TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

View previous topic View next topic Go down

TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by syd on Sat 15 May - 21:15

Ni_Juan wrote :

Tuan Tanah Kedaung dan eddyG dengan set gelasnya yang ke-8.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Pasangan Pengantin Baru......malam ni kerja overtime!
[You must be registered and logged in to see this image.]

XXX dan YYY menyusul setelah menempuh hujan...
[You must be registered and logged in to see this image.]

...attendance selps itu ialah Kudud tapi bini aku lupa nak amik gmbar dia..
tak lama lepas tu aparis cuba menggembirakan dirinya wlpun AP hampir tamat...
[You must be registered and logged in to see this image.]

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by syd on Sat 15 May - 21:30

[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ajis cuba merepair helmet tuan tanah kedaung dengan bantuan hanfon suluhnya
[You must be registered and logged in to see this image.]

[You must be registered and logged in to see this image.]

ZZrianz masing2 tiba2 buat muka comel diakhir sesi penggambaran...
[You must be registered and logged in to see this image.]

Kudud...seperti yg dijanjikan Sya dah tepek gambar...tpi gmbar personal x der lerr..lupa.. Salam dihulur tanda kemaafan, Selamat Hari Raya... I love you

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by ManCaL on Mon 17 May - 0:16

Apasal gambar aku x der nih... Sad Sad

ManCaL

Posts : 2484
Join date : 01/04/2010
Age : 38
Location : Rawang

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by furqaan on Mon 17 May - 10:18

aku lagi heran ... gambar aku pun tak der ...

furqaan

Posts : 3089
Join date : 20/01/2010
Age : 78
Location : Port klang , Sungai petani , Senai laa pulak ..

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by jimf on Mon 17 May - 10:46

aku lagi kesian.... asyik tangkap gambor aje smpi gambor aku pun takde..
lain kali pencen laaa jadi camreman...nyampesss

________________________________________________________________________________________
Kitaorang, kitaorang aje laa... kitaorang tak suka kacau lu orang, tapi kalu lu orang kacau kitaorang, kitaorang bawa diri kitaorang la... "We are the ZZRianz Family"

jimf

Posts : 10472
Join date : 20/01/2010
Age : 52

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by kudud on Mon 17 May - 11:10

-hoho,sya:ckup2 la tu,da ade gamba terbaru pun da ok,nak up topik ni jaa,baru la ceria skit bdk2 dlm ni(akuk skali la tu)
-pd yg tade tu,rajin2la ber TTS(jgn maree),mesti ade kuar punya gamba tuan2,sbb skrg ni kita da ade kameragurl yg berkebolehan(puji ada makna ni)

-niway, thanks for updating

kudud

Posts : 3417
Join date : 11/03/2010
Age : 34
Location : klang,selangor

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by syd on Mon 17 May - 13:04

trima kasih kudud krn menghrgai hasil lensa Sya yang ntahapahapantah ni.. Sya memang suka ambil gambr kenangan. Ia juga sesuai sbg bukti kehadirn tuan-tuan berada di tts..bukan di 'karoke siam' (ops!)

syd

Posts : 1409
Join date : 29/04/2010
Age : 34
Location : Kuala Lumpur

View user profile

Back to top Go down

Re: TTS 14Mei2010 -Putrajaya Precint 9

Post by Sponsored content Today at 20:18


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum