Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by Adik Kecil on Wed 3 Nov - 12:04

betool incik pot

Adik Kecil

Posts : 1271
Join date : 17/02/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:04

jimf wrote:
nti jgn lupo minta claim OT dongan manger redzman..
leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu...

Betol ke leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu kalo minta claim OT dongan manger redzman...?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by gilababan on Wed 3 Nov - 12:12

nak pg amjal kn cite pasal r6 ke?

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by nawza on Wed 3 Nov - 12:14

burung tuo dah kembali nampak ehhh..... Twisted Evil

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:15

gilababan wrote:nak pg amjal kn cite pasal r6 ke?

Betol ke kalo nak pg amjal kn cite pasal r6?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:16

nawza wrote:burung tuo dah kembali nampak ehhh..... Twisted Evil

Betol ke burung tuo dah kembali?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by syd on Wed 3 Nov - 12:17

Salam Lempeng Apple..

Banyak nyer tertinggal ketapi. Thanks bang Jimf...lopeh ni nijuan kata nak beli ZX2 dua bijik.....

ziex69 wrote:
jimf wrote:
nti jgn lupo minta claim OT dongan manger redzman..
leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu...

Betol ke leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu kalo minta claim OT dongan manger redzman...?

Bang Pot nak target 700 posting pulok ko? ... Razz

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by furqaan on Wed 3 Nov - 12:24

jimf wrote:
ziex69 wrote:
jimf wrote:
esok bukan ko acara bunuh setan??... scratch

bunuh setan yang samo ko? scratch harap bantuin

mano leh samo...
jumlah setan 10,000 kali lebih dari sorang manusio..
jumlah malaikat lebih 100,000 kali lebih dari sekor setan...

tu yg best...xkan habis bunuh setan smpi kiamat...

eh..betoii ko figure tu... scratch

tahniah .. dah jadi pegawai banci setan ....

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by furqaan on Wed 3 Nov - 12:27

syd wrote:Salam Lempeng Apple..

Banyak nyer tertinggal ketapi. Thanks bang Jimf...lopeh ni nijuan kata nak beli ZX2 dua bijik.....

ziex69 wrote:
jimf wrote:
nti jgn lupo minta claim OT dongan manger redzman..
leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu...

Betol ke leh serbis R6 ekau yg berzaman tak gorak tu kalo minta claim OT dongan manger redzman...?

Bang Pot nak target 700 posting pulok ko? ... Razz

mai la rega kengkawan ... nak merasa gak moto EPAL ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:32

syd wrote:
Bang Pot nak target 700 posting pulok ko? ... Razz

Betol ke Bang Pot nak target 700 posting pulok?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:33

furqaan wrote:
tahniah .. dah jadi pegawai banci setan ....

Betol ke dah jadi pegawai banci setan?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 12:34

furqaan wrote: mai la rega kengkawan ... nak merasa gak moto EPAL ...

Betol ke nak merasa gak moto EPAL ?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by vein on Wed 3 Nov - 12:36

jimf wrote:
gilababan wrote:Maaf dato', den cubo btulkn cket, polis ado hak sbb semua peruntkn undg2 dgunapakai.. Cuma mungkin sbb pengetahuan n amalan member (polis) malas @ tak nk byk keja pasal penguatkuasaan undang2 ni.. Sekadar pendapat n ilmu yg ada, kalau tsilap harap d betulkn.

maaf baban...
maksud den bukan xde hak... cuma "priority" lebih pada kalu xdo lesen, xdo documen lengkap gitu laa...
depa mmg bole saman sebab mmg betul polis punyo peruntukan utk laksanakan semuo undang2...
cuma bab "sita" selalu dilakukan dgn kerjasama kastam..
tang kastam ni depa x peduli ko ada lesen ke xde lesen ke.. ada rtax ke xde..
asal moto xde cukai impot/gomen..depa ada hak sita...

tu maksud den.. maaf yooo.. jgn saman den...

JPJ baru je angkut semua moto kek tepi jalan opis den,2 lori agegegege.
Nasib baik moto den dah masuk basement,kalau tak mampuih.
Dah la jekjekR den tak buleh start,kono lak superkupchai den kono tarik,ilang akal dibuek eh.

vein

Posts : 138
Join date : 06/10/2010
Location : Senawang - Damansara -sumtime Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by jimf on Wed 3 Nov - 12:41

syd wrote:Salam Lempeng Apple..

Banyak nyer tertinggal ketapi. Thanks bang Jimf...lopeh ni nijuan kata nak beli ZX2 dua bijik.....

Lempeng epal? sodap tu...lempeng stroberi ado?
maap laa syidah, eden xdo niat mengato ket sapo especially tuanpunyo moto obersea..
pd den tu hak masing2 nk memilih nk pakai moto apo...terpulang pdo bdgt sendri..
cuma kewajipan kito utk menerangkan baik dan buruknya, tu aje...
sebab bila dah "berkeluarga" camni, susah senang kito samo2 teraso...

wassallam..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ariff908 on Wed 3 Nov - 12:53

ziex69 wrote:
gilababan wrote:Nak pg amjal kena ado lesen antarobangso tak?

tak perlu kot, cuma kena buat sommersault jer bila dah sampai nanti bounce

Men kasar nampak?

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ariff908 on Wed 3 Nov - 13:01

syd wrote:Salam Lempeng Apple..

Banyak nyer tertinggal ketapi. Thanks bang Jimf...lopeh ni nijuan kata nak beli ZX2 dua bijik.....


huh...ramainya clan kat sini...zx2 clan, zzr500 clan, er6 clan, DK clan, Yellow ghost clan...den jugak yg 5%

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by Wan@Blakepare on Wed 3 Nov - 13:03

Salam sume...........Pado abg2 den yg telah memberikan pendapatan tu trimo kasih lah den ucapkan.Maklum lah den ni mudo lai tak byk pengalaman dalam bidang permotoran ni.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by syd on Wed 3 Nov - 13:09

jimf wrote:
syd wrote:Salam Lempeng Apple..

Banyak nyer tertinggal ketapi. Thanks bang Jimf...lopeh ni nijuan kata nak beli ZX2 dua bijik.....

Lempeng epal? sodap tu...lempeng stroberi ado?
maap laa syidah, eden xdo niat mengato ket sapo especially tuanpunyo moto obersea..
pd den tu hak masing2 nk memilih nk pakai moto apo...terpulang pdo bdgt sendri..
cuma kewajipan kito utk menerangkan baik dan buruknya, tu aje...
sebab bila dah "berkeluarga" camni, susah senang kito samo2 teraso...

wassallam..

tidak ler bang Jimf jauh sekali sya nak terasa. Betul apa yg abang cakapkan tu. Lepas bang wan-blakang-parang citer pasai jiran dia tu, kitorg dah diskus kat bilik-dalam-slimut pasal motor ni. Lagipun memey hajat nak lepaskan motor obersea ni dah lama. cuma x der buyer je.

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by syd on Wed 3 Nov - 14:00

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Geng lempeng jer boleh borak kat cnilaa..saya geng putu mayam. Sad

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by jimf on Wed 3 Nov - 14:00

syd wrote:tidak ler bang Jimf jauh sekali sya nak terasa. Betul apa yg abang cakapkan tu. Lepas bang wan-blakang-parang citer pasai jiran dia tu, kitorg dah diskus kat bilik-dalam-slimut pasal motor ni. Lagipun memey hajat nak lepaskan motor obersea ni dah lama. cuma x der buyer je.

tgh diskus pun sempat bunuh setan...
hebat tul loving kopel nii...kalah unkel amm

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by Amm on Wed 3 Nov - 14:06

nawza wrote:yer laa...tau laaa...den x do moto...dah pencennn....!! nak balik chenai laa camnie...huaa..haa... Laughing

Tau tak po...len kali diam..Hua...hua...hua....
Teman tak masuk porem seminggu takut kena marah.....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 14:07

ariff908 wrote: Men kasar nampak?

Betol ke bleh nampak men kasar?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 14:07

blakepare wrote:Salam sume...........Pado abg2 den yg telah memberikan pendapatan tu trimo kasih lah den ucapkan.Maklum lah den ni mudo lai tak byk pengalaman dalam bidang permotoran ni.

Betol ke den ni mudo lai tak byk pengalaman dalam bidang permotoran ni?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by furqaan on Wed 3 Nov - 14:08

Amm wrote:
nawza wrote:yer laa...tau laaa...den x do moto...dah pencennn....!! nak balik chenai laa camnie...huaa..haa... Laughing

Tau tak po...len kali diam..Hua...hua...hua....
Teman tak masuk porem seminggu takut kena marah.....

Viruussssssssssss ............. comel..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by ziex69 on Wed 3 Nov - 14:10

jimf wrote:
tgh diskus pun sempat bunuh setan...
hebat tul loving kopel nii...kalah unkel amm

Betol ke dah diskus kat bilik-dalam-slimut pun sempat bunuh setan walaupun kaki bersimen dan mengalahkan scratch unkel amm ?

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Version 52 - Borak geng lempeng (2/11/2010)

Post by Sponsored content Today at 19:38


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum