Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ariff908 on Tue 10 Aug - 9:37

Raziskov wrote:Takbleh tidor la malam ni..
terbayang2 aku ride sensorang pakai zzr250 semput..
sayu jer hati tetiba... [You must be registered and logged in to see this image.]
zek..ex..six tuuuuuuuu.......Very Happy

sekian

aku kan ade jis...dah menuntut ilmu lastmen united ngan tok guru lastmen...ko takkan bersaorgan...

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 9:39

Raziskov wrote:Takbleh tidor la malam ni..
terbayang2 aku ride sensorang pakai zzr250 semput..
sayu jer hati tetiba... [You must be registered and logged in to see this image.]
zek..ex..six tuuuuuuuu.......Very Happy

sekian

25hb dah nak masyuuuuk....cukup lah donpemen z750...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ariff908 on Tue 10 Aug - 9:42

dah terasa angin sepoi2 bahasa kat chenang......

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ariff908 on Tue 10 Aug - 9:43

mat zzr wrote:
Raziskov wrote:Takbleh tidor la malam ni..
terbayang2 aku ride sensorang pakai zzr250 semput..
sayu jer hati tetiba... [You must be registered and logged in to see this image.]
zek..ex..six tuuuuuuuu.......Very Happy

sekian

25hb dah nak masyuuuuk....cukup lah donpemen z750...

jis, aku nasihatkan ko amik ilmu summersault dulu sebelum beli moto ni.sangat berguna semasa kcemasan... Razz

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by fie on Tue 10 Aug - 9:47

ariff908 wrote:
mat zzr wrote:
Raziskov wrote:Takbleh tidor la malam ni..
terbayang2 aku ride sensorang pakai zzr250 semput..
sayu jer hati tetiba... [You must be registered and logged in to see this image.]
zek..ex..six tuuuuuuuu.......Very Happy

sekian

25hb dah nak masyuuuuk....cukup lah donpemen z750...

jis, aku nasihatkan ko amik ilmu summersault dulu sebelum beli moto ni.sangat berguna semasa kcemasan... Razz

arip ajiz nak haupgred z7 ke?...r6 dia tu simpan je..
ngah ajiz pinjam r6...

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 9:50

ariff908 wrote:
Raziskov wrote:Takbleh tidor la malam ni..
terbayang2 aku ride sensorang pakai zzr250 semput..
sayu jer hati tetiba... [You must be registered and logged in to see this image.]
zek..ex..six tuuuuuuuu.......Very Happy

sekian

aku kan ade jis...dah menuntut ilmu lastmen united ngan tok guru lastmen...ko takkan bersaorgan...

salam pagi...
ekau cayo laa si ajis tu... namo ajo tupaiooo, blok calar...
tapi moto tu laa chempiong bukit putus... tag team dongan tok misai & furqaan ket heway segamat/kolo pilah..

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by nawza on Tue 10 Aug - 10:05

salam sebelum ramadhan....

x po laaa jis...walaupun adam hupgred...ko masih ado laie mber...zex x six to pai o...kaler hijau tue....! ado lagi geng2 250...janji ado moto...kono mcam den nie...apo ado... Crying or Very sad ... Neutral .. den lagi sodeh..kompom lopeh nie adam x naik bas skolah dahhh...psal dah ado zex x six.... Twisted Evil ...sapo laaa yg nak tumpang ngan den..huh..huh...naik lori ayam...jo laaa... silent

tapi klau ko hupgred ....bak kate kudud ..moto nie mmg sesuwai laaa...kompom kaki sampai.... Twisted Evil Twisted Evil ....
( hee..hee...jgn bwk geng yer jis....takut den..skarang ajis nak ado group baru...haa..haa... Laughing ..)


[img][You must be registered and logged in to see this image.][/img]

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ariff908 on Tue 10 Aug - 10:38

tahniah dam upgred ZX6..mmg sesuai la ngan awek hollanders tu...

abis la smua kena kitai pas ni...ajis kasi kluar la R6 tuh..simpan buek apo?

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by hi-wayMAN on Tue 10 Aug - 10:52

ariff908 wrote:tahniah dam upgred ZX6..mmg sesuai la ngan awek hollanders tu...

abis la smua kena kitai pas ni...ajis kasi kluar la R6 tuh..simpan buek apo?

buek cencalok la agak eh.... Razz

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by adambikers on Tue 10 Aug - 10:59

ariff908 wrote:tahniah dam upgred ZX6..mmg sesuai la ngan awek hollanders tu...

abis la smua kena kitai pas ni...ajis kasi kluar la R6 tuh..simpan buek apo?

huishhh.. ni cite dari mana plak kuar ni..
aku ni gaji cukup2 makan jee.. Suspect

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 11:06

kudud wrote:biar betul ni weh,blh try ni

[You must be registered and logged in to see this link.]

citttt....masa aku xde pitih ni laa kuar murah2..
moto ni dah kuar dulu...berbelas ribu dia nk tolak... hampehhhh...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Tue 10 Aug - 11:23

tp mcm tipu jaa, ni suma mcm geng jaa

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

suma xde no kontek pun..

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 11:34

kudud wrote:tp mcm tipu jaa, ni suma mcm geng jaa

[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]
[You must be registered and logged in to see this link.]

suma xde no kontek pun..

haah laaaa...hehehe..
lahanat tul dioarg ni semua... nama semua mat saleh...
pehtu xde contact no...kena email aje..
bila email, sure suruh bankin... pehtu lesap laaaa duit raya...
mot dpt simpan gambo aje laaa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 11:51

iklan tipu org... Evil or Very Mad

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by adambikers on Tue 10 Aug - 12:35

sume dah nak hapgred ke kat sini? Sad

kena carik porum zzr lain la jawap nyer aku pasni

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Tue 10 Aug - 12:40

tu utk pilihan je la dam,ko nak pun blh,xde masaklah...

*tgn tepuk2 dada-aku tetap dgn zzr250 akuuuuu...yeeeehah!!!

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ManCaL on Tue 10 Aug - 12:59

salam..
i coming...setelah dokat seminggu den xleh bukak furum dokat kompter pej den..
yahoooo...
pns cite semuanye sembang2 hupgred ajo...

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kamalia on Tue 10 Aug - 13:24

ManCAL wrote:salam..
i coming...setelah dokat seminggu den xleh bukak furum dokat kompter pej den..
yahoooo...
pns cite semuanye sembang2 hupgred ajo...

sila jgn kacau thread KSR ya.. Very Happy

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kamalia on Tue 10 Aug - 13:28

jimf wrote:
kudud wrote:biar betul ni weh,blh try ni

[You must be registered and logged in to see this link.]

citttt....masa aku xde pitih ni laa kuar murah2..
moto ni dah kuar dulu...berbelas ribu dia nk tolak... hampehhhh...

bila masa yg ko ada pitih nye jimf?
tah penah jumpa pong.. Laughing

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Raziskov on Tue 10 Aug - 13:57

kamalia wrote:
ManCAL wrote:salam..
i coming...setelah dokat seminggu den xleh bukak furum dokat kompter pej den..
yahoooo...
pns cite semuanye sembang2 hupgred ajo...

sila jgn kacau thread KSR ya.. Very Happy

en.kam...nnt saya suruh ika sebat dan sula montot kamu.. Very Happy Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by adambikers on Tue 10 Aug - 14:17

kudud wrote:tu utk pilihan je la dam,ko nak pun blh,xde masaklah...

*tgn tepuk2 dada-aku tetap dgn zzr250 akuuuuu...yeeeehah!!!

yezzaaa.. begitu jua dgn aku.. janji hapgred skill

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Vistana1 on Tue 10 Aug - 14:20

Salam Semua.........

Salam Ramadhan.....semua dah hupgred dah....huishhhhhhh.........tinggal laa camni......

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 14:22

hapgred skill lagi bagus dari upgred motot...

hapgred skill = hapgred hutang....

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 14:22

kamalia wrote:
bila masa yg ko ada pitih nye jimf?
tah penah jumpa pong.. Laughing

yo laaa...tau laaa moto den reput... xdo pitih nak upgred....mencilaaaa

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 14:23

Vistana1 wrote:Salam Semua.........

Salam Ramadhan.....semua dah hupgred dah....huishhhhhhh.........tinggal laa camni......

den kan ado setio menanti ket belakang utk dikitai dan ditinggalkan...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Sponsored content Today at 20:35


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum