Baru aku dpt rasakan selama ini aku jangkakan ZX2 tu x berat rhuper berat jugak..x terdaya aku nk mengangkat nye sorang2.Dari kejadian tersebut aku megalami simtom2 sakit pada pengelangan tangan kanan yg mula nk membengkak dan sakit pada belakang badan..terus aku MC hari ni.

ZX2 pula mengalami kesan calar pada faring sebelah kanan Aduhh..punya aku jaga xnak kasi calar..kalu ada faring slider mungkin xder nmpk kesan calar tersebut. ini lah dinamakan ketentuan Ilahi.
yang benar untuk makluman sahaja.
sekian.

Sabar Man,

Yang penting diri kita, motor boleh beli lain. Syukur sebab Man selamat.

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by Bongxz on Wed 10 Nov - 8:59

Sabar la man............. kira ko dah blh masuk geng parut la ni ye.......... hehehehe

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 9:07

furqaan wrote:
kamalia wrote:
ManCAL wrote:
kamalia wrote:JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

ushhh...banyak tu discount sampai 50%..x patut xpatut.. Sad

kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man Sad

Amik la peree jer ...

sila jgn kacau line ya..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 9:11

ManCAL wrote:kamalia wrote:
kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man


lagi lr x patut..iyeke anak yatim piatu..ni yg xelh dgr ni..hati cpt sebak

apa2 hal,
PM la ye.. Very Happy

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ManCaL on Wed 10 Nov - 9:23

kamalia wrote:
ManCAL wrote:kamalia wrote:
kalau tak dapat 50%,
dapat 60% pun jadi la man...
aku anak yatim piatu man


lagi lr x patut..iyeke anak yatim piatu..ni yg xelh dgr ni..hati cpt sebak

apa2 hal,
PM la ye.. Very Happy

ushhhhhhhh apa2 hal aku PM..ehehehe...
Abe Vist & Bong : terima kasih sempati atas apa yg berlaku

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 9:28

kamalia wrote:JERman,
klu discount 50%,
aku nak ZX2 tu.

JERman...syukur laa ko xde pa2.. hati2 bila ride.. naik moto kita kena jaga kereta...bukan sebaliknya..

kamal.. ostrich hari tu tmpat kunci kena kopak kan... discount kat den 80% laa...
den anak yatim gak..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by kamalia on Wed 10 Nov - 9:34

jimf wrote:kamal.. ostrich hari tu tmpat kunci kena kopak kan... discount kat den 80% laa...
den anak yatim gak..

moto cemiyeng tarak juai... hehehe Laughing
klu nak beli RM80k, eden ok

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by mat zzr on Wed 10 Nov - 9:52

ZXR250 mmg berat....ZZR500 pun berat...aku pernah cuba angkat sebab motor hampir jatuh masa parking....kekuda mesti kuat...lengan mesti tegap...tapi malam tu aku kena jugak pi downtown urut pinggang...lenguh satu badan...pastu aku singgah jap endah parade...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by nawza on Wed 10 Nov - 9:57

furqaan wrote:Ada hikmahnyer tue .. bersabarla .. sama gak dgn teman ... kita dok jaga jgn tumbang bodoh .. last2 anak bawak tumbang gak akhirnyer ... moto calar nampak ... hati tercalar tak siapa yg tau ...

salam...

huishh..dah bosar ko anak kak fur...smpai dah bleh bwk moto ..?? mesti dah tuo kak fur nie... Twisted Evil ..kak fur nanti bg no hotel 5 bintang kat sg petani tue...tman nak tanyer psal booking... Laughing

JerMAN...ko sbar jo laaa byak dugaaan naik motot nie....kadang2 puas kita berhati2..tapi kena sodok gak...camtu laa sebaliknya bila diatas jalan raya...! tapi kira ok laaa ko x buat summersault mcm kawan kita yg jadi RAJA Summersault tue... Twisted Evil ..apa2pun hati2 ler bila menonggeng....kat jlan raya...! Laughing


sekian...KAMALLLLLLL..... geek ...70% diskaun..jual kat den...hee..hee...

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by farislan on Wed 10 Nov - 9:58

Sabar je Mancal. Eluk le pi xray..takut ada kecederaan dlman

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 9:58

Salam Lempeng...

PERHATIAN : BINCANG YANG ILMIAH SAHAJA OK

Panduan dan etika berforum :-
1. Dilarang sama sekali membincangkan perkara2 yg berkaitan dengan perkauman terutamanya Yahudi
2. Dilarang sama sekali membincangkan atau memimik perkara2 yg menyentuh ciptaan makhluk Allah terutamanya tenuk, badak, gajah, burung kakak tua, beruang sarkis dan hobbit
3. Dilarang sama sekali mengelirukan ahli forum dengan nama samaran. Sila gunakan nama sebenar yg betul seperti syidah, limau, jiji, tok sidang, tok misai, mat summersoult, Awie, Mr NFF, Mak Neng, Bangko Rabun, Rawamen dll

Sesiapa yg melanggar tatasusila seperti diatas akan diambil tindakan yg sewajarnya.

Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.


Last edited by jimf on Wed 10 Nov - 10:02; edited 2 times in total

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by nawza on Wed 10 Nov - 10:00

jimf wrote:Salam Lempeng...

PERHATIAN : BINCANG YANG ILMIAH SAHAJA OK

Panduan dan etika berforum :-
1. Dilarang sama sekali membincangkan perkara2 yg berkaitan dengan perkauman terutamanya Yahudi
2. Dilarang sama sekali membincangkan atau memimik perkara2 yg menyentuh ciptaan makhluk Allah terutamanya tenuk, badak, gajah, burung kakak tua dan hobbit
3. Dilarang sama sekali mengelirukan ahli forum dengan nama samaran. Sila gunakan nama sebenar yg betul seperti syidah, limau, jiji, tok sidang, tok misai, mat summersoult, Awie, Mr NFF, Mak Neng, Bangko Rabun, Rawamen dll

Sesiapa yg melanggar tatasusila seperti diatas akan diambil tindakan yg sewajarnya.

Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.


scratch ...

mencurat bleh ke...??? psal x der dlm peraturan... Twisted Evil

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by farislan on Wed 10 Nov - 10:02

Hai Jimf moto ok ke.....sila jwp dgn ikhlas

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 10:04

farislan wrote:Hai Jimf moto ok ke.....sila jwp dgn ikhlas

hampeh...nk masuk geng celupar ke?
nti den tambah dlm peraturan porum...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by jimf on Wed 10 Nov - 10:05

jimf wrote:Salam Lempeng...

PERHATIAN : BINCANG YANG ILMIAH SAHAJA OK

Panduan dan etika berforum :-
1. Dilarang sama sekali membincangkan perkara2 yg berkaitan dengan perkauman terutamanya Yahudi
2. Dilarang sama sekali membincangkan atau memimik perkara2 yg menyentuh ciptaan makhluk Allah terutamanya tenuk, badak, gajah, burung kakak tua, beruang sarkis dan hobbit
3. Dilarang sama sekali mengelirukan ahli forum dengan nama samaran. Sila gunakan nama sebenar yg betul seperti syidah, limau, jiji, tok sidang, tok misai, mat summersoult, Awie, Mr NFF, Mak Neng, Bangko Rabun, Rawamen dll
4. Dilarang sama sekali bertanyakan keadaan moto kawan yang lain....terutamanya moto yg reput

Sesiapa yg melanggar tatasusila seperti diatas akan diambil tindakan yg sewajarnya.

Notakaki: Pada ahli kad ZZRianz seumur hidup, sila abaikan semua kenyataan diatas.

updates....V1

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by ariff908 on Wed 10 Nov - 10:07

ManCAL wrote:Salam pagi semua..
cerita2 pasal amjal semalam, nak bagi tahu slps abis lpk minum2 makan roti sardin apabila nk gerak balik yg lain2 semua dh berdesup tinggalkan asap kat aku, nak jadikn cerita semasa menuruni divider yg sempit setelah viva meghalang laluan aku telah terjatuh dr moto di sebabkan semasa nk membelok keluar exzos tersangkut pada bumper viva.Sek baik ada brother yg naik superbike tu tolong angkatkan motor.Idak mmg aku dh tersepit di celah viva tersebut.Baru aku dpt rasakan selama ini aku jangkakan ZX2 tu x berat rhuper berat jugak..x terdaya aku nk mengangkat nye sorang2.Dari kejadian tersebut aku megalami simtom2 sakit pada pengelangan tangan kanan yg mula nk membengkak dan sakit pada belakang badan..terus aku MC hari ni.

ZX2 pula mengalami kesan calar pada faring sebelah kanan Aduhh..punya aku jaga xnak kasi calar..kalu ada faring slider mungkin xder nmpk kesan calar tersebut. ini lah dinamakan ketentuan Ilahi.
yang benar untuk makluman sahaja.
sekian.

takpe la man...calar tu dah lumrah...tu lum wat summersault lagi...moto baru pun calar jugak..tp fairing slider tu mmg ko patut pasang man..menda ni la yg banyak membantu dr tank kemek, calar balar, patah dan sebagainya...

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 53 - Ado amjal ke?? (8/11/2010)

Post by Sponsored content Today at 9:52


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum