Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Thu 7 Oct - 11:52

kamalia wrote:Potenza sedang mengesan kedudukan Sya di PPUM.

den dulu pernah hantar sorang meksi keje PPUM ni..
tapi tetibo lupo pulak jalan nak ke sano tu... scratch

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 11:55

ohoh!! ade wat kes la ni, tetiba wat2 lupo plak,no tepon dia ade lg x bang? Wink

eh,meksi ni ape yer scratch

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Thu 7 Oct - 11:58

kudud wrote:ohoh!! ade wat kes la ni, tetiba wat2 lupo plak,no tepon dia ade lg x bang? Wink

eh,meksi ni ape yer scratch

salleh..
ntah..den pakai cakap jer tu..
tapi meksi tu misi a.k.a nurse dalam citer hentai Japan.... What a Face What a Face

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Thu 7 Oct - 11:59

kudud wrote:ohoh!! ade wat kes la ni, tetiba wat2 lupo plak,no tepon dia ade lg x bang? Wink

eh,meksi ni ape yer scratch

meksi tu baju lelaki mengandung la ..

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 12:02

ouh yaka,len kali pkai la bahasa melayu Razz kalo centu xnak la..
ingatkn lakimelayuseksi What a Face

helem marushin ok x kengkawan? haha,sahja tanya2

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ariff908 on Thu 7 Oct - 12:09

dah tau kat mana wad dia ke?sapa nak g tghari?aku follow

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Thu 7 Oct - 12:09

Lurus bebenor kome nie kudud... untung tunang kamu ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Thu 7 Oct - 12:14

waktu melawat hospital kerajaan bukan ke 12:30- 2:00 pm.
ado sesapo nak poie tghari ni ko?

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 12:21

furqaan wrote:Lurus bebenor kome nie kudud... untung tunang kamu ..

uik,ape fakta yg membuatkn uncle berfikiran bgini? scratch

*jgn la nmpkkan sgt uncle,nnti suma tau lah,ni rahsia sy tau!! sy mmg lurus Smile

kudud da tunang ker weh? Laughing

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 12:22

Raziskov wrote:waktu melawat hospital kerajaan bukan ke 12:30- 2:00 pm.
ado sesapo nak poie tghari ni ko?

sekian

kono masuk wad kor? den kalo sompek buleh la join

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Thu 7 Oct - 12:24

massage dari:

Potenza
wad belum tau lagi..baru lepas x-ray,tgh welding tulang yg patah

Kamal,
tak masuk wad rasanya...

sekian berita jam 12:25pm.

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Thu 7 Oct - 12:27

rasanya tak masuk wad.
kecederaan sya luaran je (setakat tadi)

kol la potenza

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ariff908 on Thu 7 Oct - 12:37

Raziskov wrote:waktu melawat hospital kerajaan bukan ke 12:30- 2:00 pm.
ado sesapo nak poie tghari ni ko?

sekian

jom la jis..kita lunch up skali...

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 12:46

ariff908 wrote:
Raziskov wrote:waktu melawat hospital kerajaan bukan ke 12:30- 2:00 pm.
ado sesapo nak poie tghari ni ko?

sekian

jom la jis..kita lunch up skali...

syoknya la set2 org besar,berjawatan tggi ni,bl2 blh kuar, untung dpt kawan ceni.. Sad
kim salam je la kat ni_juan nnti kalo jumpa yer.. pesan kat dia tabahkan hati, ni semua cobaan

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by nawza on Thu 7 Oct - 13:02

Salam Takziah buat Sya..smoga tabah dan redho dalam mengharungi dugaan yg menimpa... Crying or Very sad

~ Adam sila listkan ahli baru dlm Bionic Club... What a Face

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jipjo71 on Thu 7 Oct - 13:09

GWS sya....

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Thu 7 Oct - 13:29

Jipjo .. aku perati aku telek ... avatar hang tue kalau tak silap ..dari kolor kulit ...raut muka .. gambir awek dari negeri gajah putih ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 7 Oct - 13:44

Baru balik dari melawat sya... kecian.... kecian..... kecian......


ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 7 Oct - 13:47

kecederaan buku lali luar kaki kanan, sudah dibaluti.... siku kanan luka ringan ringan jer, Sya kena tahan wad sementara sebab esok nak kena operate. sian awek yg langgar tadi tu x de sesaper nak pujuk, nasib baik teman ader...

Boleh melawat bila-bila masa, di mana-mana sahaja. Tapi tok leh ramai-ramai, sebab nurse tak cukup nak layan. Wad tu terletak dalam bangunan A&E

Kecederaan tak teruk, masih boleh berlari-lari anak, cuma impact dari kejatuhan tu menyebabkan buku lali sebelah luar kaki kanan bergeser hingga menampakkan tulang....

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by eddy_Gpang on Thu 7 Oct - 14:01

dengar citer ziex pun dah takut....

eddy_Gpang

Posts : 380
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ziex69 on Thu 7 Oct - 14:04

eddy, ko baru dengar citer dah takut. aku tadi sengsorang jer, nurse punyala ramai, sampai aku menggeletar nasib baik tak terkencing lorrr....

ziex69

Posts : 2398
Join date : 20/01/2010
Age : 28

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by eddy_Gpang on Thu 7 Oct - 14:14

tak terkencing... tapi terp*&$%^
aku simpati dgn ko pot

eddy_Gpang

Posts : 380
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Thu 7 Oct - 15:14

sama ..laaa mak neng pun simpati gak .. kenapa lah tak call tadi boley gak beri bantuan cpr ..

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Thu 7 Oct - 15:27

JOM BERSOKAN!!

[You must be registered and logged in to see this link.]

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by adambikers on Thu 7 Oct - 15:28

SCS sya,

petang ni kt amjal laaaa, pastu gi tgk sya terus

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Sponsored content Today at 18:08


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 16 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum