Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Page 13 of 16 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Raziskov on Wed 6 Oct - 14:19

dude..
maso den main kawen2 kek Jopun dulu takdo g kurus2 pun..Very Happy

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Wed 6 Oct - 14:22

salleh....den dah PM ekau cakap den nk join sekali...
pehtu tolong reserve tompek duduk den sobolah awek rusia yo...

timo kacih....

eh...adam cakap ko dah bertunang... betul ek?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by nawza on Wed 6 Oct - 14:24

kudud wrote:kalo baya mak.neng ni agak limited ni Smile
ok oncik.nawza( apo alamat email org umah ekau yo,nnti den cc kat dio Razz )

ahah,muncul pun org yg dnanti2kan(mmg tggu bro ni jwp ja)..
bl2 je dam,tp yg pasti mesjid kat umah ko tu mmg xwat,aku da tanye..
mgkin g mesjid negara,besh skit kot..ade beran?jiwa kena kental beb!!


duda salleh... Laughing ..org umah den kato x yah bagi email doo...nie dio laa yg sruh den poie...haa..haaa..
x po laa..nanti den cubo tanyo kak sya...kut tompek dio ado buek...haa..haa.. Twisted Evil

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Wed 6 Oct - 14:25

Raziskov wrote:dude..
maso den main kawen2 kek Jopun dulu takdo g kurus2 pun..Very Happy

sekian

ajis.. main kawen2 ket jepun yg masuk duit syiling pehtu hulur anu kat lubang tu ye??... scratch

sila bantu...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Wed 6 Oct - 14:27

kudud wrote:ADE SESAPA X NAK P AMIK KUSUS KAWEN?

saya!! saya !! saya !!
cheers

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Wed 6 Oct - 15:09

suma nak MAIN jer!! main2,chaih.. Sad

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by ni_juan82 on Wed 6 Oct - 15:16

furqaan wrote:NIjuannnn ... tulun ambooooo..............


yer...mak neng...bape ansuran buleh nih...???

kalo dpt body dulu pun takpe..pakai enjin jjr dulu...huhuh...

SERIES NI..!!!PM (rezeki kalo dtg begolek bulan depan terus sambau je nih)...

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Wed 6 Oct - 15:21

aah,apo tggu lai makneng,its time to upgrade!!! Twisted Evil

jap,lamo dah sobonar ea den pikir, ni mak neng mana, neng yatimah ka, neng baizura kaa,neng pmbantu rumah ko, neng neng neng... Razz

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Wed 6 Oct - 15:25

Kat Bangsari ni ada satu la dud. Kompleks Niaga. Depan Dataran maybank. Bebudak Sya sumer kursus kat ctuh. Diorg cakap best! Citer pasal kelambu halal jer. [You must be registered and logged in to see this link.]

Nak lagi mulia, buat kat tempat Sya. JAKIM, kat Masjid Negara. Tapi rasanya dah takder kot kat ctuh. Jakim dah pindah kat Putrajaya.... Dalam Masjid negara ada. Nah hamik link nya ... [You must be registered and logged in to see this link.]




syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by nawza on Wed 6 Oct - 15:26

TAHNIAHHH laaa Mak Neng..dah hupgred..kompom lopeh nie lagi lajuuu....
cheers

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Wed 6 Oct - 15:27

kudud wrote:aah,apo tggu lai makneng,its time to upgrade!!! Twisted Evil

jap,lamo dah sobonar ea den pikir, ni mak neng mana, neng yatimah ka, neng baizura kaa,neng pmbantu rumah ko, neng neng neng... Razz

nama semenar mak neng..............Raja Neng Chik Raja Zainal Abidin laaa..

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Wed 6 Oct - 15:29

ni_juan82 wrote:
furqaan wrote:NIjuannnn ... tulun ambooooo..............


yer...mak neng...bape ansuran buleh nih...???

kalo dpt body dulu pun takpe..pakai enjin jjr dulu...huhuh...

SERIES NI..!!!PM (rezeki kalo dtg begolek bulan depan terus sambau je nih)...

Aikk, sudah online kaa...bulum kasi info sudah online, manyak bagut ini laki olang. Sapelaa bininya yg bertuah ini.... cheers




syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Wed 6 Oct - 15:33

syd wrote:Kat Bangsari ni ada satu la dud. Kompleks Niaga. Depan Dataran maybank. Bebudak Sya sumer kursus kat ctuh. Diorg cakap best! Citer pasal kelambu halal jer. [You must be registered and logged in to see this link.]

Nak lagi mulia, buat kat tempat Sya. JAKIM, kat Masjid Negara. Tapi rasanya dah takder kot kat ctuh. Jakim dah pindah kat Putrajaya.... Dalam Masjid negara ada. Nah hamik link nya ... [You must be registered and logged in to see this link.]




tima kacih kakak syd.. sgt berguna,tgk awek2 dlm tu pun manis2 jaa..
i lap mutoU laa...(as a sister yah)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by syd on Wed 6 Oct - 15:35

kudud wrote:
syd wrote:Kat Bangsari ni ada satu la dud. Kompleks Niaga. Depan Dataran maybank. Bebudak Sya sumer kursus kat ctuh. Diorg cakap best! Citer pasal kelambu halal jer. [You must be registered and logged in to see this link.]

Nak lagi mulia, buat kat tempat Sya. JAKIM, kat Masjid Negara. Tapi rasanya dah takder kot kat ctuh. Jakim dah pindah kat Putrajaya.... Dalam Masjid negara ada. Nah hamik link nya ... [You must be registered and logged in to see this link.]




tima kacih kakak syd.. sgt berguna,tgk awek2 dlm tu pun manis2 jaa..
i lap mutoU laa...(as a sister yah)

Mak tau laa nyaahh. tak yah ko mention. Tak kuasa maaakkk....

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kudud on Wed 6 Oct - 15:39

mngelakkan prasangkaan burok kawan2 yg lainlah!!(jgn perasaan yer Razz ) mana mak tau sy ni nyah,auuu..sakit la uu


Last edited by kudud on Wed 6 Oct - 15:41; edited 1 time in total

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by mat zzr on Wed 6 Oct - 15:40

Furqan..

elok lah tu kalau ada plan nak upgred...aku pun nak gak merasa pakai zxr250...tapi masa aku try motor furqan di terengganu semasa makan malam di restoren...furqan komen yg aku ni nampak mcm beruang sarkis ajer...

so kensel lah...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Wed 6 Oct - 15:46

Bila lak teman komeng ceng gitung... ..

Dud ... yang nie neneng la... tahniah gak kat tok sedeng sebab hupgrade dari kuah tambah ker nasi tambah ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by nawza on Wed 6 Oct - 16:16

furqaan wrote:Bila lak teman komeng ceng gitung... ..

Dud ... yang nie neneng la... tahniah gak kat tok sedeng sebab hupgrade dari kuah tambah ker nasi tambah ...


..... Laughing ..... Laughing ... Twisted Evil ... cheers

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Wed 6 Oct - 16:32

mak neng!
nak nenen..
Razz

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by jimf on Wed 6 Oct - 16:54

eikkk...xdo sapo layan den??
nk jadi halimunan jugak laa cam inspektor shahababan... Very Happy

sya... dh berapa ramai anak murid nk kursus kawen ni?? kalu ado 10 nti eden bagi komisen sorang preee ok...

notakaki : Syadud = sya sis kudud... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Bongxz on Wed 6 Oct - 17:04

Salam,

Ada Amjal ko???

Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by furqaan on Wed 6 Oct - 17:14

kamalia wrote:mak neng!
nak nenen..
Razz

gunalah sendiri punya...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Wed 6 Oct - 17:32

furqaan wrote:
kamalia wrote:mak neng!
nak nenen..
Razz

gunalah sendiri punya...

dah lama tak dgr khabar abg bosa?

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Bongxz on Wed 6 Oct - 17:37

Ko memang betul2 teringat dia ke nenen dia Mal.........


Bongxz

Posts : 1286
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by kamalia on Wed 6 Oct - 17:40

Bongxz wrote:Ko memang betul2 teringat dia ke nenen dia Mal.........


haishhh!!!
ko nk mampuih!!

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 47 - Raya dah nak abis woiiii.... (30/9/10)

Post by Sponsored content Today at 18:50


Sponsored content


Back to top Go down

Page 13 of 16 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum