Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Page 15 of 17 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by hi-wayMAN on Thu 20 May - 18:12

mat zzr wrote:boring lah kalau MC musin hujan...dah 2 hari aku tersadai kat rumah...nak ride hujan tak berenti lagi....tengok astro plak asyik siaran tergendala bila hujan lebat...nak main repair motor tak reti plak...apa nak buat?... Crying or Very sad

buat persediaan perkhidmatan permintaan kaum ibu je la mat zzr....mlm ni kan mlm jemaat...ujan plak tu... Razz

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by mat zzr on Thu 20 May - 18:16

dah sudah...kan hujan tadi... Twisted Evil

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by fie on Thu 20 May - 18:22

aktif dikala musim hujan...

fie

Posts : 1178
Join date : 20/01/2010
Age : 26
Location : hulu langat - kuala lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by hi-wayMAN on Thu 20 May - 18:24

mat zzr wrote:dah sudah...kan hujan tadi... Twisted Evil

itulah kelebihan MC....x yah tunggu malam...kekekeekkeeeeeee Twisted Evil

hi-wayMAN

Posts : 1336
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by mat zzr on Thu 20 May - 19:07

hi-wayMAN wrote:
mat zzr wrote:dah sudah...kan hujan tadi... Twisted Evil

itulah kelebihan MC....x yah tunggu malam...kekekeekkeeeeeee Twisted Evil


ya betul...10 markah utk anda.... Razz

mat zzr

Posts : 8220
Join date : 20/01/2010
Age : 29

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by adambikers on Thu 20 May - 21:38

ishkk korang nie..
ingat2 la skit kat org bujang cam aku ni..
baca korang nyer statement tu leh buat aku mengalir air mata ooo

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Raziskov on Thu 20 May - 22:23

Ape la dirang ni kan Dam..
sian kat set2 mcm kita ni.... Razz Razz

sekian

Raziskov

Posts : 4418
Join date : 23/01/2010
Age : 40
Location : Shah Alam - Melaka

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by adambikers on Thu 20 May - 22:28

camni la nasib sorang bujang di malam jumaat

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by jefnoka1 on Thu 20 May - 22:37

legaaaaaaaaa
Smile

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
murid Kerajaan 7 petala langit, Lastmen konvoi, Ahli Lembaga Pengarah Jambu Air Holdings, pemilik muto reput

jefnoka1

Posts : 1170
Join date : 19/01/2010
Age : 50
Location : Kota Damansara - DENmark - DresDEN Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by tenukz on Thu 20 May - 22:51

tu la dam....benda kat celah kangkang ko tu bukan guna utk kencing aja tau....ada lagi kegunaan lain....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by adambikers on Thu 20 May - 22:56

oooo ye ke? tatau plak aku ada kegunaan lain..

bang long jeff... jgn duk lega2.. kih kih kih

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Wan@Blakepare on Thu 20 May - 23:05

salam ler.........meh salam dulu........

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Wan@Blakepare on Thu 20 May - 23:07

Jom pi minum kat tepi loji amik aroma terapi minda....

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by ni_juan82 on Thu 20 May - 23:52

Tepi loji belah mane?..ade mission mlm ni..pasang double stand ngan spray rantai..hahah..persediaan TTs esok.

Kalo sempat kang sampai le kat tepi loji tu..

ni_juan82

Posts : 650
Join date : 20/03/2010
Age : 34
Location : PANTAI DALAM / WANGSA MAJU KL - MELAKA

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Amm on Fri 21 May - 0:11

tenukz wrote:tu la dam....benda kat celah kangkang ko tu bukan guna utk kencing aja tau....ada lagi kegunaan lain....

Ayat Mejar ni aku baca 5,6 kali pun tak paham lagi.....Ishhhh... mengkome ni cuba citer apa kegunaan lain.....

Amm

Posts : 4999
Join date : 19/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by tenukz on Fri 21 May - 0:37

pttuuiiihh...tak paham...bila malam jumaat dah lepas inzal jer jadi tak paham lak...hampeh....

tenukz

Posts : 445
Join date : 24/01/2010
Age : 22
Location : Melaka - Bkt Jalil

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Wan@Blakepare on Fri 21 May - 2:53

ni_juan82 wrote:Tepi loji belah mane?..ade mission mlm ni..pasang double stand ngan spray rantai..hahah..persediaan TTs esok.

Kalo sempat kang sampai le kat tepi loji tu..
Kalau dah bukak motor zzr tu jangan harap la nak datang lepak hmmmm aku lepak je lah sesorang kat sini.

Wan@Blakepare

Posts : 1591
Join date : 27/03/2010
Age : 41
Location : Bandar Saujana Putra

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by jefnoka1 on Fri 21 May - 7:45

salam pagi yang legaaaa Smile

jap lagi nak boli betri la plak...
nks kaluuuu Smile

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
murid Kerajaan 7 petala langit, Lastmen konvoi, Ahli Lembaga Pengarah Jambu Air Holdings, pemilik muto reput

jefnoka1

Posts : 1170
Join date : 19/01/2010
Age : 50
Location : Kota Damansara - DENmark - DresDEN Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by jefnoka1 on Fri 21 May - 8:18

dah lamo tak menulis dgn panjang....

diam tak diam, konvoi tak konvoi, trek tak trek, tts tak tts, dah masuk tahun ke empat den bergelumang dgn zzrianz... byk kenangan manis bersama... kenangan pahit alhamdulillah takdo pado den... cumo kenangan sedih kpd seorg sahabat yg telah pergi menemui Illahi awal tahun ini...
Dalam kita mengharungi waktu bersama sebagai rakan dan sahabat byk perkara yang kalau kita imbas kembali boleh dijadikan panduan agar pertalian silaturrahim yang ada pada kita semua dapat dieratkan pada masa akan datang... salah satu yang den rasa perlu kita beri perhatian ialah perlunya kita saling bertolak ansur akan kelebihan dan kelemahan antara satu sama lain...
semua kita ni ada komitmen keluarga dan karier... kegiatan bermotor ini bolehlah dikategorikan sbg riadah yang banyak juga manfaatnya... tapi bila bertembung antara riadah, kerjaya dan keluarga maka rakan2 semua buatlah pertimbangan yang sebaik2nya... Antara konvoi dan kenduri Razz, antara trekdey dan kerja outstation, antara tts dan kesihatan keluarga... antara hapgred dan simpanan utk masa depan... semua ini memerlukan kita membuat penilaian sebaiknya dlm mengharungi hidup berkeluarga...
Jangan kerana konvoi hubungan bersaudara menjadi renggang... jangan kerana trekdey kerjaya jadi tungganglanggang... jangan kerana tts yang sakit menjadi tenat... jangan kerana terikut2 kawan hapgred kewangan ditadbir along...

coretan ini bukanlah berkaitan dgn sesiapa, cuma peringatan utk diri ini jua... bukankah ingat mengingatkan itu tuntutan agama... semoga kita mendapat manfaat darinya...

sekian... renung2kan dan selamat beramal Smile

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
murid Kerajaan 7 petala langit, Lastmen konvoi, Ahli Lembaga Pengarah Jambu Air Holdings, pemilik muto reput

jefnoka1

Posts : 1170
Join date : 19/01/2010
Age : 50
Location : Kota Damansara - DENmark - DresDEN Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by farislan on Fri 21 May - 8:32

Amm Nova wrote:
tenukz wrote:tu la dam....benda kat celah kangkang ko tu bukan guna utk kencing aja tau....ada lagi kegunaan lain....

Ayat Mejar ni aku baca 5,6 kali pun tak paham lagi.....Ishhhh... mengkome ni cuba citer apa kegunaan lain.....

Keh..Keh...Keh....sambong le laei citer ni best wooo.....


P/S: Mulai 23/5/2010 den jadi lelaki gersang...hu..hu...

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by adambikers on Fri 21 May - 8:34

baeklah bang long.. akan ku semat musabah diri harini.. jom kawin!!!

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by jefnoka1 on Fri 21 May - 8:38

adambikers wrote:baeklah bang long.. akan ku semat musabah diri harini.. jom kawin!!!
tambah lagi satu...

adam nak kawen satu... jgn plak ado nak ngikut kawen LAGI satu... nanti pinggan terbang den taktau Razz Razz

________________________________________________________________________________________
[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
murid Kerajaan 7 petala langit, Lastmen konvoi, Ahli Lembaga Pengarah Jambu Air Holdings, pemilik muto reput

jefnoka1

Posts : 1170
Join date : 19/01/2010
Age : 50
Location : Kota Damansara - DENmark - DresDEN Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by adambikers on Fri 21 May - 8:42

Kih kih kih.. Mcm yg memesan je nak kawin lg satu..

adambikers

Posts : 2914
Join date : 20/01/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by farislan on Fri 21 May - 8:42

jefnoka1 wrote:dah lamo tak menulis dgn panjang....

diam tak diam, konvoi tak konvoi, trek tak trek, tts tak tts, dah masuk tahun ke empat den bergelumang dgn zzrianz... byk kenangan manis bersama... kenangan pahit alhamdulillah takdo pado den... cumo kenangan sedih kpd seorg sahabat yg telah pergi menemui Illahi awal tahun ini...
Dalam kita mengharungi waktu bersama sebagai rakan dan sahabat byk perkara yang kalau kita imbas kembali boleh dijadikan panduan agar pertalian silaturrahim yang ada pada kita semua dapat dieratkan pada masa akan datang... salah satu yang den rasa perlu kita beri perhatian ialah perlunya kita saling bertolak ansur akan kelebihan dan kelemahan antara satu sama lain...
semua kita ni ada komitmen keluarga dan karier... kegiatan bermotor ini bolehlah dikategorikan sbg riadah yang banyak juga manfaatnya... tapi bila bertembung antara riadah, kerjaya dan keluarga maka rakan2 semua buatlah pertimbangan yang sebaik2nya... Antara konvoi dan kenduri Razz, antara trekdey dan kerja outstation, antara tts dan kesihatan keluarga... antara hapgred dan simpanan utk masa depan... semua ini memerlukan kita membuat penilaian sebaiknya dlm mengharungi hidup berkeluarga...
Jangan kerana konvoi hubungan bersaudara menjadi renggang... jangan kerana trekdey kerjaya jadi tungganglanggang... jangan kerana tts yang sakit menjadi tenat... jangan kerana terikut2 kawan hapgred kewangan ditadbir along...

coretan ini bukanlah berkaitan dgn sesiapa, cuma peringatan utk diri ini jua... bukankah ingat mengingatkan itu tuntutan agama... semoga kita mendapat manfaat darinya...

sekian... renung2kan dan selamat beramal Smile

Aduuuhhh..botul cakap YG Jeff tu....cam den ni kono fikir bnyk kali kalu nak berkonvoi ngan kwn2 smua...Den kono fikir antara masalah kesihatan ngan fobia ride waktu ujan nak di toleratekan ngan gangguan yg mungkin timbul kpd keseronokan kwn2 len semasa berkonvoi kalu den ikut samo..
Bilo fikir antara kedua2 perkara tu...den terpakso batalkan niat nak berkonvoi..kalu dah teringin sgt nak ke sesuatu tompek tu..den ride sensorg ajo le..tpi x seronok..

farislan

Posts : 722
Join date : 05/03/2010

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by kamalia on Fri 21 May - 8:48

tak jadilah nak kawen..
biarlah membujang smpi ke tua

kamalia

Posts : 4015
Join date : 21/01/2010
Age : 40
Location : KL / Putajaya

View user profile

Back to top Go down

Re: Borak V26 - Berhati-hati di Jalan Raya..Ingat Org Tersayang..(17/5/2010)

Post by Sponsored content Today at 4:27


Sponsored content


Back to top Go down

Page 15 of 17 Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum