Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by mat zzr on Tue 7 Sep - 16:13

Raziskov wrote:
mat zzr wrote:ajis,,

kompom mmg takde lah...tak payah tunggu bulan 10....

aiiseeyyyman...
ade gak kena bakau kebun pastu claim insurance ni..
apsal takde boss?
clarify la sikit.... Evil or Very Mad

sekian

Sebab semua bajet dah dihabiskan walaupun belum hujung tahun...bajet xtra pun dah licin...nak mintak duit lagi kat bapak besar tak berani...sudahnya petani mcm kita ni yg tersepit...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Raziskov on Tue 7 Sep - 16:17

mat zzr wrote:

Sebab semua bajet dah dihabiskan walaupun belum hujung tahun...bajet xtra pun dah licin...nak mintak duit lagi kat bapak besar tak berani...sudahnya petani mcm kita ni yg tersepit...

aduhaiiiii..
malang betol la keje kat kebun ni..
dulu tak macam ni pun...
baik aku pegi apply jadik otormen sepenuh masa kat Jepun la mcm ni..Evil or Very Mad

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by kudud on Tue 7 Sep - 16:20

mat zzr wrote:
Raziskov wrote:
mat zzr wrote:ajis,,

kompom mmg takde lah...tak payah tunggu bulan 10....

aiiseeyyyman...
ade gak kena bakau kebun pastu claim insurance ni..
apsal takde boss?
clarify la sikit.... Evil or Very Mad

sekian

Sebab semua bajet dah dihabiskan walaupun belum hujung tahun...bajet xtra pun dah licin...nak mintak duit lagi kat bapak besar tak berani...sudahnya petani mcm kita ni yg tersepit...

salam petang nak masuk 4.30..
ni citer wit raye ke bonus ni,kuli mcm den ni tngok jola geng org2 atasan berborak..
hepi besday to mr.usin,smoga berjaya n dberkati.ikutla abg adam tu,dia mmg salah sorg tokoh contoh yg buleh djadikan panduan..
juga hepi belated besday to mr.fie..

ade lg ke yg trtggl ni(slain en zeix kiter)...
smlm mc,sakit pinggang(ksian aku,muda2 da sakit pinggang,bujang lg plak tu,huhu)

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by mat zzr on Tue 7 Sep - 16:20

Raziskov wrote:
mat zzr wrote:

Sebab semua bajet dah dihabiskan walaupun belum hujung tahun...bajet xtra pun dah licin...nak mintak duit lagi kat bapak besar tak berani...sudahnya petani mcm kita ni yg tersepit...

aduhaiiiii..
malang betol la keje kat kebun ni..
dulu tak macam ni pun...
baik aku pegi apply jadik otormen sepenuh masa kat Jepun la mcm ni..Evil or Very Mad

sekian

aku rasa dah sampai masa utk move onn...benda penting mcm ni pun macam main teka kacang dlm botol...nyampess...tapi renovate kantin ada duit plak... scratch

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by fie on Tue 7 Sep - 16:28

salam..
epi birthday buat ali...
panjang umur murah rezeki....

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by nawza on Tue 7 Sep - 16:54

Selamat Hari Raya ..Maaf Zahir dan Batin...pada semua....berhati-hati dijalan raya...ingat org tersayang..!! .........vroommmm......

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by mat zzr on Tue 7 Sep - 17:06

nawza wrote:Selamat Hari Raya ..Maaf Zahir dan Batin...pada semua....berhati-hati dijalan raya...ingat org tersayang..!! .........vroommmm......

tok sedeng...

ko raya balik KL ke...tak de lah jem sebab songsang arus kenderaan..

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by gilababan on Tue 7 Sep - 18:07

Salam...

Menjelang Aidilfitri yg bakal tiba & memandangkan sy akan bertolak balik kg hr esok, saya ingin memohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki andaikata sepanjang perkenalan dengan kawan2 semua ada tersilap tuturkata, perbuatan mahupun disengajakan @ tidak disengajakan tak kira samada semasa kita berjumpa @ di forum mahupun facebook... Saya doakan agar persahabtan kita akan kekal hingga akhir hayat...

Bro vis, c u at Mersing... Pukul brp gerak kuar dr Mersing???

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by kamalia on Tue 7 Sep - 18:21

adambikers wrote:
hi-wayMAN wrote:bbuke kat kedai gay jom dam...ada bran?...huhuhu

bole gak tu.. ali jommm.. dtg umah aku dulu pastu kita gi bukak kat kedai gay sesama.. amacam ali?

fresh meat!!
cheers

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by adambikers on Tue 7 Sep - 18:38

kamalia wrote:
adambikers wrote:
hi-wayMAN wrote:bbuke kat kedai gay jom dam...ada bran?...huhuhu

bole gak tu.. ali jommm.. dtg umah aku dulu pastu kita gi bukak kat kedai gay sesama.. amacam ali?

fresh meat!!
cheers


syyyttt!!! jgn bising2, nnt dia takut nak dtg Razz

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Amm on Tue 7 Sep - 19:16

nawza wrote:Selamat Hari Raya ..Maaf Zahir dan Batin...pada semua....berhati-hati dijalan raya...ingat org tersayang..!! .........vroommmm......

Huh...lain macam jer Ninja FI ko angkel... Smile

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by ni_juan82 on Tue 7 Sep - 20:03

JANGAN LAJU MCM NIH.. BERHATI2 DI JALAN RAYA

[You must be registered and logged in to see this link.]

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by ni_juan82 on Tue 7 Sep - 20:04

Celebrationn kelab gay kat mane wei...

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by jipjo71 on Tue 7 Sep - 21:48

adambikers wrote:
kamalia wrote:
adambikers wrote:
hi-wayMAN wrote:bbuke kat kedai gay jom dam...ada bran?...huhuhu

bole gak tu.. ali jommm.. dtg umah aku dulu pastu kita gi bukak kat kedai gay sesama.. amacam ali?

fresh meat!!
cheers


syyyttt!!! jgn bising2, nnt dia takut nak dtg Razz
nyampah.....

jipjo71

Posts : 532
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pee Jay - Sg Buloh

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Amm on Tue 7 Sep - 23:22

Malam ni TTS ke...I polow

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by ali@kudid on Wed 8 Sep - 0:08

jipjo71 wrote:
adambikers wrote:
kamalia wrote:
adambikers wrote:
hi-wayMAN wrote:bbuke kat kedai gay jom dam...ada bran?...huhuhu

bole gak tu.. ali jommm.. dtg umah aku dulu pastu kita gi bukak kat kedai gay sesama.. amacam ali?

fresh meat!!
cheers


syyyttt!!! jgn bising2, nnt dia takut nak dtg Razz
nyampah.....

aiyo..nsb bek xjd pegi...

trime kasih kt sume yg wish bday sy kanak2 ribena hr ni...

kpd yg nk blk kg tu, hati2 dlm perjalanan..bia lmbt asl slamat..
sy xde perjalanan pun psl xde kg,hehe..
slamat hari raya kpd semua warga zzrian..
mohon maaf andai terkasar bahasa..

ali@kudid

Posts : 666
Join date : 26/01/2010
Age : 29
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Wan@Blakepare on Wed 8 Sep - 0:08

Jom lepok kedai buje.........sambil make colek.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by ali@kudid on Wed 8 Sep - 0:12

mu ajok sapo dio abe we?

ali@kudid

Posts : 666
Join date : 26/01/2010
Age : 29
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by adambikers on Wed 8 Sep - 0:56

blakepare wrote:Jom lepok kedai buje.........sambil make colek.

keda pelaye dulu sek kitooooo

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by nawza on Wed 8 Sep - 1:35

mat zzr wrote:
nawza wrote:Selamat Hari Raya ..Maaf Zahir dan Batin...pada semua....berhati-hati dijalan raya...ingat org tersayang..!! .........vroommmm......

tok sedeng...

ko raya balik KL ke...tak de lah jem sebab songsang arus kenderaan..

mat zzr..bilo maso den ghayo kek KL.. scratch ekau ghayo nie...mosti byak org dtg kan...tahun nie ado buek live lagi ko..kek tv...?? Laughing ..biaso klau zaman kanak2..mmg feberet..duk dopan tv psal nak tgok ado satu makhluk tue naik basikal....huaa..haaa... Twisted Evil ...jgn maraaaa ahhh...mat zzr...selamat hari rayo maaf zahir dan batin...... What a Face

kak amm...den nyo motot..roda satu laa.....tapi ado pkai btec..bkan betik yooo... Laughing ..!! tue psal bunyi dio lain mcm skit....nanti bsok den uploadkan gmbar ehhh...!! Twisted Evil


Last edited by nawza on Wed 8 Sep - 1:37; edited 1 time in total

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Amm on Wed 8 Sep - 1:36

Nak sampuk tak tau ghoyak kelate...

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Amm on Wed 8 Sep - 5:39

Salam subuh......nak gi jogging sat..

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by kamalia on Wed 8 Sep - 8:51

Assalamualaikum Semua Warga ZZRIANZ,

Hari ini adalah hari terakhir saya di pejabat sebelum bercuti menyambut Raya.
Sepanjang saya mengenali ZZRianz pada awal 2007, byk kenangan pahit manis,
gurau senda, pengalaman suka duka, krisis dikongsi bersama.
jadi mungkin ada terkasar bahasa atau terlanjur kata.
Bersempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma,
saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
Selamat Berbuka Puasa.

Salam.

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by eddy_Gpang on Wed 8 Sep - 9:52

Assalamualaikum Semua Warga ZZRIANZ,

Hari ini adalah hari terakhir saya di pejabat sebelum bercuti menyambut Raya.
Sepanjang saya mengenali ZZRianz pada awal 2007, byk kenangan pahit manis,
gurau senda, pengalaman suka duka, krisis dikongsi bersama.
jadi mungkin ada terkasar bahasa atau terlanjur kata.
Bersempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma,
saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
Selamat Berbuka Puasa dan Selamat hari raya...pandu cermat, biar lambat asal selamat

p/s: kamalia..apasal ayat ko sama dengan aku???

eddy_Gpang

Posts : 380
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Raziskov on Wed 8 Sep - 9:52

kamalia wrote:Assalamualaikum Semua Warga ZZRIANZ,

Hari ini adalah hari terakhir saya di pejabat sebelum bercuti menyambut Raya.
Sepanjang saya mengenali ZZRianz pada awal 2007, byk kenangan pahit manis,
gurau senda, pengalaman suka duka, krisis dikongsi bersama.
jadi mungkin ada terkasar bahasa atau terlanjur kata.
Bersempena Hari Raya Aidilfitri yang bakal menjelma,
saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan
Selamat Berbuka Puasa.

Salam.

buat kali pertamanya sejak menyertai ZZRianz post Kamal bersih...
tak byk mencarut... Razz Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 44 - Balikkkk kampungggg Beraya (7/9/10)

Post by Sponsored content Today at 20:18


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 16 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum