Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Vistana1 on Tue 10 Aug - 14:28

jimf wrote:
kamalia wrote:
bila masa yg ko ada pitih nye jimf?
tah penah jumpa pong.. Laughing

yo laaa...tau laaa moto den reput... xdo pitih nak upgred....mencilaaaa

x caya kau laa JIMF....orang Perak macam hang ni banyak pitih.........sorok bawah tikar mengkuang...ceruk dapur tu...

Vistana1

Posts : 875
Join date : 24/01/2010
Age : 44
Location : Sg Petani

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 14:46

Vistana1 wrote:x caya kau laa JIMF....orang Perak macam hang ni banyak pitih.........sorok bawah tikar mengkuang...ceruk dapur tu...

teman mengkuang pun takde yop... ate camne nak nyoroknya..
bawah umah teman sangkor ayam melambak leee... kalu sorok pun habih di taik ayam kan duit tu semua...

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 14:47

jimf wrote:
Vistana1 wrote:Salam Semua.........

Salam Ramadhan.....semua dah hupgred dah....huishhhhhhh.........tinggal laa camni......

den kan ado setio menanti ket belakang utk dikitai dan ditinggalkan...

jadi lastmen mmg lah utk dikitai dan ditinggalkan...kalau tak jadi lastmen...lain plak citer...org lain plak dikitai..

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 14:48

appaaaara...ris..

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by ariff908 on Tue 10 Aug - 14:58

kepada kawan2 seperjuangan semua..diucapkan slamat menyambut ramadhan Al Mubaraq.mintak maaf kalau ade terkasar bahasa, tersilap kata, tersalah sangka, terlebih bergurau, terlebih mengusik dan sebagainya.lebih2 pada Man Roti yang sebenarnya aku pun tak tau ko marah aku pasal apa asalnya.Smoga kita smua mendapat keberkatan dan kemuliaan dibulan yg mulia ini...salam ramadhan....

ariff908

Posts : 2041
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 15:06

dah nak petang...
dah nak masuk 1 ramadan...
salam menyambut ramadan pada semua...
semoga ibadah puasa kali ni akan lebih berkat...
mohon pada Allah agar dpt kita sempurnakan ramadan kali ini dan terus menyambut syawal..
juga utk ramadan ditahun2 hadapan...
Mohon ampun mohon maaf.. banyak yg den kutuk... terutama geng hobbit..
anggap laa semua hanya gurauan...tiada disimpan dlm hati...sekadar utk menambah kemesraaan...
wassallam....

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Chef Bob on Tue 10 Aug - 15:15


Seorang Nurse, Ratna menahan teksi. Sedang dalam perjalanan.. . Pemandu
teksi iaitu Feddy asyik memerhati Nurse itu melalui cermin
tengahnya..Merasa kehairanan.. . Nurse itu bertanya...

"Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"

Feddy tersenyum malu dan berkata...
" Sebenarnya.. . saya selalu berfantasi.. ..maaf ya... saya sangat ingin
mencium seorang Nurse..."

"Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu
memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu
encik mesti masih single" kata Nurse...

Feddy gembira dan berkata...
"iya...iya, saya masih single".

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Feddy terus mencium
nurse itu selama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan
kembali.

Tapi feddy menangis teresak-esak sambil berkata...

"Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah
berkahwin".

Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata...

"Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan.. . Saya
juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta
pakaian beragam

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by gilababan on Tue 10 Aug - 15:17

Den nk simpan ucapan last minit la... bg sumer buat ucapan dolu... ngeh ngeh...

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 15:22

gilababan wrote:Den nk simpan ucapan last minit la... bg sumer buat ucapan dolu... ngeh ngeh...

simpan laaa.. nti lopaih balik ride langkawi kitaorg baca laa... Razz

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by gilababan on Tue 10 Aug - 15:28

ChefBob_DrBig wrote:
Seorang Nurse, Ratna menahan teksi. Sedang dalam perjalanan.. . Pemandu
teksi iaitu Feddy asyik memerhati Nurse itu melalui cermin
tengahnya..Merasa kehairanan.. . Nurse itu bertanya...

"Encik.. kenapa encik melihat saya begitu ??"

Feddy tersenyum malu dan berkata...
" Sebenarnya.. . saya selalu berfantasi.. ..maaf ya... saya sangat ingin
mencium seorang Nurse..."

"Oh begitu!! tak der masalah... encik boleh mencium saya.. kalau itu
memang memberikan ketenangan buat encik... tapi saya ada syarat iaitu
encik mesti masih single" kata Nurse...

Feddy gembira dan berkata...
"iya...iya, saya masih single".

Kemudian teksi itu diberhentikan di jalan sepi... Feddy terus mencium
nurse itu selama 10 minit... kemudian mereka pun meneruskan perjalanan
kembali.

Tapi feddy menangis teresak-esak sambil berkata...

"Maafkan saya cik... saya merasa bersalah... sebenarnya saya sudah
berkahwin".

Mendengar penerangan itu Ratna tersenyum bijak dan berkata...

"Sudahlah encik... tidak ada apa-apa yang perlu di bimbangkan.. . Saya
juga bersalah. Saya juga bukanlah seorang Nurse... saya adalah seorang Mak Nyah yang kebetulan dalam perjalanan menuju ke pesta
pakaian beragam


Mencuratla... seb bek den masih pose.... clown

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by tenukz on Tue 10 Aug - 15:36

Salam petang nak masuk ramadhan....bila lak nak gi langkawi....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 15:38

matzzr.... ko jual moto ko dulu rm5k kann???....mana2 leh dapt, kualiti kurang laaa
(pokcik ni cakap)...

[You must be registered and logged in to see this link.]


Last edited by jimf on Tue 10 Aug - 15:41; edited 1 time in total

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by jimf on Tue 10 Aug - 15:39

tenukz wrote:Salam petang nak masuk ramadhan....bila lak nak gi langkawi....

org dah lama balik laaaa... lepas gi tganu hari tu... coklat berguni beli pun dah habis...
ni nak gi vetnam lak... nk ikut?

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by gilababan on Tue 10 Aug - 15:42

jimf wrote:
tenukz wrote:Salam petang nak masuk ramadhan....bila lak nak gi langkawi....

org dah lama balik laaaa... lepas gi tganu hari tu... coklat berguni beli pun dah habis...
ni nak gi vetnam lak... nk ikut?

Bukan nak pg europe ko??? What a Face

gilababan

Posts : 1331
Join date : 19/01/2010
Age : 37
Location : North Pole, Uganda

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 15:47

jimf wrote:matzzr.... ko jual moto ko dulu rm5k kann???....mana2 leh dapt, kualiti kurang laaa
(pokcik ni cakap)...

[You must be registered and logged in to see this link.]

RM8500 siap ada pannier kira ok lah...lepas nego jadi jugak RM5500...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Raziskov on Tue 10 Aug - 16:23

Selamat Hari Raya semuaaaa...

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by dwan on Tue 10 Aug - 16:33

selamat menyambut ramadhan & berlumba2 moto menambahkan amalan di bulan yang mulia ini, mohon maaf pada semue....peace no war!!!

dwan

Posts : 25
Join date : 15/05/2010
Location : klang

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by mat zzr on Tue 10 Aug - 16:33

Raziskov wrote:Selamat Hari Raya semuaaaa...

sekian

laa....dah raya ke?...tak sempat nak bayar zakat fitrah...

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by nawza on Tue 10 Aug - 16:36

jimf wrote:
tenukz wrote:Salam petang nak masuk ramadhan....bila lak nak gi langkawi....

org dah lama balik laaaa... lepas gi tganu hari tu... coklat berguni beli pun dah habis...
ni nak gi vetnam lak... nk ikut?

tenukz...camno go bleh ado kek cherating ari tue....perghhh...laju tul moto ko.....!!

scratch .. scratch ..

nawza

Posts : 1670
Join date : 20/01/2010
Age : 32
Location : Pdg Temu - Alor Gajah, Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by kudud on Tue 10 Aug - 16:38

jimf wrote:matzzr.... ko jual moto ko dulu rm5k kann???....mana2 leh dapt, kualiti kurang laaa
(pokcik ni cakap)...

[You must be registered and logged in to see this link.]

aduhh,rugi xbeli msa kat trengganu arituu... cheers

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by farislan on Tue 10 Aug - 16:40

Salam menyambut ramadan utk smua...maaf nak bertanya..den ni jahil skit..kalu sakit bleh posa ko?...

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Chef Bob on Tue 10 Aug - 16:42

gastrick buleh kot chelan... separuh hari...

Chef Bob

Posts : 492
Join date : 20/01/2010
Location : SUNGEI BISI-KAJANG-BENTONG

View user profile http://zzrianzoldskool.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by farislan on Tue 10 Aug - 16:59

Chef and YB Jimf...jom upgred yg ni..gerenti ride santai punyo

[img][You must be registered and logged in to see this image.] Uploaded with ImageShack.us[/img]

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Dinz on Tue 10 Aug - 17:06

Maghrib dah nak masuk cuma beberapa jam lagi, maka bermulalah kewajipan kita utk berpuasa pada esok hari.
Dan malam ini selepas isyak, bermulalah sembahyang sunat Terawih.

Oleh itu, aku ucapkan selamat menyambut Bulan Ramadhan dan selamat memperbanyakkan amal ibadat. Semuga diberkati dan dirahmati segala amalan kita oleh Yang Maha Esa.

Bulan puasa Short Ride tak ada ka?

Dinz

Posts : 797
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by hi-wayMAN on Tue 10 Aug - 17:06

salam ramadhan buat seluruh muslimin & muslimat...
semoga diberi kekuatan menunaikan tuntutan & mendapat rahmat serta keberkatan.....insya Allah

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Versi 39 - Nak posa dah weiii (9th Aug 2010)

Post by Sponsored content Today at 18:09


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 16 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum